Mazda 6
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
wtoncek 18.06.12 18:26
« snížený podvozek
Ahoj, přivezl jsem z německa mazdu6 na sportovnim podvozku HaR, je snížená o 5cm což neni na české silnice, nevíte jestli když ji chci zvednout tak stačí vyměnit pružiny, nebo musim koupit i tlumiče? Auto neni tvrdé, naopak měké a pohodlné. Díky za odpověd. T. -
"-- skrytý --" 17.10.09 12:30
« webasto
Ak máš v aute webasto musíš mať aj v aute ovladač na ktorom sa dá nastaviť čas, kedy sa kúrenie zapne a môžeš mať aj diaľkové ovládanie, ktorým na diaľku vieš zapnúť resp. vypnúť kúrenie.
Je to príma vec hľavne u dieselakov, každe ráno ho používam. -
"-- skrytý --" 27.04.09 13:38
« Prodám ND
Zdravím všechny. Mám možnost prodat náhradní díly na novou mazdu6 (r.v.2008) jedná se o přední nárazník, zadní nárazník a boční lišty. Barva podle vzorníku Mazdy: Lilac. Všechny díly jsou z nového vozu a jsou nepoužité. Tak kdyby jste někdo měl zájem, nebo víte o někom kdo by třebas zájem měl, tak dejte vědět. díky moc...mějte se. tel: 603 104 853 ;-) -
"-- skrytý --" 15.04.09 12:29
« Re: servis AUTO BALVIN BRNO
jj souhlasim s tebou ani ja sem tam nebyl spokojeny,,,domluvil sem se s nima (AB auto) na jasne veci co chci vymenit, dojel sem tam (80km sem projel) a ten sami clovek s kterym sem se domlouval me oznamil ze to nedelaji ze na to nemaji veci v dilne....no comment...da dotaz proc me to nerekl do telefonu ze sem jedu jak vul aby me rekl ze to nedelaj cosi zamumlal. Proste Brnu se vyhnout! raci si zajet jinam. ;-) -
Sedvo 11.04.09 13:12
« Re: servis AUTO BALVIN BRNO
No asi ani jeden servis v Brně není to pravé ořechové. Já mám tragickou zkušenost s AB Auto Brno a to jsem tam řešil jenom banalitu - vymontování CD Changeru a nakonec ho celý zmršily.
Zásadně jezdím do Autopardu Břeclav, tam je naprostá spokojenost. Malý autorizovaný servis,ale zatím žádný problém jsem tam neměl. -
"-- skrytý --" 08.04.09 21:53
« servis AUTO BALVIN BRNO
MAZDA AUTO BALVIN BRNO....dami a panove kdo chcete aby s vas nekdo udelal vola, vrele doporucuji...14 dni z puvodnich 5 jsme mel mazdu v servisu kde me meli vyriznut lemy na zadnich blatnicich ,cekal jsem 14 dni z toho duvodu ze musi cekat az jim lemy dojdou...no a dosli jim ale ne na moje auto, resp me blatniky nastrikali a nazdar... vcera sem jel do servisu mazda frystak (vrele doporucuji byl jsem tam 2x a super)a tam my oznamili tuhle novinku, ze je to jen nastikane a to navic jeste spatne, lemy ma asi nejakej servisak na sve mazde ;-\ proste to sou dacani a nejezdit!!
PS: tohle je ma druha spatna zkusenost s BALVINEM ale nechtelo se me az do frystaku. mejte se...mazde zdar :-) -
"-- skrytý --" 24.02.09 14:23
« Motor do M6
Dobrý den,
mám jednoduchý dotaz - neví náhodou někdo z Vás, zda a kde by bylo možné sehnat kompletní motor do Mazdy 6, 2,0 TD, r.v. 2002-2004? Mám možnost dovézt z D Mazdu s potkaným motorem, bohužel při vysoké rychlosti na dálnici, takže oprava jako taková je zřejmě nemožná. Dá se vůbec u tak nového auta sehnat v ČR motor za rozumné peníze(vrakoviště atd..)??? Díky za případné odpovědi... -
"-- skrytý --" 18.01.09 23:11
« Re: Chiptuning
Nezastírám,že jsem odpůrce čipu a DPF.M6 má v naftě dostatečně velký Mk i solidní průběh. Špička Mk 360 Nm krát celkový přev. poměr děleno dvama se přenáší jen na 2 kola jedné nápravy, je to tak akorát.Další Mk je docela zbytečný. Nevím jak se subjektivně zlepšil Mk a pocit tahu u A6 či X5,ale tohle je o M6. Logiku v čipování nevidím.Závidím těm,co koupí auto po čiplém řidiči,protože 50 tkm je záběh,by mne zajímalo, jaký je stav po dalších 100tkm.Což je důvod,že výlučně kupuji nové a ty 3 roky mi to vydrží i nečiplé... -
Sedvo 10.01.09 16:20
« Re: Chiptuning
No s chipem jsem měl tu čest a poseroutka nejsem. Věřím, že ten projev byl jiný, zatáh až brutální, já nejsem přímo proti chipu. Já měl tu čest u Octavky 1,9 TDi 66 kw z chipem na 92 kW a to byla pořádná změna a jelo to jak hovado.
Vždy záleží jak ti to nachipují, někdo to dokáže pěkně zmastit a někdo to nachipuje suprově.
Ale nechápu člověka, který si koupí Audi A6 3,0 TDi a ještě jde na chip. Ano pochopím to u 2,0, kde si člověk nechá zlepšit průběh krouťáku, případně zvedne výkon. Ale u 3,0 TDi, kde krouťák je 450 Nm či 500 Nm od 1500 - 3500 rpm, zátah jak hovado už v sérii a ještě chip?
-
"-- skrytý --" 08.01.09 23:58
« Re: Chiptuning
Po delší odmlce :-), načipovali mi to ve Vel Mezu, není to žádná velká firma, ale parta nadšenců. Spousta mých známých si to tam nechala dělat a nikomu se nic nestalo, alespoň ke mně se nic nedostalo. Namátkou A6 3.0tdi, BMW X5 3.0D, Čipnul jsem to proto, protože krouťák nabíhal až kolem dvou tisíc a do té doby nic. Po čipu subjektivně od 1600 ot/min. Rozdíl v zátahu značný. Auto jsem na podzim prodal po dvou letech a cca 50000km. Nový majitel si to pochvaloval, jak to jede. Jde o to zvážit, co to přinese (pocity). Stejně to auto nebudete mít do konce života. Jen je třeba se více starat o turbo( nechat ho po jízdě trochu vychladnout na volnoběh a nešlapat na něj zastudena). Poseroutkové ať se do diskusí o čipu nemontují, protože kdo nezkusil, nemůže hodnotit :-) -
"-- skrytý --" 09.11.08 19:02
« Re: chiptuning
No tak si nemysli nic a nemáš problém.Mám ve svém okolí dost lidí,kteří mají auta s DPF a "problém nevidí" proto,že totiž vůbec netuší,jak,kdy a proč to funguje.DPF je problém,s příchodem MĚŘO o trochu větší a kdo tvrdí že ne,pak lže.Protože jsme u Mazdy,pak je jasné,že Mazda nemá žádný problém, protože Mazda je dokonalá.Osobně jsem DPF pořešil,ale lhal bych,kdybych tvrdil,že to bylo den ze dne.Jasně že existují fóra v angličtině a DPF u M6 se tam řeší už dva roky,lidé jsou z toho docela zoufalí.Já byl v jeden okamžik též.Ještě je možnost vznést dotaz na fun-club Mazdy,ale tam se odpovědi nedočkáš.Teda na klubovky Mazdy,ať jsem přesný.Dál k tomu nic nesdělím.Doba,kdy jsem měl tendenci někomu poradit je historií,vždy se vše zpochybňuje atd...Musí si holt každý poradit sám.Poslouchat,resp.potom číst debilní kecy lidí,kteří o tom nic netuší (dá se poznat z jedné věty) a jen se plácají po ramenou,jak suprové auto koupili,proč?To mi není zapotřebí.Takže hledat,kdo hledá,ten najde.Jen bych si dovolil upozornit,že-pokud neproběhne regenerace DPF,znovu se opakuje a část nespálené nafty steče do klikovky.Že to motoru nesvědčí je jasné jak facka.Finito. :-!
Na otázku "čemu vadí DPF" se odpoví jednoduše: "DPF nevadí ničemu,ale jemu vadí pár věcí,to je ten problém..."...