Mazda 6
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
Lubos.1 07.11.07 10:53
« Re: Mazda 6 What Car?'s Used Car of The Year
Motor 89kW na kombi stacit bude. Samozrejme auto s tymto motorom nie je ziadna raketa, ale na bezne, aj dynamickejsie jazdenie staci. Okrem toho podla roznych zdrojov sa realny vykon tohto motora merany na brzde blizi ku 100 kW a ziadny z meranych motorov nemal menej ako 95 kW. -
Lubos.1 06.11.07 10:40
« Re: Mazda 6 What Car?'s Used Car of The Year
Myslim, ze facelift prebehol niekedy v roku 2005. Motory maju FAP, co niekedy sposobuje problemy, hlavne ak sa jazdi dlho po meste. Vyhodou noveho silnejsieho diesla je vyssi vykon/tocivy moment, ale hlavne 6-stupnova prevodovka.
Pred F/L su motory 89 kW a 100 kW, 310 Nm. Z osobnej skusenosti su tieto motory skoro totozne, vykonovy rozdiel je citit na dialnici pri vyssich rychlostiach.
Mam tu slabsiu 89kW verziu s dlhodoubou spotrebou 6.2 l/100 km, pricom na spotrebu nejazdim. Jediny problem tychto motorov je tzv SCV ventil od Denso, ktory v urcitych seriach odchadza do 80 000 km. Meni sa to v zaruke (ak sa to stihne do 3 rokov), inak ziadne problemy.
Pred F/L su dieselove motory vyborne zprevodovane aj napriek tomu, ze chyba 6.stupen. Niekomu moze vadit horsie odhlucnenie auta, po F/L je to o nieco lepsie.
Moja rada - do pred F/L by som bez problemov isiel, ale dal by som si skontrolovat (napr. v servisnej knizke), ci bol vymeneny SCV ventil. -
Lubos.1 06.11.07 10:38
« Re: Mazda 6 What Car?'s Used Car of The Year
Myslim, ze facelift prebehol niekedy v roku 2005. Motory maju FAP, co niekedy sposobuje problemy, hlavne ak sa jazdi dlho po meste. Vyhodou noveho silnejsieho diesla je vyssi vykon/tocivy moment, ale hlavne 6-stupnova prevodovka.
Pred F/L su motory 89 kW a 100 kW, 310 Nm. Z osobnej skusenosti su tieto motory skoro totozne, vykonovy rozdiel je citit na dialnici pri vyssich rychlostiach.
Mam tu slabsiu 89kW verziu s dlhodoubou spotrebou 6.2 l/100 km, pricom na spotrebu nejazdim. Jediny problem tychto motorov je tzv SCV ventil od Denso, ktory v urcitych seriach odchadza do 80 000 km. Meni sa to v zaruke (ak sa to stihne do 3 rokov), inak ziadne problemy.
Pred F/L su dieselove motory vyborne zprevodovane aj napriek tomu, ze chyba 6.stupen. Niekomu moze vadit horsie odhlucnenie auta, po F/L je to o nieco lepsie.
Moja rada - do pred F/L by som bez problemov isiel, ale dal by som si skontrolovat (malo by to byt zapisane v servisnej knizke), ci bol vymeneny SCV ventil. -
"-- skrytý --" 06.11.07 08:12
« Re: Mazda 6 What Car?'s Used Car of The Year
Ahojte, ja by som sa chcel opytat, ktory rok je prelomovy na FaceLift pre Mazdu 6.
Oplati sa ist do Mazdy 6 diesel, aj pred FL? ma niekto skusenosti s diselevoym motorom?
A este jedna otazka, ake su stupne vybavy v M6ke pred FL?
Dik. -
"-- skrytý --" 26.10.07 17:00
« Mazda 6 What Car?'s Used Car of The Year
The Mazda 6 (2.0 TS) has been named What Car?'s Used Car of The Year 2007, beating a shortlist of 48 models selected from more than 3000 cars.
...Its combination of value for money, reliability, desirability and fine handling proved too much for the competition....
...It's not the first time that the Mazda 6 has taken our used-car crown. It was also the winner in 2005, and missed out last year only because of a shortage of cars on sale...
[odkaz]
Skejpa: Doufám, že ti tahle zpráva udělala radost. -
WinDiesel 03.10.07 18:36
« Re: Nový motor 2,2 MZRCD 136 kW pro M6 a CX-7
Lubos.1: Takové informace se nenacházejí ale dostávaji - přímo od Japonců. Zdá se že jako základ může být použit dvoulitr od Forda, původní Mazďácký dvoulitr byl převrtán na 2,2litr a bude mít špičkový výkon jako vyšší nabídka, bude na výběr. CX-7 bude v 2. polovině příštího roku, Šestka na jaře. CX-7 dostane pouze 2,2 litr desel od Mazdy 136 kW. -
Lubos.1 02.10.07 10:07
« Re: Nový motor 2,2 MZRCD 136 kW pro M6 a CX-7
Kde si nasiel tuto informaciu? Ja som niekde cital, ze CX-7 bude mat motor od PSA 2.2 HDi 156k.
Nova M6 bola zatial predstavena s dieslom 2.0 103 kW, o inom diesli som zatial nenasiel nic. Kedy sa ma 2.2 diesel do CX-7 zacat dodavat? -
WinDiesel 01.10.07 21:14
« Nový motor 2,2 MZRCD 136 kW pro M6 a CX-7
Tak už je to tady pánové...
Nová M6 a CX-7 dostane zcela nový dieselový motor 2,2 MZRCD o dost vysokém výkonu 136 kW !!!!!!!!!!
Vstřikování common rail Denso, 2000 bar maximálního tlaku ve společném rozvodu (railu).
Tak to mi přijde jako docela slušný nářez !!!!! -
-
Lubos.1 06.05.07 23:39
« Re: Mám zájem o koupi MAZDY CX 7 v evropské verzi doporučíte mi ji ??
Mazda asi vie, ze s sa s CX7 bez dieslu nepresadi a prioritny zaujem sustreduje do USA. V kazdom pripade su diesle od Mazdy skvele a na 2.2 by sa mozno oplatilo pockat. Ako sa ale bude spravat v CX7 neviem. Tam by bol mozno vhodnejsi 6-valec. -
imoimo 06.05.07 17:30
« Re: Re: Re: Mám zájem o koupi MAZDY CX 7 v evropské verzi doporučíte mi ji ??
Ještě dodatek k CX7 - vcelku mě zaráží,že Mazda nějak moc nemá výraznou reklamu,ostatní jako na př. VW Tiguan ještě se nevyrábí a reklama jede na plné obrátky a to je to co asi člověk potřebuje . Nevím dosti mě od Mazdy zrazují že brzy stárnou atd.. že je lepší jít na německá auta či Hyndai santa fé. -
imoimo 06.05.07 17:22
« Re: Re: Mám zájem o koupi MAZDY CX 7 v evropské verzi doporučíte mi ji ??
Stále nad tím uvažuji,pokud se týká benzinu,tak to asi ne,protože to je nehorázná spotřeba a pokud se týká dieslu ty motory já vankel neznám zda jsou dobré oproti VW a MB a pod. nechci se doběhnout,ale zdá se mi to jednání v Mazdě dosti bez zájmu.Auta mají pěkné,ale zájem moc ne.Takže budu vyčkávat a dík za názor. -
"-- skrytý --" 06.05.07 15:54
« Re: Mám zájem o koupi MAZDY CX 7 v evropské verzi doporučíte mi ji ??
Lubos1: Nový motor 2,2MZR-CD odvozený od 2,0MZR-CD se již dokončuje. Bude mj použit i v nové Šestce a v CX7.
CX7 - Vůz v této velikosti bez dieselu jako by nebyl.
Příklad: Při příchodu faceliftované M6 došlo ke zpoždění v dodávkách dieselů, až o 3/4 roku. Mezitím došlo k prudkému poklesu zájmu o M6, a už to nedohnali. K tomu poklesu došlo proto, že všichni konkurenti byli připraveni, samozřejmě Mondeo a Passat, ale hlavně Avensis a Accord.
U M3 se dopustili další neuvěřitelné chyby. Zatímco konkurence má běžně v nabídce 2-3 dieselové motory, M3 má až do dneška v nabídce pouze 1,6MZR-CD. Benzíny to v záp. Evropě nevytrhnou a M3 dostane dieselový 2 litr až teď, ale zase pouze v nejvyšší výbavě. Blbější politiku v ČR už dělá snad pouze Toyota.