Autoalarm s GSM a GPS
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
ivanka74 14.12.17 17:59
« GSM alarm
Zdravím, GSM alarm mám v autě už dlouho a už mě jednou zachránil od krádeže, takže na něj nedám dopustit.. přemýšlím tom, že bych si něco podobného koupila do domu, akorát se nemůžu rozhodnout, který koupit. Nejvíc mě zatím zaujaly tahle dva: [odkaz] .. máte s některým zkušenost? Nebo máte jiný, se kterým jste spokojení? Díky! -
« Bez nadpisu
Tak at se kolega naučí Mag zapojovat. Špatným kusem? Pane,přečtěte si tady tu celou debatu. To není o špatném kusu,vím dobře,že čas od času se prostě zmetek najde všude,i u medvěda za dva míče,ale tohle je uplně o něčem jiném. To je uplně samé,jako kdyby jste srovnával EZS Jablotronu a Paradoxu. -
« Bez nadpisu
Jak jsem napsal, s Jablotronem nemám osobní zkušenosti, ale to co kolega zkouší s Magicarem je s nadsázkou na zákaz jeho výroby. Ale druhé auto naprosto v pohodě. Nevím, ale třeba jste se setkal se špatným kusem stejně jako my. Vždyť je to jen elektronika a nemusí si vždycky s konkrétním autem padnout... -
« Bez nadpisu
V servisech toho asi moc neumí-viz zde[odkaz]
Vy alarmy montujete,že máte tu zkušenost? 27 zapojených Magicaru s jedinou reklamací.
Nikdo se tu nesnaží nikoho pošpinit pane. To jsou jen zkušenosti s montážemi a s radami techniku J. Co by jste dělal Vy,být na našem místě? To by mě opravdu moc zajímalo,když Vám ani výrobce není schopen poradit,jak to rozchodit.Tady máte dalšího montéra,se zkušenostma s Jablotronem a Magicarem. Jen bych Vám přál zažít s J. to,co jsme si vytrpěli my. Taže Vám doporučuji pořídit si Jablotron a přesvědčit se sám,třeba budete spokojen. Hodně štěstí..[odkaz]
-
« Bez nadpisu
Vím o dvou autech co mají Magicar. Jedno dva roky v provozu bez poruch, tedy kromě toho, že odešel ovladač za několik tisíc. Ale v záruce, takže pohoda. Druhé auto v provozu asi půl roku, nyní po šesté v servisu, pokaždé nefunguje něco jiného, několikrát do servisu dotaženo. V servisech velmi špatné zkušenosti, odmítají montovat další kusy... Ale jak říkám, první auto celkem v pohodě. Má jednu dost velkou slabinu, jak ho rychle a jednoduše obejít!!! Osobně bych víc věřil Jablotronu, ikdyž s nimi nemám osobní zkušenosti. Ale už jenom Korea vs. CZ ... To je na každém. Jinak je vidět, že v Jablotronu jsou odborníci na svém místě - tato diskuze mě v tom jen utvrdila, když "anyman" hledá cokoliv, jen aby pošpinil Jablotron, ikdyž mnohdy úplně nesmyslně a "petr ruza" má vždy velice pěkné profesionální vysvětlení... Jablotronu držím palce. ;-) -
« Bez nadpisu
Jak jste již níže uvedl,nebudeme tady odbočovat od tématu. Mohli by jsme se tady dohadovat do nekonečna a k ničemu by to nevedlo. Nejsem jedinej,kdo montuje alarmy a není s "něčím" spokojen. Na jiném foru jiný mechanik má stejné zkušenosti,nejsem jedinej,takových bych našel spousty. Nemám zášt' proti Vám,jen prostě některý Vaše věci nekoušu a to nejsem sám. -
« Bez nadpisu
Jsem rád, že i přes útěk od tématu se diskuzi stále někdo věnuje. Ze slušnosti bych rád odpověděl. Zařízení bude k dispozici v samotném závěru letošního roku, ale raději počítejte, že se do běžného prodeje dostane počátkem nového roku. Informace se jistě objeví na stránkách Jablotronu. Po novém roce chystáme ještě jedno vylepšení a to je Bluetooth verze pro komunikaci s PDA či telefonem s navigací. Tedy další využití alarmu. Snad je to důkaz toho, že v Jablotronu se pracuje hlavou a smysluplně :) -
« útěk od tématu
Myslím, že původní téma se týkalo něčeho úplně jiného, než se tu momentálně řeší.Chtěl jsem pouze úvést prezentované záležitosti na pravou míru. Čitatelům přeji šťastnou ruku při výběru vhodného zabezpečení a aby našli své auto vždy tam, kde ho zaparkují a nejlépe v pořádku. -
« Bez nadpisu
Jen nechápu,že před zminovanými 10-ti lety může přijít někdo na sezení s tím,že vymyslel plovoucí kod. Tam se to tenkrát provalilo,když čtečka zjistila,že kod vysílaný ovladačem byl stále stejný. ( osobní přítomnost) A po akci "Felicia" už důvěra uplně opadla,takže se přešlo na spolehlivější systém.A ted jak byl ten problém s tím alarmem co využívá originál ovladače nebylo možne po týdnu laborování a bezpočet telefonatu a faxovani s vašima technikama alarm rozchodit po vyhozeni a namontováni alarmu Portman za hodinu montáže alarm fungoval jako housle.Jinak po těch radách techniků jsem si připadal jako bych ted slezl ze stromu .
A to je 2 měsíce,montáž v nejmenovaným značkovým servisu.Nebudu tady házet špínu,problámy byli i s EZS do objektů. Ono když pak neděláte nic jiného než jezdíte po reklamacích,to moc peněz nevyvaříte. -
« Bez nadpisu
Forum na Auto.cz sleduji ze zájmu o autotechniku a tak mne zaujalo horké téma GSM/GPS - snad nic nenormálního. Fora zpravidla pouze sleduji, ale některé uvedené věci mne donutili reagovat. Sorry. :-( I nyní jsou vaše informace lehce nepřesné (školení Motokov proběhlo před 9-ti lety a to je doba, kdy jsme s plovoucím kódem začínali, i problém s Felicií je starý 9 let a týkal se 11 let starého typu CA-300, takže nevím, nevím !! ) Nerad bych Vás ale chytal za slova, jen bych uvítal věcnost při předávání informací čitatelům. S firmou GT alarm Jablotron spolupracuje a namáme nejmenší problém se vzájemnou komunikací stejně jako s výrobky (Jablotron nabízí některé GT a naopak). Tvrdit, že nejsou s výrobky vůbec žádné problémy tvrdit nebudu, ale to nemůže říct nikdo - ani Sony, Electrolux a podobně. Ale pokud problém nastane, tak je důležité, aby se o něj dotyčná firma postarala a vyřešila. Servisujeme vše, co jsme kdy vyrobili - tedy i zmiňované 10 let staré - ale to už zavání samochválou a to nechci, šlo mi jen o vysvětlení některých zmiňovaných záležitostí, nechť si čitatelé udělají vlastní závěr. -
« Bez nadpisu
Tak nevím,jestli jsem někdo pozval pána od "Jablka" nebo se tady naskytl "čirou náhodou". Ale nebudu se tady dohadovat s někým od firmy. Bude si hájit své,nic ve zlém,jako asi každý. Myslím si,že pokud by to někoho zajímalo,určitě se na Váš servis s radostí obrátí.
Jiný je o tom žvejkat a jiný je zeptat se přímo těch nasranejch elektromonterů co řešily bezpočet reklamací. Problém se silovým obvodem byl konkretně u vozu Felicia a bylo to podle doporučeneho zapojení slavných techniků Jablotronu. Jinak k tomuto bych rád poznamenal ,že ve spolupráci se Škoda auto udělali tah nad kterým doopravdy kroutí hlavou celý svět a to je připravené rozvody a zapojeni na alarm od Jablotronu a to prosim seriově takže se zlodějovi stači naučit jedno auto.Toto doopravdy doposud nepředvedl nikdo.A jak píšete,dodávky alarmů určitého typu skončily,takže se nepletu. Pokud vyšel nový model,určitě je minimálně stejně dobrej,tak potom tedy nechápu,v čem byl problém,ale to je věc někoho jiného. S tím plovoucím kodem se to probíralo dosti zostra v Praze na školeni v Motokovu pořádaném automobilkou Hyundai,takže výplod není z mé hlavy,ale lidí znalých. Těch 150 metrů je pravda ,ale to je i u Vašich pagerů v obchoďákách to bejvá zarušený a je problém s dosahem.Mobil taky někde nemá signal a stači udělat pár kroku a je to ok. Ze zkušenosti je většinou problém jen u pokladen,jinak to v obchodních domech fachá celkem slušně.
V oboru pracujeme u od roku 90,takže člověk ví,v čem dělá a na co se dá či nedá spolehnout.
A kdyby jste chtěl vědět,tak zastoupení máme u GT alarm který si Jablkotron bere mimo jimé do svého obchodu ,protože hold podobný věci nevyrobí a u Gé Téček nikdy problém se silovinou nebyl. -
« Re: reakce na Jablko
Rád bych reagoval na informace anymana. Předně podotýkám, že reaguji za firmu Jablotron, o které se dotyčný zmiňuje a v které pracuji. Jablotron s plovoucím kódem u ovladačů pracuje již cca. 7 let. Vyvíjí si vlastní komunikační protokol, který nikdo ve světě nepoužívá a je tak jedinečný. Takže netuším, co je myšleno poznámkou "což se časem provalilo". Není nám znám žádný případ překonání. Níže je uveden problém silového obvodu, který přehoří. Silový obvod má v manuálu deklarovaných 15 A, takže přerušení uvedených 30A je na tento obvod skutečně moc !! To je ale nutné respektovat manuál. Spolupráce se Škoda Auto nebyla ukončena, ale Škodovka pouze nevzala do sortimentu další nabízený typ autoalarmu a ten doporučovaný se přestal po 5-ti letech vyrábět. Se Škoda Auto je Jablotron dále v kontaktu, i když momentálně není náš produkt v katalogu. Spíš bych se zeptal, jakým způsobem je zajištěna bezpečnost přenosu u oboustranně komunikujících zařízení, která "nezávisle" chválíte :'-( a jak je na běžných pásmech schopno komunikovat na uvedené kilometrové vzdálenosti ?? Zkušenosti zákazníků jsou jiné. Co třeba v nákupním středisku a to jste od auta 150 metrů ?? Pokud má kdokoliv z diskutujících zájem o informace, doporučuji kontaktovat přímo "Jablko". Má k dispozici kvalifikované poradenství s několika odborníky a nechť si každý udělá obrázek o kvalitě předávaných informací a servisu. Omlouvám se za vstup do fóra. -
« Bez nadpisu
Tak standartně se nedodávaj,protože většina aut má vlastní a alarm si je načte,akorát ten kapotovej tam je. Jinak ale není problém si je objednat,stojí cca 40 Kč a jsou celý zalitý v gumě.Maj mínusovej kolík ,protože hodně novejch aut má přední příčku plastovou,daj se použít i jako kapotový,je to lepší. Další dotaz?? 8) -
« Re:
Ja jsem rad kdyz se dozvim neco noveho, takze diky za info.
Koukam na ty dverni kontakty a zaroven se snazim je najit v popisu Magicaru. Jak je to reseno tam?
Cenu 13 tisic bych v tomto konkretnim pripade az tak neresil, kdyz vezmu co stalo auto... :-) Dobra pojistka u civilizovany pojistovny je hlavni, komfortni alarm je prijemnost.
U Jablotronu se mi libi i ta integrovana GPS, ale to uz jsem psal. -
« Bez nadpisu
Většinou to jde,ale dosah bejvá taky přbližně kolem těch 3km. Bud má řídící jednotka svuj výstup,kterej je spínanej při popolachu.Ale asi nejspolehlivější je to zapojit na ovládání od motůrků řidiče a pak spouštěcí vstupy patnácku ,dveřní kontakt atd. Nějakej odborník nejsem,ale něco znám.U odborníka jsem zaměstnanej. Kolegovi níže se omlouvám,věděl jsem akorát o modelu 1202. Ale ta cena 12900 je dost,když vemu,ze Magicar je za necelejch 5tis. a GSM brána to samé a funkce jsou nesrovnatelný. Ale záleží co kdo chce. Akorát bych vytknul ty dveřní kontakty u Athos CA - 1803 BT,to je 'Škoda 120'
>:D