Mazda 6
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
neregistrovaný: "dabel lenivy sa prihlasit" [89.173.15.XXX] 29.12.06 15:12
« Re:
Tak ja sa naopak priklanam k 2.3i. 2.0i je v M6 taky "nemastny-neslany" (skejpo, s Tvojim hodnotenim bohuzial nemozem suhlasit), 2.3i by mala byt o hodne lepsia - ak sa teda bavime o verzii pred faceliftom. Po facelifte by som sa priklonil k 2.0i (dostala variabilne casovanie ventilov, co mala 2.3i uz pred faceliftom).
ad spolahlivost: je to Mazda, problemy cakaj daleko za 200000km hranicou... moja Mazda prave isla do sveta s 239000km, jedina vec, co za celu dobu odisla, bola pred cca. 200km baterka >:D Inak nebol JEDINY technicky problem! -
"-- skrytý --" 29.12.06 12:31
« Bez nadpisu
rozhodne 2,0. tu samou volbu sme meli taky. zase tak obrovsky narust vykonu to neni, ma mensi spotrebu a v tvem pripade ma i mene najeto. a spolehlivost je na 1. miste...
ta 2,0 je strela. na dalnici nam 2,3 neujela... a to sme byli plne nalozeni... -
« Mazda 6 2.3
Zdravím všechny, teď uvažuju o koupi Mazdy 6ky (ojeté) a vybírám mezi 2.0 benzínem s 65 000 km a 2.3 benzínem s 80 000 km. Máte někdo zkušenosti s tím motorem 2.3, zejména ohledně spotřeby?
A taky jestli takový auto s 80 000 km najeto je v pohodě a dá se na jeho spolehlivost spolehnout anebo jestli raději volit auto s méně kilometry najeto? Jinak najezdím ročně tak kolem 15 000 km, hlavně po městě.
Díky za případné postřehy a informace. -
neregistrovaný: "Dán" [85.160.85.XXX] 23.12.06 15:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: spotřeba M6 2,0 MZR-CD FAP
ET ráfků na léto nevím z hlavy, ale museli mi v servisu upravovat lemy blatníků. Zahnuli je nahoru. Taky to dřelo. Jinak jsou to Ronaly.
Ale novinka z posledního týdne: dal jsem tam nezávislé topení ovládané přes mobil alarmem a je to dost dobrý. Pošlu do auta sms a už to topí. Super. -
"-- skrytý --" 22.12.06 19:45
« Bez nadpisu
Kdyz jsem sem zavital tak bych vam rad zdelil zkusenosti s benzinovou "predfaceliftovou" verzi Mazdy 6 2,0 BENZIN (104KW) - to protoze tu diskutujete porad o dieselu...
Pri koupi mela najeto cca 30 000 km (2005 - cervenec). Jedna se o (tmavě zelený ;) ) sedan. Hned pri koupi nas (s tatou) uchvatila akcelerace. To bylo zpusobeno asi predchozim vozem (Renault scenic 1,9 turbo diesel)... No proste to auto lítá ! :D
Od koupi se nam NIC NEROZBILO, ano opravdu NIC. Auto jezdi nadherne a sme s nim na 100% spokojeni a vrele doporucujem vsem koho zname.
Mazdickou jezdi tata denne ve meste, castecne po okreskach a nekdy na dalnici. Spotreba je klasicka jako vetsina dvoulitru ;)... 8,5 litru ve meste, 8 litru okresky a 10 litru dalnice (takovou spotrebu mela i nova pujcena octavia 2,0FSI)- ale to je zpusobem jizdy kterou charakterizuje slovo vice dynamicka teda mesto skoro predpisove, okresky do 110 (vsak kdyz je pekna silnice viz. Pce - HK i 160) a dalnice 160 (cestou na hory a k mori sme jeli chvilema i 210 ve 4 lidech, plnej kufr a rakev a auto to bezpecne zvladalo...).
Do dieseloveho motoru jsme nesli kvuli spatne zkusenosti ze scenicu a taky kvuli horsim dieselum z minulosti mazdy. Nas hlavni duvod proc benzinovou variantu vsak byl ze jsme jiz jednu mazdu 626 meli (taktez 2,0 benzin) a taktez nebyly problemy...
Nevim co bych vam zde jeste povidal. Vlastnici mazdy jsou vetsinou spokojeni (u benzinovych motoru obvzlast) takze to asi neco znamena. Verim ze nova octavia je take dobre auto ale mazda se mi zda nejen mnohem hezci (a nema ji kdekdo) ale take spolehlivejsi.
Zaverem (pro ty komu se nechce cist ten muj sloh >:D ). Nase M6 2,0i prosla zatezkavaci zkouskou z 30 tisic km az po dnesnich 90 000 km a stale bez zavahani. Nijak ji nesetrime a stale beha na 100%. A to zaslouzi pochvalu...
btw: jak tu nekdo psal. ano mame to opravdu pekna auta ...
btw2: jak tu taky nekdo psal o MPS. jestli mate nekdo zkusenosti opravdu se podelte. zajimala by me take spotreba ale hlavne jizdni dojmy 8) -
neregistrovaný: "Radek M6" [85.160.90.XXX] 20.12.06 09:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: spotřeba M6 2,0 MZR-CD FAP
Spotřeba byla zvýšená kvůli příliš časté regeneraci DPF.Mazda přeprogramovala ŘJ.Uvidíme výsledek.V každém případě pochvala Mazdě za snahu řešit problém ,což není v našich krajích úplně zvykem.
To Dan:
Jaké máš ráfky tzn. ET a šířku pro pneu 225-45-17.Mám 7x17 ET 42.Prý tam vejdou max pneu 215-45-17protéže 225 při tomto ET a šířce drhnou o blatníky. -
« Re: To Dan
To Stax: Čipnout jsem to nechal ve Velkém Meziříčí. Cestou na Dolní Radslavice. Kluci tam dělají všechno možný. Kolega si tam nechal čipnout i X5. A je to v pohodě. Auto bere víc odspodu o jde ochotněji do otáček. I když na víc jak 4.500 to nemá smysl a asi by trpěl i motor. Je to lepší na předjíždění. Maximálku jsem zatím nezkoušel, ale předtím jsem tam měl i 220. Ale to bylo ještě před bodovým systémem.
Ještě k tomu příspěvku s rozvoďákem. V Mazdě ve Žďáře nad Sázavou mi i kolegům bylo řečeno, že v motoru není řemen, ale řetěz. -
neregistrovaný: "Stax" [83.208.188.XXX] 11.12.06 08:46
« To Dan
Dane, kde jsi to dal čipnout a věříš, že to nebude dělat potíže? Taky jsem o tom uvažoval.
A ještě k diesel x benzín. Teď mám 2 roky diesel, ale předtím jsem 10 let jezdil na benzinu. Benzín má něco do sebe, je tichý a kultivovaný.Byl jsem s benzínovým motorem velmi spokojen (Renaulty). Pokud někdo ročně zajíždí do 15-20 tisíc km nebo jezdí po městě, rozhodně je vhodnější benzín.Nyní mám M6 89kW, otec má M6 FL 2.0 benzín - velmi příjemné svezení, ale zatím dost vysoká spotřeba 8-9l. Na druhé straně je to velké auto. -
« Bez nadpisu
Vím, že tento příspěvek nepatří pod toto téma, ale jsem docela zoufalý-zatéká mi do auta a nevím co s tím. Jde o Mazdu 323 sedan rv1996. Kape to někde nad spojkovým pedálem. Většinou to není hned po dešti, ale o něco později. Oddělal jsem plast pod stěračem, ale na nic jsem nepřišel. Děkuji moc za jakoukoliv pomoc. -
« Re: Srovnání s 1.8
dane dane dane!
Len prosim nezacnime diesel vs. benzin flame! Je to zbytocne. Ja som 3 roky jazdil na diesli, dnes mam 5 mesiacov "staru" M6 2.0i a musim povedat, ze je to uplne ine zvezenie! Prosim vsimni si, ze hovorim ine a nie lepsie ci horsie - proste INE! Niekomu vyhovuje benzin a niekomu nafta. Tak to prosim akceptujme a budme tolerantni. Vopred Dik! 8) -
neregistrovaný: "dan" [85.160.66.XXX] 08.12.06 20:46
« Srovnání s 1.8
Ještě ke srovnávání nafty a benzínu u M6. Kolega má M6 1.8. S mojí 2.0MZRCD se to nedá porovnat. Jediné srovnání snese možná 2.3. Ani dvoulitr benzín nemá takové parametry jako dvoulitr nafta ve verzi 100kW.
Benzíňáky nejdou čipnout, je to zkrátka rejže. A když nafťáku nakládám nikdy nejdu přes 9 litrů a benzíňák klidně i 12 - 14 litrů. -
neregistrovaný: "dan" [85.160.66.XXX] 08.12.06 20:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: spotřeba M6 2,0 MZR-CD FAP
Zdarec, mám M6 2003, 100kW, MZRCD, najeto 100k, spotřeba dle PP 7,3,
Předtím jsem měl O1, 81kW. Spotřeba je sice o trochu(1,5 l) vyšší, ale auto je o třídu jinde. M6 je větší, má nesrovnatelný podvozek, mnohem pružnější motor a lepší brzdy. Taky mi vrže něco kolem volantu, ale jenom v zimě.
Na léto jsem nasadil 225/45/17, přečipoval na 125kW a 350Nm a spotřeba mi klesla o 2 decky a výkon je zase úplně jinde. Doporučuji-))
S OCT se to nedá vůbec srovnat.
[odkaz]