Mazda 6
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
-
"-- skrytý --" 28.03.07 22:10
« problém s volnoběhem
Zdravím. Již delší dobu mám problém s volnoběhem u M6 100kW. Poprvé mi motor zhasnul někdy v 80t., potom dlouho nic. Poslední dobou (najeto cca 113t.)chcípá často, od minulého týdne někdy nedrží volnoběh vůbec, dnes padnul i výkon. Máte s touto závadou nějakou zkušenost? Dík. -
"-- skrytý --" 27.03.07 13:17
« Re: Re: Re: Rozebrání předního světlometu
Xenonovou výbojku jsem již vyměnil, není třeba sundat nárazník, jen plast podběhu, šlo to docela dobře, ale tou výbojkou to není. Jak jsem psal, špatný je startér výbojky umístění uvnitř světlometu. Pro demontáž světla ja nutné sundat nárazník, to už jsem si zkusil při opravě, taky to jde bez problémů. Já jen, jestli někdo už nerozebíral celý přední světlomet, odstranil jsem ty kovové spony, ale je ještě spojen tmelem, takže se mi nepodařilo ho "rozloupnout". Na netu jsem četl, že je třeba "upéct" celý světlo v troubě, aby ten tmel povolil, pak by to mělo jít. Zdá se mi to ale dost brutální... :shock: Proto se ptám, jestli to už někdo nezkoušel... Díky -
« Re: Re:
Pokud máš na mysli Mondeo co se právě představilo v Ženevě tak asi budeš mít pravdu, pokud současné co se ještě prodává tak na M6 nemá, v Mostě na okruhu oba s 2.0 benzinem (M6 108 kW, FM 107 kW při prakticky stejné hmotnosti) a výsledek cca 1 - 1,5 sec ve prospěch M6 podle schopností řidiče ale M6 vždy rychlejší (díky celkově vyváženejším jízdním vlastnostem kdy M6 je především rychlejší na výjezdech z táhlých zatáček a asi má o chloupek nižší těžiště a nižší světlost podvozku což by zase pomohle FM na rozbité silnici) no a co se týče motoru tak než 2,5l z Volva já bych volil přeplňovaný 2,3 disík který je výkonově o 65 HP výš a nemluvě o nižší váze. Naproti tomu FM je větší a praktičtější, v některých rozměrech jako je vnitřní výška nebo šířka v loktech je o dost větší a celkový dojem z prostoru je, že je o téměř třídu větší i když z papírových rozměru to tolik není. Můj z závěr je, že M6 je spíše do sportovna orientované auto s průměrnou velikostí, FM je ryze praktické auto s v podstatě nepřekonanými rozměry ve své třídě ale ke sportování zrovna není. -
"-- skrytý --" 24.03.07 00:38
« Re: záruka proti prorezivěni
To je bohužel smutná skutečnost. Je ale problematické něco předělávat během tříleté záruky na auto. Mimochodem, prodejce mi řekl, že ty lemy blatníků ošetřují v rámci předprodejního servisu, protože Japonci neberou dostatečně v potaz naše nasolené silnice. Dáne, kde Ti to rezlo? Kolem vyvrtaných děr?