Mazda 6
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
"-- skrytý --" 26.01.07 11:42
« Re:
Jednak se mi M6 stále líbí, ale bude nová,za rok,snad.
Přihodím jiný odkaz,jsou tam 3 či 4 různé recenze,něco se najde též. Ale je třeba se tím proklikat,mají blbě udělány stránky, na první pohled se zdá, že tam nic není. Nicméně obsahově solidní.
Asi je dobré se vyhnout M6 v 2,3 v benzínu a s ohleden na naše silnice autu nad 100 tis km. Téměř sousedi ji mají a už se tam začíná cosi projevovat,viz jeden z testů-2,3 motor.Jinak dobrý,funguje.
[odkaz] -
« Bez nadpisu
No! Dam to aj sem teda >:D >:D
[odkaz]
Celkový žebříček podle četnosti závad vypadá takto:
1. Mazda 8.04%
2. Honda 8.90%
3. Toyota 15.78%
4. Mitsubishi 17.04%
5. Kia 17.39%
6. Subaru 18.46%
7. Nissan 18.86%
8. Lexus 20.05%
9. Mini 21.90%
10. Citroen 25.98%
11. Daewoo 26.30%
12. Hyundai 26.36%
13. Peugeot 26.59%
14. Ford 26.76%
15. Suzuki 27.20%
16. Porsche 27.48%
17. Fiat 28.49%
18. BMW 28.64%
19. Vauxhall 28.77%
20. Mercedes 29.90%
21. Rover 30.12%
22. Volvo 31.28%
23. Volkswagen 31.44%
24. Jaguar 32.05%
25. Skoda 32.12%
26. Chrysler 34.90%
27. Audi 36.74%
28. Seat 36.87%
29. Renault 36.87%
30. Alfa Romeo 39.13%
31. Saab 41.59%
32. LandRover 44.21%
33. Jeep 46.36% -
"-- skrytý --" 19.01.07 22:18
« Bez nadpisu
no malicko to nekdy zarezonuje ale neni to nic co by vas nejak stvalo. sem na to docela punta a tohle nevnimam. ale kdyz se na to zamerite tak to nekdy slysite - ale musite se vazne soustredit... kdyz mate zaple radio neslysim nic. ale jak to rict. jak casto jedete na tak nizkych otackach aby to rezonovalo :) -
neregistrovaný: "stax" [83.208.188.XXX] 19.01.07 10:49
« Bez nadpisu
Neviděl bych to, pánové, tak tragicky. Rezonance je až příliš silné slovo, spíš bych řekl "lupnutí" při přejezdu nerovností. Po určitém čase ale dojde k adaptaci a zvýšení prahu citlivosti na ně, takže teď už to nevnímám. S M6 maximální spokojenost (Megane 00 -> Golf IV 99 -> Focus 02 - > Laguna 97! -> M6 03). Příští vůz bude buď Subaru Legacy kombi nebo znova M6, pokud jí budou vyrábět v provedení 4WD (Wagon). -
"-- skrytý --" 19.01.07 10:15
« Re: Re: rezonování
Teda pánové, vy mne docela děsíte. Já budu na jaře prodávat svého sedmiletého focuse 1.8i kombi, ve kterém po cca 97 000 km nedrnčí ani nevrže vůbec nic, a kupovat tu M6. Musím ale doplnit, že focus jezdil převážně po kvalitních silnicích a téměř prázdný. -
neregistrovaný: "cap" [85.160.12.XXX] 19.01.07 10:06
« Re: rezonování
Přesně tak, mám M6 SportWagon, 2003, 160000 km a tyky to občas rezonuje, zdá se mi jako někde od té malé přihrádky pod volantem, ale neřeším to, není to taková divočina jako Octavia 1, kterou jsem měl před M6, taky občas rezonovala >:D Na našich cestách se není čemu divit.... Jinak jsem s M 6 moc spokojenej... -
neregistrovaný: "stax" [83.208.188.XXX] 19.01.07 07:35
« Bez nadpisu
Rezonancemi bych se nezabýval. V mé M6 (4letá) rezonuje při přejezdech příčných nerovností nebo zmrzlém sněhu skoro všechno :-) Rozebráním se to může ještě zhoršit, osobně můžu potvrdit po instalaci těžké BT HF sady ve značkovém servise. A nedělají to pouze Mazdy, v podstatě jakékoliv auto s najetým počtem kilometrů větším než malým... -
neregistrovaný: "Mazda6 2.3 AWD 5AT SportW" [217.95.228.XXX] 18.01.07 23:00
« Re: Re: Mazda 6 Vrzani v interieru
Zdravim, mam jeden unikat, a to Mazda6 2.3 AWD 5AT SportWagon. Auticko so super automatom a este lepsim sekvencnym radenim,4x4,bose sound,navi,koza.....No co proste dodat No comment ,Top sport feeling 17 PALCOVE letne pneu,strieborne koncovky vyfukov a ktomu folie na oknach..... >:D :-) >:D
Ale pisem tu preto, ze sa mi stalo tiez ze asi pri 1100 do 1200 ot zarezonuje plast z oblasti volantu, alebo pod volantom. A pri nerovnosti na nasich cestach mi sem tam zarezonuje z oblasti medzi prednym oknom a palubovkou. :-( 8-s A este som na to neprisiel co to sposobuje. Asi to budem musiet rozbrat a pozriet.NEMATE PROSIM SKUSENSTI S TYMTO MINI PROBLEMOM? :-!
DIK ZA RADU
_____________________________________
Mazda6 2.3 AWD 5AT SportWagon -
"-- skrytý --" 18.01.07 20:20
« Re: Re: Re: Re: Mazda 6 2.3
Ja si půjdu na Spořilov před Velikonocemi pro M6 2.0i HB. Teda s 2 vyfuky. Kdyz jsem ale někde videl cenu zadniho dilu s tlumičem cca 11 tisíc, tak při pomyšlení, že mi pak zreznou dva najednou, mé nadšení z nich (budou mít chromované koncovky) poněkud slábne. Snad nezreznou brzo. Budu mít i zadní spojler, ale budou to dělat v servisu a ne ve fabrice, což mne taky trochu znepokojuje. -
"-- skrytý --" 18.01.07 14:28
« Re: Re: Re: Mazda 6 2.3
vidite vidite... a kdyz sem rikal ze sou si ty motory hodne podobny a zase tak veliky rozdil v nich neni tak ste me neverili a rikali ste ze to neni pravda. myslite ze poznate tu 0,6 sec (nebo o kolik to je) ve sprintu na stovku ? :-) ani omylem... jen je skoda ze mame tu s petistupnovou prevodovkou a jen jednim vyfukem :-( ale jak rikam. pokud nejste nejaky zavodnik, "velky" rozdil mezi 2,3 a 2,0 nepoznate... -
neregistrovaný: "Mazda6 2.3 AWD 5AT SportW" [217.95.207.XXX] 18.01.07 13:59
« Re: Re: Mazda 6 2.3
Zdravim, nakolko som mal aj motor 2.0i a teraz mam 2.3i tak skusim ich porovnat. Co sa tyka uniku oleja, tak to som ani pri jednom motore nespozoroval - vymenne intervely 20tis km. Mal som mazdu 3 2.0i 110 KW a teraz mam M6 combi 2.3i automatik 119kw.Rozdiel vidim len v sprevodovani, nakolko M3 tocila pri 130km h asi 4000 a M6 s automatom toci 2900 co sa prejavuje na urovni hluku v kabine.Celkovy prejav motoru 2.0i bol drsnejsi.Co sa tyka charakteristiky vykonu a pruznosti, nie je medzi nimi velky rozdiel.2.3i ma asi o liter vacsiu spotrebu ako 2.0i, ale iba to tym, ze sa jedna o automat a este verziu 4x4.(podotykam, porovnavam iba moj pripad M3 a M6 v danych verziach). -
neregistrovaný: "Radek M6" [85.160.68.XXX] 17.01.07 14:58
« Re: Re: Re: 108kW
..a není to tak, že 108 kW je odladěná slabší verze a další bude např 125-130 kW tak jako třeba Avensis ? tzn. 110 a 130 kW z objemu 2,2.Nový motor od Renaultu zo řeší stejně.I dnešní 2.0 MZR-CD má 89 a 105 kW.