Škoda Superb
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
cotijepotom 18.11.14 21:02
« Re: Sup II v dizlu
2.8l V6 se dělal do první generace dokonce dvě výkonové verze a nebyl to diesel ale benzín. 6V diesel dělali 2.5 myslim že taky dvě vykonové verze.
Do druhé generace dělaj asi 6 verzí TDI o obsahu 2.0 a jeden TSI 2.0 a jedinej co má větší obsah je 3.6 V6 v benzínu v ČR neni snad ani jeden protože za ty prachy maj Bavoráka nebo Mergla. -
« Re: Re: Re:
Jistě, sou to polykači kilometrů po dálnici, žádná motokára ani vozítko na nákupy do města....
Ten americkej interiér s koženými sedadly a černými plasty mě vyhovuje. Rozhodně víc než třeba ten co je v O1 či Passatu min. generace. A třeba bych bral i ten CD Changer co je přímo v plaubovce....
Rozvor mají velký oba dva a samotný rozvor ještě nedělá místo vzádu, i když k tomu pravdu hodně přispívá -
Jozef0351 18.12.06 17:10
« Re: Re:
No Sebring vyzerá samozrejme reprezentatívnejšie ale trpí trošku v interiéri typicky americkým dizajnom. A hlavne v Európe znie štvorstupňový automat dosť archaicky. Nech má VW akékoľvek zlé automaty podľa mňa vždy lepšie ako ten Chrysler.Superb je rovnako stredná trieda, akurát že vďaka rázvoru má bezkonkurenčne veľa miesta vzadu. Ani jedno nie je pretekárske auto takže nejaká desatina sekundy v zrýchlení nie je rozhodujúca. Neviem čo by som si vybral keby som sa musel rozhodovať medzi týmito dvoma. Našťastie ma to netrápi. -
« Re: huml
Tím sem chtěl říct, že ten "junk" dle názoru jiných, kteří v tom ovšem v životě neseděli a umí se ptát pouze kolik to žere a že ta tuhá zadní musí být blbá (i když to má víceprvek narozdíl od jejich fobky) strčí do kapsy 60% českého autoparku a výbavou 70% srovnatelného věku....
Asi takhle. O BMW 320 - já sem viděl v zrcátkách to bMW dobře >:D
Superb si brát do huby můžu, co bych nemohl. Není na něm oproti Sebringu vůbec nic zázračnýho -
Ted 18.12.06 11:46
« Bez nadpisu
takze si nam chtel rict, ze diky tomu se se starym 2.5V6 citis jako kral?? >:D ja myslim, ze ti spousta lidi nema co zavidet :-) me by ve snu nenapadlo srovnavat se s fabii, ale kdyz mas kvuli tomu lepsi naladu :-) kazdopadne reagoval jsem na tebe v momente, kdyz sis do huby bral superb ;) a dokonce bmw 3xx a tomu neujedes ani kdyz ma dvoulitrovej diesel :D -
« Re:
Já sem naftu tahat nebudu,a le z moderních aut je mi to líto je 70% naftáků. Potkám O2 - nafta, potkám Mondeo - nafta, potkám 406- nafta, Passat - nafta a mohl bych pokračovat. Benznínových vozů je méně a sou to halvně menší jako C3, Spark, Getz, Fabie apod.
Pak pár fajnšmekrů co mají luxusní káry jako BMW 5xx; 7xx; MB E xxx; BMW X3; X5, Volvo v70 atd....To je jiná liga
Ovšem drtivá většina českého autoparku sou obstarožní škody 100-120-Favorit, pak masové Feldy, Fabie všeho druhu (těch RS moc není), pak Octavie - nejvíc 1,9 nafta a 1,6 benzín, pár zoufalců s 1,4 (to nejede ani omylem) a malonákupní tašky (Matiz, Getz, Spark, Aygo, Twingo, Clio atd). Pak letité dýchavičné ojetiny tipu Uno, tipo, Sierra, Scorpio, Audi 80; 100, Renault 25; 19; 5 atd..... Tohle je prosím 55% našeho automobilového parku. Skutečné výkonové skvosty........
O výkonu nad 150 Hp si může s těchto majitelů nechat většina jen zdát.
Sorry, ale na tohle mi to co mám bohatě stačí.... A to i s 3 rychlostma :D -
« Re:
Vidlicové 2,5 z Evropy dělal jen Ford a Opel (a nevim kdo další), když vezmu řadové tak BMW.....Takže není s čím srovnávat....Ok, ty vozy Oplu či Fordu maj lepší zrychlení, ale sou to manuály a navíc se musí brát v úvahu hmotnosti porovnávaných vozů.
Z Asie pak byly většinou 3,0 V6 (krom bratrů od Mitsubishi), to už je je trochu jinde..... -
« Re:
Jo to máš pravdu, o tom jestli to umí a nebojí se. Jako tuhle jeden pán v Nissanu Almera, co jel po okresce 70, asi se bál serpentin......
Já tem jel v klidu 90-kou a tak sem ho v půlce dojel no a jeli sme spanilou jízdu typu "kochám se" - předjet nebylo kudy.
Já obyčejně jezdim pomalu, ve vesnici či městě dodržuju 50-ku, ale na okresce 60-70 (pokud není důvodu) mínit nejezdim..... -
« Re:
Hm. Tak to byla asi 320. Prostě nějaká 3xx v dýzlu...
Hele, našel sem si doma katalog, jen tak mimochodem 1999 Audi A3 1,6 má tyto parametry: Zrychlení chlapče!!!! 11,0 s!!!!!; 101 HP a 7,6 prům spotřeba...
Takže mě bude těžko mít, když má zrychlení o 0,8 s horší a navíc v tom kopci nemá 4vál oproti 6-ti šanci....
Jen tak ze srandy sem listnul tím katalogem jo: moje příšerná obstarožní plečka s předpotopním automatem má lepší zrychlení než 65% všech dieslových verzi co v tom katalogu byly (sou tam krásné údaje, třeba 16,5 s jedné nejmenované značky (Mahindra to není, je to evropská, abys tee mě nepodezírali)) a lepší jak 40% všech benzínových....A to je katalog z roku 1999 (vč. modelového roku 2000).
Třeba namátkou co má zrychlení 11 a více sekund: Xantia 1,8 a 2.0; Xsara 1,8 ; A4 1.6....
pak další zajíamvé hodnoty: MB C 240T, se 170 HP má zrychlení 9,5 s, to je zázrak co!!! Slavný MB!!!!
Nebo japonská klasika Camry 2,2 za 10,4 s
Nebo Xedos 9 2,3 s 9,5 s a 210 HP!
Jinak nejsem typ co machruje na silnici, jen mi to občas nedá v tom kopci udělat bžuuum těm šílencům v nákupnímch taškách, co se lepí na nárazník.
Kdybych chtěl machrovat, koupím si Seville STS (zrychlení 6,8 s; 305 HP).
Já nejsem typ co předjíždí po plné čáre půl kilometru všechna auta a to poslední vezme odbočovacím pruhem do leva apak hodí myšku do pruhu rovně....
Ani nejezdim 180 v dešti, nepředjíždím v odstavnym pruhu, netroubim a neblikám na pomlaješí přede mnou.... Zároveň nikomu do odstavných pruhů neuhýbám - když chceš jet, přejed si tu plnou čáru....Já tě pouštět nemusím, to není moje povinnost!
Tolik k debatě o rychlosti.
Nenašel jsem na internetu nějakou recenzi na tuto motorizaci v novém Superbu III. Pouze ke staršímu Superbu II. Nemáte někdo zkušenosti s tímto motorem? Má dost výkonu? A co je spolehlivost?
Díky