Haldex 1. vs Haldex 2.

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka

  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.11.06  23:18

    « Re: Re: Re: trochu od temy, ale predsa

    brono: nevim detaily real Time AWD u CR-V, ale je to podobne rezeni s podobnym chovanim jako je Haldex pouzity u Octavie. Takze obe auta maji 4x4 AVK (aby to vyjelo kopec)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.11.06  22:55

    « Re: Re: trochu od temy, ale predsa

    to mi je jasne, mna skor zaujima porovnanie sposobov pripojenia zadnych kolies. Ci je niektory z tych systemov vyrazne lepsi, spolahlivejsi, rychlajsi, efektivnejsi...?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.11.06  22:49

    « Re: trochu od temy, ale predsa

    Octavia je kombik s pohonem 4x4, ktery neni staveny na jezdeni do terenu. CR-V ma o dost vetsi svetlou vysku (200 mm) a je to takovy silnicni terenak
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.11.06  22:36

    « trochu od temy, ale predsa

    nie je to uplne k teme, ale zase ani tak daleko, takze moja otazka:
    aky je rozdiel v jazde terenom pri pohone 4x4 u oktavie a systemom, ktory pouziva honda cr-v?
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.11.06  11:59

    « Bez nadpisu

    ona naftová oii 4x4 má ve skutečnosti 87 kw (nikoli 77), ale stejně je líná jak veš. a ten článek o čipu byl zde na auto.cz: www.auto.cz/testy/skoda-octavia-1-9-tdi-…
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.11.06  10:24

    « Bez nadpisu

    To Pucmeloud: Čím větší moment, tím víc dokáže 4x4 auto ovládat a je to mnohem víc znát jak u 4x2. U klasické 4x2 totiž při přebytku výkonu akorát začne auto hrabat, naopak u 4x4 s ESP a EDS a MSR a ASR auto po přidání plynu i na špatné adhezi reaguje a běží kam chceš. Pokud ale máš u 4x4 malý výkon/moment, tak efekt 4x4 není znát a je to spíše vyprošťovadlo ze závěje.
    4x4 totiž můžeš využívat pro dva účely:
    - pro vyproštění ze sněhu a pomalý průjezd v terénu
    - přenesení plného výkonu na kola při rychlé jízdě
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.11.06  07:14

    « Re:

    to by me zajimalo jak silnejsi motor zvyrazni charakter 4x4 >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.11.06  13:26

    « Bez nadpisu

    tdi su idealne motory na precipovanie ! + 20 - 40% je poriadne citit a nikde neni to chipovanie take lahke a bezpecne ako pri tdi (vseobecne pri turbodieslovych motoroch). 77kw na novu oktavku je zufalo malo, ja by som do toho urcite siel !
    co sa tyka toho pohonu, tak silnejsi motor este viac zvyrazni charakter 4x4 ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.11.06  10:23

    « Bez nadpisu

    To pavproch: No myslím, že ještě rád přečipuješ. Podle uživatelů Oktávek je u 77kW subjektivní pocit, že jede o mnoho hůř jak 81kW. Po přečipování prý už je to v pohodě. Se 77kW ti 4x4 sice pojede a do kopců vyleze, ale nepočítej s tím, že bude chtít předjíždět a na dálnici nebude chtít ani jet. A pokud to budeš točit, tak to bude žrát. Dej vědět až ji budeš mít, jak se chová. :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.11.06  20:37

    « Re:

    vymazáno
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.11.06  14:50

    « Bez nadpisu

    Ahojky Wimpi, ty ses ale rozohnil. Tak tedy položím otázku jinak. Jak se bude chovat Oktávka s HaldexII s motorem 77kW přečipovaná na 113kW oproti Oktávce s HaldexI s motorem 74kW přečipovaná na 97kW. Motor 77kW má sice moment menší o 6Nm oproti 74kW ale má jiný průběh. Má ještě HaldexII tendenci vynášet ze zatáčky?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.06  15:51

    « Re: Přečipování od Cimbu

    Kele, Kutile omlouvám se, ale svůj příspěvek o váhání zda čipovat, či nečipovat u Cimbu si strč do *. Jesli sis neráčil všimnout, tak tady někdo před tebou založil diskusi na zcela jiné téma a toto téma ještě zdaleka nebylo vyčerpáno a dotaz zodpovězen. Takže je slušností držet dabatu v dané osnově. Jinak to tady nebude mít žádný smysl. To, že čerstvě nastolené téma zvracíš někam úplně jinam, považuji za hulvátství a ignoraci slušného chování.
    Pokud chceš mermomocí dotazovat nové téma, buď přejdi do odpovídající rubriky a nebo si založ novou.
    Zdar, Wimpi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.11.06  09:32

    « Přečipování od Cimbu

    Ahoj, stále váhám mezi Mondeem a Octavia 4x4 77kW. Našel jsem, že Cimbu umí motor 77kW pozvednout na 113kW a moment z 250Nm na 324Nm. To už by se dalo. S tou 77kW Octávkou jsem jel a opravdu neosloví. Jede ale nepředjede. Stará TDI 81kW s momentem 240Nm jezdila líp a žrala míň.
    Jakou máte zkušenost s chipováním od Cimbu? Co záruka?
    Díky kutil
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.10.06  12:09

    « Bez nadpisu

    vymazáno
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.10.06  11:01

    « Haldex I vs II

    Haldex II ma oproti Haldexu I jen lepe naladenou elektroniku s kratsi prodlevou a nejvetsi rozdil je, ze se kombinuje s elektronickymi systemy jako ESP, ktere neduhy Haldexu z casti skryji. Jinak zadny velky rozdil neni. Vetsi zmenoubude dalsi generace Haldexu (Haldex PreX), ktery by mel bez problemu zvladat pripojeni obou naprav v rozlozeni 0 - 100 az 50 - 50 podle toho jak ho kazdy vyrobce aut bude chtit naladit. Ale znova se vracime k zakladnimu problemu. Mezinapravovemu differencialu se tonikdy vyrovnat nemuze
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.10.06  00:05

    « Bez nadpisu

    Ja jestli můžu tak bych poradil mazdu 6 kombi v naftě výborné auto
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.10.06  00:31

    « Re: Výkon, pružnost a spotřeba TDI PD 77kW 4x4

    Proti 77 kW bez 4x4 je to ještě horší. Hodně slabé, motor na to auto nestačí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.10.06  21:48

    « Výkon, pružnost a spotřeba TDI PD 77kW 4x4

    Ahoj, zvažuji koupi kombi a rozhoduji se mezi Mondeo kombi 2.0TDCi, Oktávka 4x4 77kW a nebo nějakou 4x4 (Santa Fe, Vitara atd). Potřebuju normální kombi s rozumnou spotřebou, ale se schopností zrychlit když je třeba (tak z 0-100km za 10sec) a s možností jet po sněhu s hloubkou tak 15cm a jet po mokré trávě a písku.
    Oktávka mi připadá vhodná ale výkon motoru je slabý a tak bych volil chip. Jel jsem s Oktávkou 77kW do Bratislavy a zpět a pružnost mne neoslovila. Také jsou sedačky dost tvrdé a připadám si jako v tanku (malá okna).
    V současnosti používám Mondeo 1.8 benzín kombi.
    Co by jste radili a jaké máte zkušenosti s 77kW 4x4?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.10.06  10:01

    « Re: Haldex 1. vs Haldex 2.

    na O1 jsem natočil nějakych 190kkm an O2 zatím tak 35kkm. U O1 jsem pozoroval problémy s připojením zadku zejména při jízdě na VELMI kluzkém povrchu. Jízdu na velmi kluzkém povrchu je potřeba srovnat i s jinými systémy než vyvodíš závěr.... U O2 pravděpodobně vlivem ESP tohle nepociťuji. Potlačeno je také kopnutí při rozjezdu (možná naladěním elektroniky). Já nemám výhrady (asi jediný)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.10.06  08:46

    « Haldex 1. vs Haldex 2.

    vymazáno
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…