Mazda 6
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
"-- skrytý --" 06.02.08 12:32
« Re: Nová šestka
Zdravim, novou M6 jsem uz videl a chvilku se i projel v 2.0 dieselu, ale chtel jsem se zeptat na tu barvu co je na fotkach, protoze je jedna z mala, ktera by se mi i libila. Mel jsem v realu moznost videt pouze cernou, stribrnou sunlight, galaxy grey a nejakou tmave modrou. Jak moc je ta barva fialova? Na vicero fotkach je to vic do sedostribrna s nadechem do mirne fialove, nebo druhy extrem, ze je dost fialova. Muzes mi to trosku popsat. Diky. -
Shr3k 05.02.08 13:15
« Nová šestka
O víkendu jsem se trochu povozil (sedan 2.0 TE Plus):
První dojmy:
- víc místa (dám si sedačku úplně dozadu, mám jen lehce pokrčenou nohu, opřenou o opěrku), pak vystoupím a sednu si za sebe
- kvalitní zpracování interiéru
- geniální ovládání všeho důležitého z volantu (včetně dvouzónové klimatizace, nastavování větráku, topení)
- dvoulitr se šestikvaltem jede pěkně (nicméně na mě je to slabé)
- BOSE hraje moc hezky (jen by to chtělo lepší výšky vpředu, basů je až až), je to s Audiopilotem, takže to bručí za jízdy do repráků opačnou fázi hluku - vevnitř je pěkně ticho
- vzadu je slyšet dost hluk z podběhů - asi jako u trojky, bude to chtít vyDynamatovat
Výsledek:
Příští rok na jaře měním pětku za šestku kombi GTA (samozřejmě s nejsilnějším dieselem).
Pár foto tady:
[odkaz] -
Sedvo 15.01.08 14:20
« Re: Mazda 6 nova benzin alebo diesel
Tak spolehlivost naftových motorů je dost vysoká, z vlastní zkušenosti mám na budíkách 140000 km a zatím žádný problém. Jinak v ČR bude rozdíl mezi naftou a benzínem jenom 10000,- Kč. Motory mají hlavně vylepšený průběh točivého momentu a sníženou spotřebu a emise. Naftová motor má super kultivovaný projev až překvapivý, benzín je na tom ještě líp.
Nevýhoda dieselu je, že je použit rozvodový řemen, který se mění. Benzín používá řetěz. Jak benzín, tak nafta jsou velice dobré a spolehlivé motory s ani jedním by neměl být problém. -
Asterix 14.01.08 18:11
« Mazda 6 nova benzin alebo diesel
Pozdravujem vas a rad by som Vas poprosil o radu.
Vcera sme videli novu Mazdu 6, HB aj sedan, dobre sme si ich prehladli, VAuuuuuuu Mazda 6, HB je skutocne nadhery a nadchne a manzelka bola 6 nadsena a je jasnou favoritkou pre nove auto.
este pockame na kombicko a potom Opus na radost.
Takze do novej Mazdy 6 odprucate podla vlastnych skusenosti 2.0 benzin alebo 2.0 105kW diesel?? Tieto obe motory budu asi rovnake ako do teraz montovane alebo nejako vylepsene???
Ktory motor je ten lepsi a preco??? Spotreba, dynamika, kultivovanost, odhlucnenie , poruchovost..............
Rozdiel medzi B a D je cca 1150eur, co je v pohode a tak mozem rozhodovat o motore inak, ako len cisto z hladiska ceny a efektivnosti navratu za drahsi diesel pri kupe. Ako su na tom so spolahlivostou mazdacke diesle????
vdaka z odpovede a nazory plusy a minusy tychto motorov -
"-- skrytý --" 10.01.08 14:18
« Re: Diesel
Jasně!S příchodem zimy a MEŘO v naftě končí sranda pro moderní CR motory.Proto jedině Shell(Diesel Extra, V----je zbytečný) + Super Diesel Aditv od VIF.Už nějaký ten rok a dobrý,nula problémů u různých motorů,nejenom u M6.Ať se to tu nerozběhne:kdo to považuje za zbytečné,nehodlám vyvracet a je mi to jedno.Takže dávat. Zkušenost z mého okolí např. s OMV-abych to jemně shrnul: myčku mají solidní,ale naftu tam nebereme ani omylem. -
_Teddy_ 05.01.08 18:35
« Re: Re: zimne pneu
Kontrolka imobilizera, to je taky ten blikajuci symbol kluca? Ja som si myslel, ze mi to signalizuje zle zavrete dvere, tak som s nimi trieskal o dusu... :-)
Inak nemoze aj takyto blikac oslabit baterku? Ak to berie ~1W, t.j. ~0.1A, tak 60Ah bateria moze byt po 600 hodinach (~25 dni). Ak pojdem kamsi na dovolenku a necham auto stat, nerad by som po mesiaci nasiel prazdnu bateriu koli blbej blikacke... -
"-- skrytý --" 04.01.08 08:30
« Re: zimne pneu
Tak kupil som teda plechace 195/65/15 aj s gumamy ULTRAGRIP6, sice ojazdene, ale dezen este celkom slusny.
GuitarsHero: dik za ten odkaz na manual. Ale ja by som radsej ten taky obycajny co je v knizke ked kupis auto, lebo ja to mam v nemcine a ten co si dal nan odkaz tak to je moc podrobne, ale urcite sa niekedy zide, dik.
A mam este jednu otazku. Dal som nabijat bateriu, lebo bola slaba a ked som ju naspat zalozil, tak mi prestala po vybrati klucika zo zapalovania svietit kontrolka imobilizera. Nevie mi niekto poradit co s tym??? Dufam, ze som s tym imobilizerom nic neurobil. :-( -
_Teddy_ 05.12.07 09:25
« CD120/CD143...
Chcem sa spytat: v sucasnej M6 su 2 druhy dieselovych motorov, jeden ma 120ps, druhy 143. Podla technickych udajov to ale vyzerat tak, ze mechanicky su asi rovnake (zdvih, vrtanie, atd.). Su teda tie 2 vykonove stupne dosiahnute len rozdielnym naladenim? Je mozne ten CD120 precipovat na CD143?
A este nieco: chysta sa prichod novej verzie M6, takze autosalony vyprazdnuju sklady a show-roomy, a sucasna (konciaca) M6 sa da kupit za velmi dobru cenu (predajca mi nukal na M6-sport CD120/active zlavu 6500 euro oproti katalogu, + dake doplnky navyse). Oplati sa cakat na novu M6, alebo radsej zobrat tuto, so zlavou? Lebo sucasnu mozem mat aj zajtra, ale nova M6 sa bude dat objednat az koncom januara, a dodacia lehota minimalne 2 mesiace. Neviem ci ma zmysel cakat, a zaplatit potom o tych 6-7 tisic E viac, lebo aspon spociatku nebude na ne ziadna akcia... -
skejpa 21.11.07 02:03
« Re: Re: Mazda 6 What Car?'s Used Car of The Year
jj. a tusim ze to tak neni jen v cesku ale po celem svete. mazda ma totiz vyspele benzinaky ktere si od ni bere i ford. specializovane centrum na benzinove ctyrvalce...
a ta spolehlivost :-) naftak je urco taky good ale ja si radsi priplatim tu pulkorunu na km. stejne uz nafta zacina byt drazsi :-) -