Mazda 6
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
neregistrovaný: "bety06@seznam.cz" [85.70.209.XXX] 23.04.07 18:00
« Re: Re:
Zrovna nyní ve foru se dotazuji na spotřebu u Mazdy - chci tu novou CX7 2.3 DISI a podle informací je prý tam spotřeba ve městě až 15 litrů je to možné ? Já hodně jezdím město nejsem žádný rychlý jezdec,chtěl jsem to proto,že se nám líbí do důchodu pěkné,pohodlné a tiché a když nyní sleduji spotřebu co všichní píšete tak mě to trochu zaráží.A jak to je s naftou ? Ted tedy nevím co dál.... -
imoimo 23.04.07 13:41
« mazda CX7
Děkuji za odpověd,ale spíše se mi jedná jak jste Vy majitelé s vozy MAZDA spokojeni zda mi ji doporučíte a pokud se jedná o naftu či benzín je mi to asi jedno protože najedu za rok 10-15 tkm a tam už asi nyní velký rozdíl nebude při dnešních cenách . Jen chci spíše poradit zda do toho jít či zvolit jinou značku. Mám rád pohodové klidné tiché auto pro dva lidi do důchodu. Tak počkám na další reakce.Děkuji -
imoimo 22.04.07 19:33
« Mám zájem o koupi MAZDY CX 7 v evropské verzi doporučíte mi ji ??
V červenci přijde na trh nová CX7 sena kolem 900 tis. doporučíte mi ji jako dobré vozidlo a mám jít do benzinu nebo nafty při ujetí 10 tkm ročně ? Jezdím hodně po městě nikoliv razantně,uvádějí spotřebu kolem 11/100 ve městě máte s moptorem 2.3 DISI už někdo nějaké zkušenosti ? Nechci volit BMW,MB ani VW ani Škodovku a ta CX7 se mi zdá velmi pěkné auto - tak mi poradte - děkuji -
"-- skrytý --" 29.03.07 10:53
« SCV ventil
Odkazuji na
[odkaz]
...Další zradou může být tzv. SCV ventil vysokotlakého čerpadla systému Common Rail značky Denso. Ten reguluje přívod paliva do vysokotlakého čerpadla. Je-li vadný, tak vůz nedrží volnoběžné otáčky, zhasíná a jinak zlobí. Do roku 2005 to byla častá závada a ventily byly běžně měněny. Ale jenom těm motoristům, kterým se závada projevila v záruční době. Existují však případy, kdy první majitel najezdil příliš málo kilometrů, takže vůz má sice časově prošlou záruku, ale ventil stále původní, který se jistě zanedlouho odporučí a jeho výměnu byste si platili (kolem 8000 Kč). Pamatujte si, že původní ventily mají na sobě vyražena trojčíslí 003 nebo 006.... -
-
"-- skrytý --" 28.03.07 22:10
« problém s volnoběhem
Zdravím. Již delší dobu mám problém s volnoběhem u M6 100kW. Poprvé mi motor zhasnul někdy v 80t., potom dlouho nic. Poslední dobou (najeto cca 113t.)chcípá často, od minulého týdne někdy nedrží volnoběh vůbec, dnes padnul i výkon. Máte s touto závadou nějakou zkušenost? Dík. -
"-- skrytý --" 27.03.07 13:17
« Re: Re: Re: Rozebrání předního světlometu
Xenonovou výbojku jsem již vyměnil, není třeba sundat nárazník, jen plast podběhu, šlo to docela dobře, ale tou výbojkou to není. Jak jsem psal, špatný je startér výbojky umístění uvnitř světlometu. Pro demontáž světla ja nutné sundat nárazník, to už jsem si zkusil při opravě, taky to jde bez problémů. Já jen, jestli někdo už nerozebíral celý přední světlomet, odstranil jsem ty kovové spony, ale je ještě spojen tmelem, takže se mi nepodařilo ho "rozloupnout". Na netu jsem četl, že je třeba "upéct" celý světlo v troubě, aby ten tmel povolil, pak by to mělo jít. Zdá se mi to ale dost brutální... :shock: Proto se ptám, jestli to už někdo nezkoušel... Díky