Mazda 6
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
neregistrovaný: "stax" [83.208.188.XXX] 19.01.07 07:35
« Bez nadpisu
Rezonancemi bych se nezabýval. V mé M6 (4letá) rezonuje při přejezdech příčných nerovností nebo zmrzlém sněhu skoro všechno :-) Rozebráním se to může ještě zhoršit, osobně můžu potvrdit po instalaci těžké BT HF sady ve značkovém servise. A nedělají to pouze Mazdy, v podstatě jakékoliv auto s najetým počtem kilometrů větším než malým... -
neregistrovaný: "Mazda6 2.3 AWD 5AT SportW" [217.95.228.XXX] 18.01.07 23:00
« Re: Re: Mazda 6 Vrzani v interieru
Zdravim, mam jeden unikat, a to Mazda6 2.3 AWD 5AT SportWagon. Auticko so super automatom a este lepsim sekvencnym radenim,4x4,bose sound,navi,koza.....No co proste dodat No comment ,Top sport feeling 17 PALCOVE letne pneu,strieborne koncovky vyfukov a ktomu folie na oknach..... >:D :-) >:D
Ale pisem tu preto, ze sa mi stalo tiez ze asi pri 1100 do 1200 ot zarezonuje plast z oblasti volantu, alebo pod volantom. A pri nerovnosti na nasich cestach mi sem tam zarezonuje z oblasti medzi prednym oknom a palubovkou. :-( 8-s A este som na to neprisiel co to sposobuje. Asi to budem musiet rozbrat a pozriet.NEMATE PROSIM SKUSENSTI S TYMTO MINI PROBLEMOM? :-!
DIK ZA RADU
_____________________________________
Mazda6 2.3 AWD 5AT SportWagon -
"-- skrytý --" 18.01.07 20:20
« Re: Re: Re: Re: Mazda 6 2.3
Ja si půjdu na Spořilov před Velikonocemi pro M6 2.0i HB. Teda s 2 vyfuky. Kdyz jsem ale někde videl cenu zadniho dilu s tlumičem cca 11 tisíc, tak při pomyšlení, že mi pak zreznou dva najednou, mé nadšení z nich (budou mít chromované koncovky) poněkud slábne. Snad nezreznou brzo. Budu mít i zadní spojler, ale budou to dělat v servisu a ne ve fabrice, což mne taky trochu znepokojuje. -
"-- skrytý --" 18.01.07 14:28
« Re: Re: Re: Mazda 6 2.3
vidite vidite... a kdyz sem rikal ze sou si ty motory hodne podobny a zase tak veliky rozdil v nich neni tak ste me neverili a rikali ste ze to neni pravda. myslite ze poznate tu 0,6 sec (nebo o kolik to je) ve sprintu na stovku ? :-) ani omylem... jen je skoda ze mame tu s petistupnovou prevodovkou a jen jednim vyfukem :-( ale jak rikam. pokud nejste nejaky zavodnik, "velky" rozdil mezi 2,3 a 2,0 nepoznate... -
neregistrovaný: "Mazda6 2.3 AWD 5AT SportW" [217.95.207.XXX] 18.01.07 13:59
« Re: Re: Mazda 6 2.3
Zdravim, nakolko som mal aj motor 2.0i a teraz mam 2.3i tak skusim ich porovnat. Co sa tyka uniku oleja, tak to som ani pri jednom motore nespozoroval - vymenne intervely 20tis km. Mal som mazdu 3 2.0i 110 KW a teraz mam M6 combi 2.3i automatik 119kw.Rozdiel vidim len v sprevodovani, nakolko M3 tocila pri 130km h asi 4000 a M6 s automatom toci 2900 co sa prejavuje na urovni hluku v kabine.Celkovy prejav motoru 2.0i bol drsnejsi.Co sa tyka charakteristiky vykonu a pruznosti, nie je medzi nimi velky rozdiel.2.3i ma asi o liter vacsiu spotrebu ako 2.0i, ale iba to tym, ze sa jedna o automat a este verziu 4x4.(podotykam, porovnavam iba moj pripad M3 a M6 v danych verziach). -
neregistrovaný: "Radek M6" [85.160.68.XXX] 17.01.07 14:58
« Re: Re: Re: 108kW
..a není to tak, že 108 kW je odladěná slabší verze a další bude např 125-130 kW tak jako třeba Avensis ? tzn. 110 a 130 kW z objemu 2,2.Nový motor od Renaultu zo řeší stejně.I dnešní 2.0 MZR-CD má 89 a 105 kW. -
"-- skrytý --" 16.01.07 16:36
« Re: Re: Re: Re:
Nový motor: 2,2 litru diesel, výkon 108 kW ve 4200 otáček, krouťák 350 Nm. Kombinovaná spotřeba 5,8 l/100 km.
Znalče, nějak nevidím žádný pokrok :-O současný dvoulitr má výkon 105 kW ve 3500 otáček, krouťák 360 Nm. Kombinovaná spotřeba 6,0 l/100 km.
To už i Renault má dvoulitr s (asi) 120 kW, byl tady o tom nedávno článek -
neregistrovaný: "Znalec" [194.108.42.XXX] 14.01.07 21:21
« Re: Re: Re: Re: Re: New Mazda 6 ?
Petře T., neplácám. O tom vývoji nového motoru 2,2 nafta samozřejmě vím. Souhlasím s Tebou, že parametry jsou víc než výborné. Je moc dobře, že Mazda ve vlastním vývoji pokračuje. No, máme se na co těšit. -
"-- skrytý --" 14.01.07 16:05
« Re: Re: Re: Re: New Mazda 6 ?
Znalče:
plácáš.
Mazda prvávě dokončuje vývoj svého japonského motoru 2,2MZRCD, umístění:
- M6, CX-7, parádní parametry
Stávající motor 2,0MZRCD bude umístěn v:
M3.
Pokud by Mazda potřebovala větší motor, jsou tu kdispozici výborné motory V6 (2,7l) 175kW a V8 (3,6l) 200 kW od Fordu.
Zapomeň na BMW. Lépe si ověřuj své zdroje.