Jaké auto s motorem 1.8T 110/132kW ???

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Ojetá auta

  • « 00 Reagovat !

    foto spitfire

    spitfire 13.11.06  13:00

    « Re:

    to magic: Ono asi hodně záleží na tom, co kdo od toho motoru čeká. Jako motorizace do Oktávky mi příjde 1,8T jako optimální, naopak třeba v Audi TT by možná člověk čekal něco jinýho.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.11.06  10:33

    « Re:

    Otázka, co je to nejhorší, každý má své hledisko. Výkon, točák a jeho průběh, životnost, spotřeba, náročnost na údržbu, dostupnost náhr. dílů a nakonec i cena a určitě další hlediska by se našla.
    Proto si myslím, že tyto diskuze jsou pouze na teoretické úrovni a jsou ovlivněny našimi názory a zkušenostmi.
    Jediné, co by to rozřešilo je nezávislý test za stejných podmínek a s vhodným hodnocením jednotlivých kritérií a z toho vylývající závěr.
    Pořád budu ale tvrdit: na naše podmínky a za rozumný peníze je to skromnej motor pro běžný ježdění a dá se s ním i sakra rychle lítat, mám na něm už natočeno 182000 km a nemám problém.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.11.06  08:51

    « Bez nadpisu

    Vždyť ale taky nezpochybňuji tvoje závěry. Jasně jsem napsal - ten motor je možná dobrý, ale z těch, co znám, je suverénně nejhorší. Tím tvé dobré zkušenosti přeci nijak nenapadám. Není to osobní útok, jen námět k zamyšlení, zda je opravdu nutné kupovat nejhorší možnou variantu. Nic víc.
  • « 00 Reagovat !

    foto spitfire

    spitfire 09.11.06  13:27

    « Re: Re: Re:

    To magic: Já vůbec nemám problém s tím, že jsou motory, který mají vyšší výkon, případně vyšší litrový výkon, nebo jakýkoli jiný parametr lepší, než 1,8T od VW. Já mám problém pouze s tím, když někdo (=já) napíše, že má dobrý zkušenosti s nějakým motorem a někdo jiný (=ty) na základě toho usoudí, že je ten někdo (=já) úplně mimo, protože podle toho někoho jiného (=tebe) je to šmejd. Já se tady taky nepouštím do výpadů na adresu lidí, kteří jezdí např. s italskými auty, jenom proto, že je (= italský auta) nemusím.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.11.06  09:32

    « Re: Re:

    Moje zkušenost je úplně jiná .. s 1,8T motorem v Octávii jsem najezdil přes 200tis a to nejen v ČR, tichý klidný motor, spotřeba kolem 7-8 i při ostrých jízdách, problém žádný, servis 0, potrápil jsem s tím hodně "silnějších" turbo benzínových aut.. Teď jezdím chvíli s RS 2,0 TFSI, subjektivně klidnější a tišší motor s citelně silnějším zátahem, jsem zvědav jak se mi to bude zdát tak po měsíci. Znám i 95 Aero, je to trochu jinde oproti škodovkám to je fakt, ani bych to nesrovnával.
    Ale ten kdo tady ustavičně mele že motory vw jsou špatný ať se jde bodnout, asi zná jen tříkolku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.11.06  09:09

    « Re: Re:

    Co je nejhorší motor? Hodně žere? Málo jede? Hodně řve? Hodně stojí? Málo vydrží? Nic z toho 1,8T nesplňuje.
    Myslím, že uváděné hodnoty jasně prokázaly, že minimálně dynamicky je ten motor značně zaostalý. Dávali jsme ti tu odkazy na daleko povedenější motory, ale ty si pořád meleš svou. Jsou výkonnější, mají srovnatelnou měrnou spotřebu paliva, jsou tišší a vydrží déle. Tedy ve většině paramentrů, které jsi uvedl jsou lepší.
    Ale ty přesto víš, že je 1.8 20v turbo super motor, protože máš takový pocit (s jiným totiž nemáš zkušenosti).
    Nepřipadáš si trochu divně?
  • « 00 Reagovat !

    foto janodespota

    janodespota 08.11.06  23:20

    « Re:

    Tak to si dobre napisal teda, kde su tie casy... Jensen FF to bola kara :P
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.11.06  18:12

    « Re: to magic & luckhash

    spitfire - souhlasím s tebou, je to skromnej motor pro běžný ježdění a dá se s ním i sakra rychle lítat, mám na něm už natočeno 182000 km a paráda.
  • 00 Reagovat !

    foto spitfire

    spitfire 07.11.06  17:42

    « to magic & luckhash

    Nějak jste mě nepřesvědčili. Až toho Lancera někde potkáte, tak ho ode mne hezky pozdravujte, já hezky zůstanu u svý Oktávky.
    Co je nejhorší motor? Hodně žere? Málo jede? Hodně řve? Hodně stojí? Málo vydrží? Nic z toho 1,8T nesplňuje.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.06  13:54

    « Bez nadpisu

    Užitná hodnota toho Lanceru je s Octavií srovnatelná - Lancer je prostornější v interiéru, Octavia má větší kufr. Mají stejně nesrovnatelné provozní náklady jako výkony či jízdní vlastnosti.
    Já zase například nevím, na co by mi byla ta Octavia.
    Šlo pouze o podporu nesmyslnosti tvého tvrzení, nic víc.
    Prostě ten motor 1.8 20v turbo je možná dobrý, ale ze všech, které znám, je nejhorší. Nic víc, nic míň. Vkus do toho rozhodně netahám.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.06  13:09

    « Bez nadpisu

    Na co by ti byl? Na to samé jako oktávka, jen by jsi jako bonus dostal obrovskou dávku aktivní bezpečnosti (narozdíl od té škodovky)...Jednoduchá úvaha.
  • 00 Reagovat !

    foto spitfire

    spitfire 07.11.06  11:17

    « to magic

    Měl jsem na mysli 1,8T 110 kW, s RS jsem nikdy nejezdil a tak o něm nepíšu. Nepodsouvej mi, prosím, něco, co jsem nenapsal. Když se nějaký motor chová rozumně s menším plnicím tlakem, tak to nic neříká o tom, jak se bude chovat s jiným tlakem.
    Kdybych si měl vybradt mezi Lancerem Evo a Oktávkou, pro svoje účely bych bych volil tu Oktávku. Nemám nic proti Lanceru, poježdění to asi bude prvotřídní, ale k čemu by mi byl?
    S tím, že kvalitní auto s neošizenou technikou je dneska skoro neprodejné a trh válcují výrobky s měkčenými plasty, spoustou bakelitového chromu a elektronických šidítek souhlasím, co s tím ale člověk nadělá...
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 07.11.06  11:06

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to bych nečekal

    to spitfire: to jako že je úmyslně sabotovali, aby ty motory nemohl Fico použít do tanků, se kterými chce vyrazit na Budapešť ? >:D >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.06  09:32

    « Re: Skoda Octavia RS

    Ty si nehledal moc dobre, vid? >:D
    Odkaz je na tyhle strance niz...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.06  09:21

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to bych nečekal

    To se mi nikdy nepodařilo s určotostí zjistit - asi proto, že jsem neměl žádný "lepší" důvod to zjišťovat. Ale co vím, tak jde o většinu celohliníkových zážehových nepřeplňovaných motorů od 1,0 až po 2,0 MPI 115 PS. Netýká se to již zmíněných TDI, 1,8 a 1,8T, starých "škodováckých" a nových 1,2 HTP a snad i všech FSI.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.06  09:13

    « Bez nadpisu

    "Když srovnáváš 1,8 s nízkotlakym turbem s 2,0 s full turbem, tak Ti musí vyjít to, co je na křivkách vidět, to jest že má 1,8T rozumnej průběh, ale nižší výkon i točák."
    To je ale kravina, viď? Octavia RS má 0,8 baru plnicí přetlak a má 180 koní a 232 Nm. Lancer Evo IX má jen o 0,2 baru plnicí přetlak vyšší a vykazuje 280 koní a 381 Nm. Opravdu si myslíš, že když Octavii RS nafoukáš na 1 bar, budeš mít srovnatelný motor s tím Lancerem?
    Hele, vy jste si opravdu nevšimli toho, že když někdo něco dělá pořádně, tak zbankrotuje? Vždyť u toho Saaba nejde o nic jinýho, než o ušteření na výrobních nákladech, protože nezničitelný motory řady 20 byly prostě výrobně drahý a automobilka neprodukovala zisk.
    Pročpak asi zkrachoval Jensen (první silniční auto s pohonem 4x4 a 2 samosvorama, kterýžto systém později vytáhlo Audi Quattro), NSU (výrobce revolučního Wankelova motoru a dalších vyfikundací), Lancia (zavedli do výroby samonosnou karoserii a V motory s malým úhlem rozevření válců), Alfa Romeo (ve své době revoluční systém motoru vpředu a převodovky vzadu se zadní nápravou DeDion, od r. 1914 nevyrobily jiný benzinový motor než DOHC), Porsche (vysokovýkonné motory a revoluční řešení Transaxle made in Lidovka Brno), Ferrari a tak můžeme pokračovat?
    Takže zaslepené příznivce koncernu VW bych chtěl upozornit na jeden podstatný ekonomický aspekt: aby automobilka byla rentabilní, musí levně vyrábět a draho prodávat. Jinými slovy - automobilka je tím ekonomicky úspěšnější, čím víc se jí daří zákazníka vojebat. A věda "kterak maximálně vojebat zákazníka, aby měl pocit, že získal za své peníze vysokou hodnotu" se nazývá marketing.
    Vzpomeňte si na to, až si půjdete pro další zázrak od VW...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.11.06  08:50

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to bych nečekal

    mitsi, a kterých motorů se to konkrétně týká? Dík
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.11.06  15:12

    « Skoda Octavia RS

    Znate nekdo stranky,kde jsou grafy a vykony Octavie RS :?:
  • « 00 Reagovat !

    foto spitfire

    spitfire 06.11.06  13:49

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to bych nečekal

    to saab: Třeba jenom Maďaři na Slovensko v rámci dobrých sousedských vztahů posílají kazové kusy >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 06.11.06  06:55

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to bych nečekal

    to Mitsi: tak nové možné problémy se týkají i TDIček :-)
    [odkaz]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…