Mazda 6
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
"-- skrytý --" 11.03.08 18:01
« Re: Vrzání v xenonech
Díky moc za informaci. Už jsem se bál ,že mi tam zavřeli nějakýho japonce s pilou >:D .Ale teď vážně: mockrát děkuju ,hlavně mě potěšilo že je to normální a nemusím do servisu protože by sem mi v tom akorát rejpaly a nakonec stejně nic nevymyslely ,i když bych do těch motorků tedy nejradši narval kilo vazeliny aby to ztichlo.Ale fakt je ,že je to slyšet jen při pomalé jízdě přes hrboly s vypnutým rádiem a nastraženýma ušima . -
"-- skrytý --" 10.03.08 12:32
« Re: Nová šestka
Diky za informaci. Uz jsem mel moznost videt M6 v teto barve nazivo a take vyzkouset (cca 20 km po Bruselu, kde ziju a pracuju). Auto uz mam take objednane: M6 HB Active, 2.0 MZR-CD, metaliza - lilac silver, kozene sedacky (predni vyhrivane, elektricke s pameti pro ridice) a techno safety pack (sensory - pneu a parkovaci) za cca 20kEuro po ruznych slevach. Termin dodani konec brezna, ale jak znam belgicany tak nekdy v dubnu. -
"-- skrytý --" 10.03.08 10:31
« Re: Vrzání v xenonech
Ahojky,
to vrzání je zvuk servomotorků, které nastavují čočku xenonového světlometu. Na nápravách jsou mechanická čidla náklonu automobilu, ta pak dávají povel řídící jednotce xenonu, která upravuje náklon čočky tak, aby nedocházelo k oslňování. Proto je ten zvuk slyšet jen při houpání s autem. Když jedu po horší cestě bez rádia, dostatečně pomalu a nastražím uši, tak je taky slyším do kabiny ;-) -
"-- skrytý --" 10.03.08 08:49
« Vrzání v xenonech
Zdravím všechny majitele vozu Mazda 6.
Zhruba před měsícem jsem se stal majitelem tohoto krásného vozu ,konkrátně MAZDA 6 sedan 2.0 i výbava AKTIVE ,tedy s xenonovými světlomety.
Proč zdůrazňuji xenonové světlomety ???!.
Nedavnojsem začal pozorovat divné vrzání jakoby od někud z karoserie při pomalém projíždění přes hrboly (v podstatě je to slyšitelné při vypnutém rádiu ,pomalé jízdě a "napnutých" uších ,ale i tak mne to rizčiluje). Po čase jsem přišel na to ,že tento zvuk se ozývá pouze pokud mám zapnuté hlavní světlomety ,pokud přepnu na parkovačky ,zvuk ihned zmizí.Tak jsem pátral dál a nakonec jsem zjistil ,že tento neladný zvuk se line přímo ze světlometů. Pokud otevřu kapotu a i při vypnutém motoru a rozsvícených hlavních světlech mi někdo vzadu "rozhoupe" auto tak přímo z bakelitových krytů xenonů v motorovém prostoru se ozývá dost hlasité vrzání ,které je dokonce cítit i na přiložené ruce na kryt xenonu.Pokud xenony vypnu ...je ticho.
NEMOHL BYSTE MI PROSÍM ,někdo kdo vlastníte vůz s xenonovými světly udělat tento pokus ??? ,jestli vám to také vrže ?
Předem moc děkuji za ochotu a odpověď. -
"-- skrytý --" 05.03.08 13:42
« Re: Mazda 6 - vibrace ve volantu
Já kupoval novou M6 v říjnu 2007, zhruba před měsícem jsem si také všimnul drobných vibrací ve volantu. Není to nic výrazného (nejsem si jist zda se projevovaly hned po koupi - spíše ne), chystám se to reklamovat u prodejce. -
"-- skrytý --" 04.03.08 14:52
« Mazda 6 - vibrace ve volantu
Zdravím příznivce Mazdy,
půl roku mám M6 (GG1) koupenou jako tříměsíční předváděcí. Jezdím hodně (už daleko přes 20 tis.) a jediné co mi vadí jsou vibrace ve volantu - jak od nerovností, tak od motoru (na volnoběh je to citelné). V servise kontrolovali otáčky volnoběhu a prý jsou v normě. Taky doplňovali mazivo do volantové tyče, které má mít tlumící účinky, ale žádný velký efekt. Při kratší vzdálenostech to člověk moc nepozná, ale při delší jízdě po české dálnici to dost masíruje. (Má to i svoje výhody - člověk ví, po čem jede.)
Možná jsem moc citlivý, ale jaksi mi to kazí dojem. Nemáte s tím někdo zkušenost? -
-
"-- skrytý --" 06.02.08 12:32
« Re: Nová šestka
Zdravim, novou M6 jsem uz videl a chvilku se i projel v 2.0 dieselu, ale chtel jsem se zeptat na tu barvu co je na fotkach, protoze je jedna z mala, ktera by se mi i libila. Mel jsem v realu moznost videt pouze cernou, stribrnou sunlight, galaxy grey a nejakou tmave modrou. Jak moc je ta barva fialova? Na vicero fotkach je to vic do sedostribrna s nadechem do mirne fialove, nebo druhy extrem, ze je dost fialova. Muzes mi to trosku popsat. Diky. -
Shr3k 05.02.08 13:15
« Nová šestka
O víkendu jsem se trochu povozil (sedan 2.0 TE Plus):
První dojmy:
- víc místa (dám si sedačku úplně dozadu, mám jen lehce pokrčenou nohu, opřenou o opěrku), pak vystoupím a sednu si za sebe
- kvalitní zpracování interiéru
- geniální ovládání všeho důležitého z volantu (včetně dvouzónové klimatizace, nastavování větráku, topení)
- dvoulitr se šestikvaltem jede pěkně (nicméně na mě je to slabé)
- BOSE hraje moc hezky (jen by to chtělo lepší výšky vpředu, basů je až až), je to s Audiopilotem, takže to bručí za jízdy do repráků opačnou fázi hluku - vevnitř je pěkně ticho
- vzadu je slyšet dost hluk z podběhů - asi jako u trojky, bude to chtít vyDynamatovat
Výsledek:
Příští rok na jaře měním pětku za šestku kombi GTA (samozřejmě s nejsilnějším dieselem).
Pár foto tady:
[odkaz] -
Sedvo 15.01.08 14:20
« Re: Mazda 6 nova benzin alebo diesel
Tak spolehlivost naftových motorů je dost vysoká, z vlastní zkušenosti mám na budíkách 140000 km a zatím žádný problém. Jinak v ČR bude rozdíl mezi naftou a benzínem jenom 10000,- Kč. Motory mají hlavně vylepšený průběh točivého momentu a sníženou spotřebu a emise. Naftová motor má super kultivovaný projev až překvapivý, benzín je na tom ještě líp.
Nevýhoda dieselu je, že je použit rozvodový řemen, který se mění. Benzín používá řetěz. Jak benzín, tak nafta jsou velice dobré a spolehlivé motory s ani jedním by neměl být problém. -
Asterix 14.01.08 18:11
« Mazda 6 nova benzin alebo diesel
Pozdravujem vas a rad by som Vas poprosil o radu.
Vcera sme videli novu Mazdu 6, HB aj sedan, dobre sme si ich prehladli, VAuuuuuuu Mazda 6, HB je skutocne nadhery a nadchne a manzelka bola 6 nadsena a je jasnou favoritkou pre nove auto.
este pockame na kombicko a potom Opus na radost.
Takze do novej Mazdy 6 odprucate podla vlastnych skusenosti 2.0 benzin alebo 2.0 105kW diesel?? Tieto obe motory budu asi rovnake ako do teraz montovane alebo nejako vylepsene???
Ktory motor je ten lepsi a preco??? Spotreba, dynamika, kultivovanost, odhlucnenie , poruchovost..............
Rozdiel medzi B a D je cca 1150eur, co je v pohode a tak mozem rozhodovat o motore inak, ako len cisto z hladiska ceny a efektivnosti navratu za drahsi diesel pri kupe. Ako su na tom so spolahlivostou mazdacke diesle????
vdaka z odpovede a nazory plusy a minusy tychto motorov -
"-- skrytý --" 10.01.08 14:18
« Re: Diesel
Jasně!S příchodem zimy a MEŘO v naftě končí sranda pro moderní CR motory.Proto jedině Shell(Diesel Extra, V----je zbytečný) + Super Diesel Aditv od VIF.Už nějaký ten rok a dobrý,nula problémů u různých motorů,nejenom u M6.Ať se to tu nerozběhne:kdo to považuje za zbytečné,nehodlám vyvracet a je mi to jedno.Takže dávat. Zkušenost z mého okolí např. s OMV-abych to jemně shrnul: myčku mají solidní,ale naftu tam nebereme ani omylem. -
_Teddy_ 05.01.08 18:35
« Re: Re: zimne pneu
Kontrolka imobilizera, to je taky ten blikajuci symbol kluca? Ja som si myslel, ze mi to signalizuje zle zavrete dvere, tak som s nimi trieskal o dusu... :-)
Inak nemoze aj takyto blikac oslabit baterku? Ak to berie ~1W, t.j. ~0.1A, tak 60Ah bateria moze byt po 600 hodinach (~25 dni). Ak pojdem kamsi na dovolenku a necham auto stat, nerad by som po mesiaci nasiel prazdnu bateriu koli blbej blikacke... -
"-- skrytý --" 04.01.08 08:30
« Re: zimne pneu
Tak kupil som teda plechace 195/65/15 aj s gumamy ULTRAGRIP6, sice ojazdene, ale dezen este celkom slusny.
GuitarsHero: dik za ten odkaz na manual. Ale ja by som radsej ten taky obycajny co je v knizke ked kupis auto, lebo ja to mam v nemcine a ten co si dal nan odkaz tak to je moc podrobne, ale urcite sa niekedy zide, dik.
A mam este jednu otazku. Dal som nabijat bateriu, lebo bola slaba a ked som ju naspat zalozil, tak mi prestala po vybrati klucika zo zapalovania svietit kontrolka imobilizera. Nevie mi niekto poradit co s tym??? Dufam, ze som s tym imobilizerom nic neurobil. :-(