Mazda 6

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.04.09  21:53

    « servis AUTO BALVIN BRNO

    MAZDA AUTO BALVIN BRNO....dami a panove kdo chcete aby s vas nekdo udelal vola, vrele doporucuji...14 dni z puvodnich 5 jsme mel mazdu v servisu kde me meli vyriznut lemy na zadnich blatnicich ,cekal jsem 14 dni z toho duvodu ze musi cekat az jim lemy dojdou...no a dosli jim ale ne na moje auto, resp me blatniky nastrikali a nazdar... vcera sem jel do servisu mazda frystak (vrele doporucuji byl jsem tam 2x a super)a tam my oznamili tuhle novinku, ze je to jen nastikane a to navic jeste spatne, lemy ma asi nejakej servisak na sve mazde ;-\ proste to sou dacani a nejezdit!!
    PS: tohle je ma druha spatna zkusenost s BALVINEM ale nechtelo se me az do frystaku. mejte se...mazde zdar :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.02.09  14:23

    « Motor do M6

    Dobrý den,
    mám jednoduchý dotaz - neví náhodou někdo z Vás, zda a kde by bylo možné sehnat kompletní motor do Mazdy 6, 2,0 TD, r.v. 2002-2004? Mám možnost dovézt z D Mazdu s potkaným motorem, bohužel při vysoké rychlosti na dálnici, takže oprava jako taková je zřejmě nemožná. Dá se vůbec u tak nového auta sehnat v ČR motor za rozumné peníze(vrakoviště atd..)??? Díky za případné odpovědi...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.01.09  23:11

    « Re: Chiptuning

    Nezastírám,že jsem odpůrce čipu a DPF.M6 má v naftě dostatečně velký Mk i solidní průběh. Špička Mk 360 Nm krát celkový přev. poměr děleno dvama se přenáší jen na 2 kola jedné nápravy, je to tak akorát.Další Mk je docela zbytečný. Nevím jak se subjektivně zlepšil Mk a pocit tahu u A6 či X5,ale tohle je o M6. Logiku v čipování nevidím.Závidím těm,co koupí auto po čiplém řidiči,protože 50 tkm je záběh,by mne zajímalo, jaký je stav po dalších 100tkm.Což je důvod,že výlučně kupuji nové a ty 3 roky mi to vydrží i nečiplé...
  • « 00 Reagovat !

    foto Sedvo

    Sedvo 10.01.09  16:20

    « Re: Chiptuning

    No s chipem jsem měl tu čest a poseroutka nejsem. Věřím, že ten projev byl jiný, zatáh až brutální, já nejsem přímo proti chipu. Já měl tu čest u Octavky 1,9 TDi 66 kw z chipem na 92 kW a to byla pořádná změna a jelo to jak hovado.

    Vždy záleží jak ti to nachipují, někdo to dokáže pěkně zmastit a někdo to nachipuje suprově.

    Ale nechápu člověka, který si koupí Audi A6 3,0 TDi a ještě jde na chip. Ano pochopím to u 2,0, kde si člověk nechá zlepšit průběh krouťáku, případně zvedne výkon. Ale u 3,0 TDi, kde krouťák je 450 Nm či 500 Nm od 1500 - 3500 rpm, zátah jak hovado už v sérii a ještě chip?

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.01.09  23:58

    « Re: Chiptuning

    Po delší odmlce :-), načipovali mi to ve Vel Mezu, není to žádná velká firma, ale parta nadšenců. Spousta mých známých si to tam nechala dělat a nikomu se nic nestalo, alespoň ke mně se nic nedostalo. Namátkou A6 3.0tdi, BMW X5 3.0D, Čipnul jsem to proto, protože krouťák nabíhal až kolem dvou tisíc a do té doby nic. Po čipu subjektivně od 1600 ot/min. Rozdíl v zátahu značný. Auto jsem na podzim prodal po dvou letech a cca 50000km. Nový majitel si to pochvaloval, jak to jede. Jde o to zvážit, co to přinese (pocity). Stejně to auto nebudete mít do konce života. Jen je třeba se více starat o turbo( nechat ho po jízdě trochu vychladnout na volnoběh a nešlapat na něj zastudena). Poseroutkové ať se do diskusí o čipu nemontují, protože kdo nezkusil, nemůže hodnotit :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.11.08  19:02

    « Re: chiptuning

    No tak si nemysli nic a nemáš problém.Mám ve svém okolí dost lidí,kteří mají auta s DPF a "problém nevidí" proto,že totiž vůbec netuší,jak,kdy a proč to funguje.DPF je problém,s příchodem MĚŘO o trochu větší a kdo tvrdí že ne,pak lže.Protože jsme u Mazdy,pak je jasné,že Mazda nemá žádný problém, protože Mazda je dokonalá.Osobně jsem DPF pořešil,ale lhal bych,kdybych tvrdil,že to bylo den ze dne.Jasně že existují fóra v angličtině a DPF u M6 se tam řeší už dva roky,lidé jsou z toho docela zoufalí.Já byl v jeden okamžik též.Ještě je možnost vznést dotaz na fun-club Mazdy,ale tam se odpovědi nedočkáš.Teda na klubovky Mazdy,ať jsem přesný.Dál k tomu nic nesdělím.Doba,kdy jsem měl tendenci někomu poradit je historií,vždy se vše zpochybňuje atd...Musí si holt každý poradit sám.Poslouchat,resp.potom číst debilní kecy lidí,kteří o tom nic netuší (dá se poznat z jedné věty) a jen se plácají po ramenou,jak suprové auto koupili,proč?To mi není zapotřebí.Takže hledat,kdo hledá,ten najde.Jen bych si dovolil upozornit,že-pokud neproběhne regenerace DPF,znovu se opakuje a část nespálené nafty steče do klikovky.Že to motoru nesvědčí je jasné jak facka.Finito. :-!
    Na otázku "čemu vadí DPF" se odpoví jednoduše: "DPF nevadí ničemu,ale jemu vadí pár věcí,to je ten problém..."...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.10.08  17:02

    « Re: chiptuning

    Zatím jsem nikde na forech nečetl že by byl problém s filtrem p. částic,ale fakt nevím co si o tom mám myslet jeden řekne že je spokojenej všechno šlape jak má příjde druhej řekne že je to totálně na ho*no takže už fakt nevím :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Sedvo

    Sedvo 26.10.08  22:58

    « Re: chiptuning

    Ti co chipují, tak nedokážou pořádně dát dohromady zvýšení výkonu a regeneraci filtru, takže nachipováním se filtr může poškodit, tedy regenerace filtru by neprobíhala tak jak by měla a to je problém.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.10.08  16:23

    « Re: chiptuning

    jasně,ale když jsem tu mazdu kopoval žádnej facelift ještě nebyl a prodávat kvůli těm 5kw auto se mi nechtělo,a čemu vadí filtr pevných částic?
  • « 00 Reagovat !

    foto Sedvo

    Sedvo 26.10.08  16:06

    « Re: chiptuning

    Hlavně bych nechipoval auto, který má DPF (filtr pevných částic).

    A když ti udělají chip u první Mazdy 6 100kW, tak z toho dosteneš krouťák cca 380 Nm a facelift má 105 kW a krouťák 360 Nm.
    Má tedy smysl to čipovat?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.10.08  22:52

    « Re: chiptuning

    silnější auto..no jo ale když chci Mazdu 6 naftu a silnější verze jako 103 Kw není?proto chci chip protože se zvýší pružnost je jasný že kdyby byla verze 150 kw že bych do ní radši šel ale když jiná možnost není :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto oIoo

    oIoo 25.10.08  21:01

    « Re: Re: chiptuning

    jednou když jsem kupoval ojeté auto tak jsem dostal odpověď na otázku kolik to má najeto? 160tisíc, ale jestli věříte že ostatní auta mají míň, tak si řekněte a my vám to pro dobrý pocit odtočíme. Zamysli se proč ten chip chceš. Samozřejmě že ten princip funguje, ale jsi třeba ochotný si připlácet za aditivovanou naftu? Někdy je prostě lepší si koupit silnější auto, který má dimenzovaný všechno na vyšší výkon.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.10.08  20:17

    « Re: chiptuning

    Nevím,jaký máš zkušenosti s Bitpowerem ty,ale četl jsem v katalogu že se měří původní výkon a po chipu se to znovu hodí na brzdu,takže dostaneš 2 grafy s výkonama před a po na porovnání :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 22.10.08  15:40

    « Re: chiptuning

    BitPower není špatný i když nenabízí změření výkonu před a po čipu. Co se týče zatížení, tak pokud se auto nehoní na maximální výkony a zrychlení, ale navýšený výkon se použije jen občas, tak v opotřebení problém nevidím. A pokus se nepoužívá spojka v záběru, ale jen pro plynulý rozjezd, tak je také v pohodě. Plný výkon motoru se totiž používá jen v cca 5-10% jízdy (předjíždění). Zažil jsem čipnutý TDI z 66kW na 85kW a Renault dCi 74kW na 96kW a u obou auto po čipu jezdilo mnohem lépe, lépe šlo za plynem a spotřeba klesla. Ale každý diesel se nedá rozumně čipnout. Např. TDCI po čipu nic moc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.10.08  10:26

    « Re: chiptuning

    však jasný,že bych ji nedal to nejaké pofiderní dílny,kde "tuní" auta typu škoda 120 atd.Přemýšlel jsem o firmě Bitpower kde se měří na brzdě i před i po chipu + certifikát o prováděné úpravě.
  • « 00 Reagovat !

    foto Sedvo

    Sedvo 20.10.08  18:55

    « Re: chiptuning

    To jo, o to jde. Ale spojka ani převodovka nemusí být stavěné na přenost takového momentu. A jezdil jsem 100 kW verzí skoro 2 roky a nebylo potřeba, abych chipoval. Na dálnici podle GPS jsem z ní dostal 211 km/h a na předjíždění je ten motor dost dobře pružný.

    Jinak když chipovat, tak určitě bych chtěl, aby po načipování auto šlo na brzdu, ať skutečně jde vidět ten nárůst výkonu na papíře.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.10.08  21:01

    « chiptuning

    "Maximálně, že to o něco líp potáhne"
    Však o to jde ne? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Sedvo

    Sedvo 18.10.08  22:09

    « Re: Chiptuning

    Osobně bych to nechipoval. Jenom z toho důvodu, že auto jako takové jede velice dobře. Maximálně, že to o něco líp potáhne. Ale trpí spojka a také převodovka nemusí být stavěná na takový přenost točivého momentu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.10.08  13:58

    « Re: Chiptuning

    Díky za odpověd,ale jěště mě jen zajímá u jaké firmy byla ta mazda načipovaná?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.10.08  21:09

    « Re: Chiptuning

    Dobrý večer,
    měl jsem donedávna Mazdu 6 MZR-CD 100kW. Nechal jsem ji načipovat na 130kW a cca 400Nm. Dva roky absolutně bez problému, jen při studeném motoru, a to má přihřívání od Webasto (standard), trochu kouřila. Subjektivně větší tah odspodu, zhruba od 1600 ot, mnohem živější. Bohužel byla jen 5 kvalt takže maximálka moc nevzrostla. Spotřeba +- stejná. Podle počítače 7,2 l/100km. Objektivně jsem najel 800 km na nádrž ( 64 l). Používal jsem letní gumy 225/45/17 a zimní 205/55/16 na alu. Chiptuning mohu jen doporučit, jízda je mnohem zábavnější a na motoru žádné škody nenadělal. Najel jsem cca 50.000 km.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…