Škoda Superb
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
- Škoda Superb 01.12.2006 16:10
-
Bez nadpisu 02.12.2006 10:07
Tommy100
-
Re: 06.12.2006 22:18
Jozef0351
-
Re: Re: 07.12.2006 08:08
-
Re: Re: Re: 07.12.2006 12:48
spitfire
-
Re: Re: Re: Re: 07.12.2006 14:08
-
Re: Re: Re: Re: Re: 07.12.2006 14:46
Jozef0351
-
Re: Josef 07.12.2006 14:52
-
Re: Re: Josef 07.12.2006 15:10
Jozef0351
-
Re: Re: Re: Josef 07.12.2006 15:24
-
Re: Re: Re: Re: Josef 07.12.2006 17:38
spitfire
- Re: Re: Re: Re: Re: Josef 07.12.2006 19:08
-
Re: Re: Re: Re: Josef 07.12.2006 17:38
spitfire
-
Re: Re: Re: Josef 07.12.2006 15:24
-
Re: Re: Josef 07.12.2006 15:10
Jozef0351
-
Re: Josef 07.12.2006 14:52
-
Re: Re: Re: Re: Re: 07.12.2006 14:46
Jozef0351
-
Re: Re: Re: Re: 07.12.2006 14:08
-
Re: Re: Re: 07.12.2006 12:48
spitfire
-
Re: Re: 07.12.2006 08:08
-
Re: 06.12.2006 22:18
Jozef0351
- U Superbu je 07.12.2006 14:48
- Bez nadpisu 07.12.2006 16:34 Tommy100
- Bez nadpisu 08.12.2006 14:52 Tommy100
- Re: Spitfire 11.12.2006 12:57
- Bez nadpisu 11.12.2006 18:32 Tommy100
- Jistě 12.12.2006 11:51
- Bez nadpisu 12.12.2006 15:35 Ted
- Bez nadpisu 13.12.2006 12:19
- Bez nadpisu 13.12.2006 15:43 Ted
- Bez nadpisu 13.12.2006 19:25 Tommy100
- Bez nadpisu 13.12.2006 19:27 Tommy100
- Bez nadpisu 14.12.2006 10:25 Ted
- To R. Barichello 14.12.2006 16:33 spitfire
- Bez nadpisu 14.12.2006 16:45 Ted
- Bez nadpisu 14.12.2006 16:58 Ted
- Bez nadpisu 14.12.2006 17:07 Ted
- Bez nadpisu 14.12.2006 17:13 Ted
- Bez nadpisu 18.12.2006 10:08 Tommy100
- Bez nadpisu 18.12.2006 10:18 Ted
- Bez nadpisu 18.12.2006 10:28 Tommy100
- Bez nadpisu 18.12.2006 11:46 Ted
- Re: huml 18.12.2006 16:47
- Bez nadpisu 18.12.2006 16:56 Ted
- Sup II v dizlu 02.04.2012 22:11 marozKO
- Škoda Superb 2017 - motorizace 1,4 TSI (92kW) 21.01.2018 18:22 Lionardou
-
Tommy100 02.12.2006 10:07
Bez nadpisu
no já mám služebního superba od 10/2004,je to 2.8 V6 elegance s navigací,kůží.....mám na něm najeto 98000km a zatím panuje plná spokojenost,jezdí do servisu jen na předepsané úkony,ještě žádná porucha,ale za vlastního bych ho nechtěl >:D spotřeba téměř 13l,pneumatiky 17'',díly dražší než na moji fabii a to o dost >:D
Jinak myslím dobrá volba,přeji hodně najetých kilometrů bez potíží :roll:-
Jozef0351 06.12.2006 22:18
« Re:
Pokial sa nevozíš vzadu tak nevidím moc zmysel toho auta. Za tie peniaze sa dá kúpiť istotne lepšie auto v strednej triede. Okrem miesta na zadných sedadlách sa k vyššej strednej triede kde by ho rada videla Škoda nepribližuje asi v ničom. Vozil som sa na 1,9 TDI 96 kW a nevidel som žiadny podstatný rozdiel oproti Mondeu. Akurát vzadu bolo miesta na tancovanie. Vpredu som sa cítil trošku stiesnenejšie. A samozrejme motor. Ale priznám sa, traktor patrí podľa mňa na pole, takže objektívne hodnotiť nemôžem.-
"-- skrytý --" 07.12.2006 08:08
« Re: Re:
Bohužel výška nad zadními sedadly je velmi limitovaná, a to podstatně více, než u většiny mnohem menších (ve smyslu kratších/patřících co do třídy níže) vozů!-
spitfire 07.12.2006 12:48
« Re: Re: Re:
to Mitsi: Nevím, jak se v Superbu vzadu cítí někdo, kdo má dva metry, jám mám 180 cm a pokaždé, když se v Superbu vezu , tak mi připadne, že je tam i na výšku místa habaděj. Pravda, nejezdím s cylindrem na hlavě.
Spíš bych řekl, že když má někdo dva metry, tak musí ocenit, že si může natáhnout nohy.
Srovnáme-li vzdálenost od sedáku ke stropu v Superbu a např. v Mondeu, tak je nachlup stejná - 930 mm.
to all: Osobně bych zejména méně zkušeným odpůrcům koncernu VW doporučil zaměřit se na snadnější cíle, než je zrovna vnitřní prostor v Superbu >:D-
"-- skrytý --" 07.12.2006 14:08
« Re: Re: Re: Re:
Už se to tady kdysi probíralo: Mám 175 cm a sedím hlavou zapřený o konec střechy! Neříkám, že je mi to nepohodlné - docela dobrá opěrka hlavy. Ovšem můj syn s méně než 180 cm musí mít sehnutou hlavu, což už docela problém je.
A tohle rozhodně není o zarytých odpůrcích značky, ale o tělesných proporcích: např. můj kamarád má 186 cm a v pohodě! Inu, ty cm rozdílu my máme v těle, on zase v nohou (velmi zjednodušeně řečeno, jelikož jde především o umístění kyčelních kloubů, nikoli jen o "čistou" délku nohou, resp. těla).
P.S.: X-krát jsem tu nabízel nevěřícím majitelům Superba praktickou zkoušku s nafocením výsledků. NIKDO se k tomu neodhodlal!!! Asi vědí moc dobře, proč...-
Jozef0351 07.12.2006 14:46
« Re: Re: Re: Re: Re:
Miesto na hlavu je problém min. 95 % všetkých sedanov v strednej triede. Priznám sa že som nesedel v aute strednej triedy ( okrem kombi ) kde by som mal vzadu dosť miesta nad hlavu. Mám 186 cm. Dokonca aj v Citroene C6 je málo miesta. V iných autách vyššej triedy som vzadu nesedel. Takže toto by som asi naozaj Superb nevyčítal.-
« Re: Josef
Představ si že já jo. Mám 194, sice místo jen tak tak, ale vejdu se s neskloněnou halvou. Chrysler Stratus >:D
Taky střední tříde (v USA midsize), jen tady to borci řadili do vyšší střední, díky ceně a rozměrům 4746x1822x1374; rozvor 2747-
-
"-- skrytý --" 07.12.2006 15:24
« Re: Re: Re: Josef
Ale my tu přece neřešíme "každé auto", řešíme pouze a výhradně Superb(a)! A já jsem napadl tvrzení, že Superb oplývá vnitřním prostorem, což bych osobně pojímal tak, že ve všech směrech.
A právě tohle jednoduše není pravda: schizofrenie vnitřního uspořádání spočívá právě v tom, že je tam vskutku královské místo pro nohy (když se přední sedačka, tedy pokud na ní nikdo nesedí, šoupne dopředu, tak se ani špičkami při propnutých kolenou nedotknu zadku předního opěradla!), přičemž jsem bohužel současně odsouzen k tomu, abych se opíral kšticí o střechu... >:-[]
Na druhou stranu mi ergonomie sezení za volantem v Superbu připadá o dost lepší, než v Oct., přičemž mi všichni kolem svorně tvrdí, že "to přece musí být stejné"...-
-
-
-
"-- skrytý --" 07.12.2006 19:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Josef
spitfire: Tak tohle uz vubec nechapu! Co je za "hledani chyb" na tom, ze muj syn si vzadu v Superbu proste pohodlne nesedne? A je snad moji chybou, ze kdyz nekdo konstruuje a vyrabi "soferskou limuzinu" (a nicim jinym Superb ostatne neni!), tak jaksi zapomene na to, ze by se predevsim vzadu take melo dat pohodlne sedet?-
-
"-- skrytý --" 07.12.2006 20:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Josef
A prave toto je hlavnim problemem vetsiny "skodovkaru": Nic lepsiho nevyzkouseli/neznaji, tak je pro ne ta jejich skodovka to nejlepsi, co muze existovat. Ale je to chapu - pred nejakymi 15 lety jsem take povazoval nemecke vozy za absolutne nedostizne. Dodnes se stydim za to, ze jsem tomu mohl verit...
A jestlize mi na skodovkach neco vadi, tak je to predevsim nedotazenost detailu. Pritom si rozhodne nemyslim, ze jde o projev neschopnosti "Cesany v MB", ale naopak o zamer materskeho koncernu - to aby nahodou nejaka skodovka nebyla lepsi, nez vyrobek nesouci emblem VW!
P.S.: Spitfire, prosim, neber to jako utok na svou osobu, ale jako obecne konstatovani opirajici se o prispevky zdejsich "priznivcu znacky".-
spitfire 07.12.2006 20:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Josef
to Mitsi: Když hodnotím sezení vzadu v Superbu, nesrovnívím to s O1, ale třeba s S-Klassou nebo Peugeotem 607.
Za tu dobu, co jsem v životě strávil v autech, jsem, myslím, už poznal kde co, Škodovku mám proto, že mi tak nějak sedí. Jinak asi až takovej zaslepenec nebudu, onehdy jsem kupoval domů ještě jedno auto a Škodovka to nebyla.
P.S.: Zaslepenost není dobrá ani jedním směrem.-
Jozef0351 08.12.2006 08:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Josef
No tak toto je ďalší "úlet". To je ako keby som tvrdil, že Superb treba porovnávať s Mercedosom A alepo Peugeotom 307.
Je to auto strednej triedy s predĺženým rázvorom. Vzadu som nesedel takže neviem posúdiť koľko je tam miesta na hlavu. Súhlasím že je to "šoférska limuzína" takže to miesto by tam mala mať. Ale npr. C6 ho tam tiež nemá a je to väčšie a luxusnejšie auto. -
"-- skrytý --" 08.12.2006 08:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Josef
Přitom by stačilo tak málo: posunout sedák o cca 5 cm dopředu (i tak by tam na nohy zůstal přebytek prostoru) a současně toho využít k možnosti polohování opěradla. Tím by se hlavy zadních pasažérů dostaly kousek dopředu, kde už je místa na výšku dost. A v případě, že by si chtěl někdo odpočinout a opěradlo by si více sklopil, by to už také na výšku nevadilo, jelikož jeho více vpředu "sedící kyčle" vlastně "zkracují trup". Jenže to by VW asi musel povolit, což z pochopitelných důvodů bezpochyby nikdy neudělá...
A že mne tyhle "schválnosti" se.ou? Ano, se.ou, jelikož jsem taky patriot (byť se to možná nezdá)! Aneb: Škoda je příkladnou ukázkou toho, jak vcelku slušný výrobek zkazit "detaily". Zda to je či není záměr, na to nechť si každý odpoví sám.-
spitfire 08.12.2006 09:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Josef
to Mitsi: Takovéto vylepšení by asi vůbec nebylo špatné.
Chápu přesně, co máš ma mysli, ale narozíl od Tebe bych to neviděl až tak černě. Myslím, že konstruktéři nejenom v Česaně, ale i v jakékoli jiné automobilce, musí oželet spoustu vychytávek ani ne tak pro to, že je mateřský koncern dusí, jako spíš z důvodů omezeného ropočtu na vývoj. A nemomezený rozpočet dneska nemá nikdo.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
U Superbu je
snadných cílů - třeba slavný motor VW 2,8 V6, skvost skvostů, až na ty hodnoty, které ale vůbec zázračné nejsou.
Velmi zajímavá je i cena vozu s plnou výbavou, pak třeba cyhbějící víceprvek.
Nebo je poněkud zarážející to vychvalování v novinách, prý nadčasová karoserie? Prosim pěkně, co je na tom nadčasového? Tím pádem je nadčasová i O1 apod. vozy, které spatřily světlo světa třeba před 10 lety >:D
No v neposlední řadě "výhodné ceny ojetin". Pravda, kdo prodává je spokojen, kdo kupuje je šílenec, neb za 200 tisíc, dostanu 2001 či 2002 Chrysler Sebring 2,7V6, kůže, klima, tempomat, automat, 6 aibagů, EBD, atd. atd.....
Spotřeba stejná, výkon motoru 2,7vyšší. Ceny dílů stejné.....A nemá to každý trdlo.....
Pravda, nemá to turbotraktor. Ale po tom já tedy netoužím...Ale bude mít, nová generace, od VW, to zas bude výplod :D -
Tommy100 08.12.2006 14:52
Bez nadpisu
Nechápu jak někdo může tvrdit že vzadu v superbu není místo.Já se tam se 190cm rozvalím jako prase a místa mám až až.
Co jsem četl testy na superba,tak vždycky je hlavní devízou prostor na zadních sedačkách :shock: :shock: -
-
-
spitfire 11.12.2006 18:04
« Re: Re: Spitfire
to R Barrichello: 2.7 a 2.8 považuju za srovnatelný objemy, 149 a 142 za srovnatelný výkony. Ten VW má navíc vyšší krouťák, to už jsi nějak zabudnul připomenout.
Před pár lety jsem si byl prohlídnout Sebringa, když jsem vybíral nový auto, nevypadalo to vůbec špatně, nakonec jsem šel od toho, protože se na něj (alespoň podle prodejce) nedá dát zahrádka. A já občas kola nebo lyže vozím.
-
-
Tommy100 11.12.2006 18:32
Bez nadpisu
Taky si myslím že 7kw není dramatických.Navíc vyšší krouťák superbu to hravě dorovná,dále taky závisí na spotřebě,já s klidnou nohou na plynu jezdím těsně pod 10,mojim stylem brzda-plyn jezdím za 12,5l dlouhodobě.Také závisí na plochosti křivky točivého momentu......je toho zkrátka moc a né jen těch tvých 7kw. :? -
Jistě
vyšší krouták, jenže taky záleží na odstupňování převodovky, což v případě VW a jeho Tiptronicu, mno nebudem si nic nalhávat, ale Tiptronic není ukázkový případ dobré převodovky....
Spotřeba je stejná (myslím reálná).
Já jezdím trasy 60 či 70% dálnice , zbytek město tak za 10,1-10,4. Okresky za 11,2-12,3 a čistě město 12,5-14.
Okresky a město však pouze na 3 (tj. ne na ovedrive, ten na tohle nepoužívám, only dálnice).
Sebring má navíc celohliníkový motor a proměnou délku sacího potrubí, což taky o něco snižuje spotřebu oproti Stratusu, pravda, má o 43 HP víc.....
Já kola nevozím a lyže jdou strčit do boxu, kterej se na to dát dá....
Jinak v pátek sem vezl dvě fošny o délce 185 cm a normálně se mi vešly (sice trochu našikmo) za přední sedadala (zadní sklopená) a doklapl sem kufr. A nemusim mít hatback :o) A ještě bylo tak 10 cm rezerva :D -
Ted 12.12.2006 15:35
Bez nadpisu
barr...: to ti uprimne gratuluju, navrch huj vespod fuj auto ;)
jeste ze ma kolega ten tiptronic, jinak by na svete nebylo moc aut se kterymi by ses chtel srovnavat ;)-
« Re:
Hm, nechápu s tím vespod huj.
Já narozdíl od jinej expertů spodek auta shnilej nemám, víš, ono to překvapivě ve spod nerezne, navíc to pravidelně před zimou stříkám. A z běžné produkce , která je na silnici vidět, se můžu srovnávat s 60%, neb 120, favority, feldy, fabie, octavie, Logany, BMW 3xx (té doby), golfy, Pride, Sephia, Leganza, Nubira, Getz, Matiz, 205,405 atd. (jmenuju to co nejčastěji vidim na silnicích) atd to strčí hravě do kapsy.
Jak říkám - do kopce mi ujede máloco z běžných aut této kategorie, takže výkon je poměrně dobrý, užitná hodnota pro mě skvělá (kombi nepotřebuju, nevim na co). Spotřeba odpovídající výkonu a velikosti vozu. Spokojenost.
-
-
-
Jozef0351 13.12.2006 12:35
« Re:
Prečo nie šoférska limuzína? Síce lacná varianta ale podľa mňa to sedí. Nevidím jediný dvôvod prečo by som si mal kúpiť to auto pre seba ale keby som sa vozil vzadu alebo keď niekto chodí často na dlhé trasy plne obsadený ( 4 ľudia ) tak prečo nie za tie peniaze? Samozrejme nikoho s tým neohúriš a nedá sa to porovnávať s prémiovými značkami kde ide aj o imidž ale pre štátnu správu je podľa mňa to auto ako vyšité. Akurát že u nás sa musí hocijaký tajtrlík voziť min. v A6 za 2 mil. V Čechách sa na tom vozí bežne prezident aj vláda a nemyslím že by nejako trpeli.
-
-
Ted 13.12.2006 15:43
Bez nadpisu
to Barri...:
s 60%, neb 120, favority, feldy, fabie, octavie, Logany, BMW 3xx (té doby), golfy, Pride, Sephia, Leganza, Nubira, Getz, Matiz, 205,405 atd. (jmenuju to co nejčastěji vidim na silnicích) atd to strčí hravě do kapsy.
vazne jedno z nejrychlejsich aut na silnici... zejmena kdyz to ma predpotopni ctyrstupnovej automat, na 100 zrychli za 9.5s a maximalka je 216... :D
jaky konkretne auta jsi mel na mysli???
superb 2.8 automat 9.4, max 232
o bmw 328 sem psat asi nebudu :D
experte, mel bys co delat s octavii 2.0TDI PD
:roll:-
« Re: HUML
No jo, vono to má předpotopní 4.st automat, vono to totiž narozdíl od moderních rádoby pokorokovej pleček se 7. stupňovými automaty a motorem o obsahu tak 1.8 má nějakej výkon a krouták, takže tomu ten automat plně vyhovuje. Víš. On když je dostatečný výkon a toč. moment, tak to stačí. Překvapení co?
Imho, zrychlení z 0-100 za 10 s: kolik běžnejch aut to má? Fabie 1.2 HTP v kombiku s rodinou nabalenou na chatu si o tom může leda nechat zdát >:D A další řada podobnejch aut. Musíme též porovnáat s obdobnými vozy (tj atmosfér. motory s obsahem do 2.5) - neporvnávejte mi to s Audi S8 či BMW Mx. To je kapku jiná liga....
A přidejme fakt, že jak rychle tam průměrný ridič nasází rychlosti tak, aby doshál max zrychelní - tipuju tak 1,5 s -2 s navíc oproti papírovým hodnotám. Tak že milá vozidla mají reál zrychlení tak 13-17 s, hlavně v kopci dochází řadě aut dech, včetně tebou zmiňovaných ropných Oktávek. Sorry, ale ty fakt nemaj šanci, jediný co má šanci v kopci ze šade cars (generace 01; O2 není konkurence Stratusu neb to už se dávno nedělal) je 1.8 turbo a RS. Jinak vůbec nic!
A to ta 1.8 turbo bude mít co dělat......neb má tuším 150 HP, což je 10 kobyl méně.....
PD - to je páchne dechtem jo??? :D
-
-
Tommy100 13.12.2006 19:25
Bez nadpisu
taky se mi to zdá být postavené na hlavu.Octavia Tour 1.8T zrychlení za 8,4s a maximálka 219km/h.A navíc kombinovaná spotřeba 7,9l/100km. :)-
« Re: tommy
No jo, halvně těch 7.9, to je užásná hodnota že, oproti 11,1. Ušetřím 3,2 litru, tedy 83 korun na 100 km. Hmmm, to se vyplatí......
Nechceš udělat test? vim o jednom hezkym kopci jo, schválně kdo bude nahoře dřív. Z 0 (tj auto stojí) nahoru na kopec >:D
Tipuju že než tam hodíš trojku, budu o tři metry před >:D
Viz sem takhle v kopci nedávno vyprášil slavné BMW 325 v ropě, které bylo tak o 5 let mladší.....
Normálně na rovince apod. předjíždím máloco a nechávám všechny předjet, nebudu se s nima honit, ale když je pěknej kopeček, tak si ty dychtivé frajírky nalepené na nárazníku vychutnám, to se pak divěj. Sice mě přejdou na nejbližší rovince, aby nejeli za tím volem v tý plečce,ale v kopci jim to nejde >:D
V tom mém kopci mě ze všech pokusů předjel jediný vůz - MB E-klasse AMG, což je kapku jiná liga.....
Asi takhle....
Nejlepší byl frajer v Getzu, co mě chtěl přefrčet (ten kopec má dva pruhy v jednom směru, abych to upřesnil), tak sem polechtal plyn a zmizel ze zrcátek :D
-
-
Ted 14.12.2006 10:25
Bez nadpisu
superb se v ty dobe vyrabel, ma nejpodobnejsi motor, ktery tady zesmesnujes a mizernej automat (porad lepsi nez ta tvoje plecka) a jeho dynamicke hodnoty jsou lepsi. pokud ses ovsem chtel srovnavat s fabii a 120... pak chapu a souhlasim... to je trida, se kterou se muzes merit :D
ale srovnavat motor 2.7 s 1.2.... to ses kabrnak
do fabie proste 2.8 V6 nedavaj a na tom si honis triko???
pro tvou informaci, na 100 zryhli pod 9 sekund skoro vsechno... audi A3 1.6, MB A 180i, fabie RS te rozseka na kousky
a vzal sis do huby BMW 3XX tak by me zajimalo jaky jsi mel na mysli :D
nikdo tady netaha z rukavu bmw M... ale srovnatelnej nebo klidne i mensi motor s 2.7 V6
tvoji poznamce o manualnim razeni a zrychleni horsim o 2s nebudu komentovat.... na 100 se radi jednou a i invalida to zvladne...
nejak ti dosla stava :)-
« Re: HUML
Oho, na stovku se řadí jednou jo. Jistě, ve Ferrari 355, to udělá na jedničku 80. Jinak ani omylem, chci vidět nějakou 1,4 co jede na dvojku stovku, to bude krásnej zvuk >:D >:D
A okamžitá spotřeba tak 14 litrů u té 1,4 :o)))
Superb se v 95 nevyráběl, to máš mylnou info a Stratus skončil zas v roce 2000 >:D
A motor je 2,5 V6, pro tvé info od fa Mitsubishi Motors....
Sebringa totiž nemám >:D
Fabia RS je pokus o motokáru za předraženou sumu >:D
Měl sem na mysli BMW 325 nafta, rok 2000 (+/-) - to se mě bezúspěšně snažilo předjet v tom kopci....
-
-
spitfire 14.12.2006 16:33
To R. Barichello
Takový týpky mám nejradši. Jedu po dálnici na tempomat svojí cestovní rychlostí, dojedu frajera, kterej když jsem vedle něj z ničeho nic začne závodit. Slavně mi ujede (protože nemám zapotřebí se s ním honit) abych ho za pár km zase dojel. Úžasný. -
Ted 14.12.2006 16:45
Bez nadpisu
jo tak ty mas stratuse s 2.5??, takze jeste horsi zrychleni... pokud se tvuj stratus vyrabel do 2000, nechapu jakej mas problem se srovnanim se superbem?? kde jsou ty vyhody tvyho motoru a tvyho automatu??? 112kw nebo 125kw?? to si snad delas srandu >:D to je raketa ve ctyrstupnovym automatu.
dyt ses mu tady posmival... srovnani se starym dieselem mimochodem 325td mel 115 koni, 325tds 143, s tim uz bys mel co delat...
tiptronic je sice mizernej, ale u auta s nizsim vykonem te dostane jak nic... ;) tak cemu se tu vysmivas??
na zrychleni te ma 1.6 A3, coz je zakladni model....opet nesrovnatelnej motor...
fabia RS je docela dobry auto, i kdyz uplne jiny nez tvoje...
kecy o momentalni spotrebe sem tahas proc?? chces snad porovnavat tu svoji proti 1.4???
rozumis vubec necemu, nebo se tu jen chces vytahovat na 120???
na 100 to mas pres 10 a maximalku 210??
moje stary CX25GTi delalo to samy za 11 a maximalka 205... r.v.87 ;)
takze az si zase budes brat do huby superb, tak si to precti a usad se, protoze tomu superbu ten tvuj vehicle nesaha po kotniky :D-
« Re:
Já taky Sratuse se Superbem nerovnávám. To bych mohl max s O1 a tam Stratus vede anc elý čáře, krom spotřeby, což je logické...
Konkurence Superbu je Sebring.
2000 BMW 325 je strej dýzl jo. No tak jo no....
Hm, 210 uměli jezdi auta už v 40. letech......Já sem s tim ještě nikdy 210 nejel, takže mě to vůbec netrápí.... A ani to nehdlám zkoušet.....
Ten vehikl halvně stojí dnes cca 80-150 tis. Což nádhera Superb nestojí ani omylem....
A halvně na něj nestojí přední blatník 990,- kč a kapota 3 tis. (ceny s DPH).
A mimochdem ten vehikl měl už v roce 1995 servisní interval an výměnu svíček 160 tis. Km, kolik má O1 1,8 Turbo??? Která v tý době nebyla ještě na světě....
Ten vehikl je vybaven řadou dílů z JAPAN, co se týče motoru a převodovky. Takový obdivovaní borci, hoši šikookí tady. Kdo má Hondu, toytu má etalon spolehlivosti.....
Tak si nějak protiřečíš
-
-
Ted 14.12.2006 16:58
Bez nadpisu
tak nam prosim prozrad, jakej 2.5litr si predjel a nejaky konkretni auto s horsim zrychlenim, nez tvoje ;)-
« Re:
Říkám to po páté - BMW 325 v naftě, předchozí generace než je ta současná....
Těch konkrétních aut bude dost. Co třeba Daewoo Leganza 2.0 (133 HP); orům spotřeba 9,3 či O1 2.0 115 HP (8,1 litru - nádherná hodnota na 4 vál ten výkon); Opel Vectra 2.0 (136 HP ; 8,6 l průměr) ; Nebo Mitsu Galant 2,5 V6 - má stejné honoty (163 HP 9.0 s manuálem).
Tohle všechno budou hotoví rychlíci a to maj manuál, hod tam 4 st automat a budeš an hroších číslech než mam já >:D
V6 z obyč. lidí má málodkod, neb to přeci nemůže živit, dyt by ho to sežralo a to ruení (že je stejný jak na ropnou 1,9 je nezajímá, ušetřej na spotřebě přeci, když na naftě už ne, ta už bude ted jen dražší než benzín)
-
Ted 14.12.2006 17:13
Bez nadpisu
325 v E46?? >:D ta se nevyrabela...
ja mam 330d a myslim, ze 7.2 a 242.... a dvojnasobnej kroutak... tos me fakt pobavil
jsi uopravdu tupej? nebo srovnavas porad jen dvoulitry s nizsim vykonem se svym 2.5???
navic tvoje zoufala snaha srovnavat se pouze s auty tveho roku vyroby... od te doby jsme se posunuli nekam jinam ;)
ale s favoritama se klidne dal srovnavej-
« Re:
Hm. Tak to byla asi 320. Prostě nějaká 3xx v dýzlu...
Hele, našel sem si doma katalog, jen tak mimochodem 1999 Audi A3 1,6 má tyto parametry: Zrychlení chlapče!!!! 11,0 s!!!!!; 101 HP a 7,6 prům spotřeba...
Takže mě bude těžko mít, když má zrychlení o 0,8 s horší a navíc v tom kopci nemá 4vál oproti 6-ti šanci....
Jen tak ze srandy sem listnul tím katalogem jo: moje příšerná obstarožní plečka s předpotopním automatem má lepší zrychlení než 65% všech dieslových verzi co v tom katalogu byly (sou tam krásné údaje, třeba 16,5 s jedné nejmenované značky (Mahindra to není, je to evropská, abys tee mě nepodezírali)) a lepší jak 40% všech benzínových....A to je katalog z roku 1999 (vč. modelového roku 2000).
Třeba namátkou co má zrychlení 11 a více sekund: Xantia 1,8 a 2.0; Xsara 1,8 ; A4 1.6....
pak další zajíamvé hodnoty: MB C 240T, se 170 HP má zrychlení 9,5 s, to je zázrak co!!! Slavný MB!!!!
Nebo japonská klasika Camry 2,2 za 10,4 s
Nebo Xedos 9 2,3 s 9,5 s a 210 HP!
Jinak nejsem typ co machruje na silnici, jen mi to občas nedá v tom kopci udělat bžuuum těm šílencům v nákupnímch taškách, co se lepí na nárazník.
Kdybych chtěl machrovat, koupím si Seville STS (zrychlení 6,8 s; 305 HP).
Já nejsem typ co předjíždí po plné čáre půl kilometru všechna auta a to poslední vezme odbočovacím pruhem do leva apak hodí myšku do pruhu rovně....
Ani nejezdim 180 v dešti, nepředjíždím v odstavnym pruhu, netroubim a neblikám na pomlaješí přede mnou.... Zároveň nikomu do odstavných pruhů neuhýbám - když chceš jet, přejed si tu plnou čáru....Já tě pouštět nemusím, to není moje povinnost!
Tolik k debatě o rychlosti.
-
-
Tommy100 18.12.2006 10:08
Bez nadpisu
Před chvílí jsem pospíchal s fábií "haťapkou",předjížděl jsem jak fabie,octavie ale i větší auta.O motoru to tak není,jde o to,zda řidič chce jet rychle a jestli to umí >:D-
« Re:
Jo to máš pravdu, o tom jestli to umí a nebojí se. Jako tuhle jeden pán v Nissanu Almera, co jel po okresce 70, asi se bál serpentin......
Já tem jel v klidu 90-kou a tak sem ho v půlce dojel no a jeli sme spanilou jízdu typu "kochám se" - předjet nebylo kudy.
Já obyčejně jezdim pomalu, ve vesnici či městě dodržuju 50-ku, ale na okresce 60-70 (pokud není důvodu) mínit nejezdim.....
-
-
Ted 18.12.2006 10:18
Bez nadpisu
srovnavej se s 2.5 litry v benzinu, naftu sem netahej... ja si to s tebou dam v kopci kdykoli :D-
« Re:
Vidlicové 2,5 z Evropy dělal jen Ford a Opel (a nevim kdo další), když vezmu řadové tak BMW.....Takže není s čím srovnávat....Ok, ty vozy Oplu či Fordu maj lepší zrychlení, ale sou to manuály a navíc se musí brát v úvahu hmotnosti porovnávaných vozů.
Z Asie pak byly většinou 3,0 V6 (krom bratrů od Mitsubishi), to už je je trochu jinde..... -
« Re:
Já sem naftu tahat nebudu,a le z moderních aut je mi to líto je 70% naftáků. Potkám O2 - nafta, potkám Mondeo - nafta, potkám 406- nafta, Passat - nafta a mohl bych pokračovat. Benznínových vozů je méně a sou to halvně menší jako C3, Spark, Getz, Fabie apod.
Pak pár fajnšmekrů co mají luxusní káry jako BMW 5xx; 7xx; MB E xxx; BMW X3; X5, Volvo v70 atd....To je jiná liga
Ovšem drtivá většina českého autoparku sou obstarožní škody 100-120-Favorit, pak masové Feldy, Fabie všeho druhu (těch RS moc není), pak Octavie - nejvíc 1,9 nafta a 1,6 benzín, pár zoufalců s 1,4 (to nejede ani omylem) a malonákupní tašky (Matiz, Getz, Spark, Aygo, Twingo, Clio atd). Pak letité dýchavičné ojetiny tipu Uno, tipo, Sierra, Scorpio, Audi 80; 100, Renault 25; 19; 5 atd..... Tohle je prosím 55% našeho automobilového parku. Skutečné výkonové skvosty........
O výkonu nad 150 Hp si může s těchto majitelů nechat většina jen zdát.
Sorry, ale na tohle mi to co mám bohatě stačí.... A to i s 3 rychlostma :D
-
-
Ted 18.12.2006 11:46
Bez nadpisu
takze si nam chtel rict, ze diky tomu se se starym 2.5V6 citis jako kral?? >:D ja myslim, ze ti spousta lidi nema co zavidet :-) me by ve snu nenapadlo srovnavat se s fabii, ale kdyz mas kvuli tomu lepsi naladu :-) kazdopadne reagoval jsem na tebe v momente, kdyz sis do huby bral superb ;) a dokonce bmw 3xx a tomu neujedes ani kdyz ma dvoulitrovej diesel :D -
Re: huml
Tím sem chtěl říct, že ten "junk" dle názoru jiných, kteří v tom ovšem v životě neseděli a umí se ptát pouze kolik to žere a že ta tuhá zadní musí být blbá (i když to má víceprvek narozdíl od jejich fobky) strčí do kapsy 60% českého autoparku a výbavou 70% srovnatelného věku....
Asi takhle. O BMW 320 - já sem viděl v zrcátkách to bMW dobře >:D
Superb si brát do huby můžu, co bych nemohl. Není na něm oproti Sebringu vůbec nic zázračnýho -
Ted 18.12.2006 16:56
Bez nadpisu
chudak v bmw netusil, ze je zavod :D
klidne se stav. muzem dat rec o vybave podvozku, a zrychleni z jakykoli rychlosti ;)
a se superbem se rovnat muzes jen tezko... ;)-
-
Jozef0351 18.12.2006 17:10
« Re: Re:
No Sebring vyzerá samozrejme reprezentatívnejšie ale trpí trošku v interiéri typicky americkým dizajnom. A hlavne v Európe znie štvorstupňový automat dosť archaicky. Nech má VW akékoľvek zlé automaty podľa mňa vždy lepšie ako ten Chrysler.Superb je rovnako stredná trieda, akurát že vďaka rázvoru má bezkonkurenčne veľa miesta vzadu. Ani jedno nie je pretekárske auto takže nejaká desatina sekundy v zrýchlení nie je rozhodujúca. Neviem čo by som si vybral keby som sa musel rozhodovať medzi týmito dvoma. Našťastie ma to netrápi.-
« Re: Re: Re:
Jistě, sou to polykači kilometrů po dálnici, žádná motokára ani vozítko na nákupy do města....
Ten americkej interiér s koženými sedadly a černými plasty mě vyhovuje. Rozhodně víc než třeba ten co je v O1 či Passatu min. generace. A třeba bych bral i ten CD Changer co je přímo v plaubovce....
Rozvor mají velký oba dva a samotný rozvor ještě nedělá místo vzádu, i když k tomu pravdu hodně přispívá
-
-
-
-
marozKO 02.04.2012 22:11
Sup II v dizlu
pratele, dela/l se nekdy Superb II 6v diesel (pry 2,8l)? Znamy mi tvrdi, ze ano, ze to ma od dealera Skody, ale ja o tom nenasel zadnou oficialni zminku... tedy... co to je? kachna, nebo nejaka maloseriovka? dik-
-
cotijepotom 18.11.2014 21:02
« Re: Sup II v dizlu
2.8l V6 se dělal do první generace dokonce dvě výkonové verze a nebyl to diesel ale benzín. 6V diesel dělali 2.5 myslim že taky dvě vykonové verze.
Do druhé generace dělaj asi 6 verzí TDI o obsahu 2.0 a jeden TSI 2.0 a jedinej co má větší obsah je 3.6 V6 v benzínu v ČR neni snad ani jeden protože za ty prachy maj Bavoráka nebo Mergla.
-
-
Lionardou 21.01.2018 18:22
Škoda Superb 2017 - motorizace 1,4 TSI (92kW)
Zdravím. Přemýšlím o koupi novějšího vozu a padl mi do oka Superb rok výroby 2017 s motorizací 1,4 TSI, výkon 92kW (125 koní), manuální 6-ti stupňová převodovka.
Nenašel jsem na internetu nějakou recenzi na tuto motorizaci v novém Superbu III. Pouze ke staršímu Superbu II. Nemáte někdo zkušenosti s tímto motorem? Má dost výkonu? A co je spolehlivost?
Díky
A vlastne vsichni majitele Superbu sem muzou psat svoje postrehy a zkusenosti ;-)