Jaké auto s motorem 1.8T 110/132kW ???

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Ojetá auta

  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.10.06  21:57

    « Re:

    spitfire - konečně praktik a ne teoretik :D
  • 00 Reagovat !

    foto spitfire

    spitfire 18.10.06  13:30

    « Bez nadpisu

    to magic, saab: Míval jsem Oktávku 1,8T/110 kW, jezdil jsem i se Saabem 2,0t/110 kW a nějak jsem nezaznamenal, že by motor v Saabu proti tomu 1,8T něčím vynikal. Můžete osvětlit, v čem je ten rozdíl?
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 18.10.06  10:12

    « Re:

    Geronimoo:
    ...my víme své

    My co jsme vyzkoušeli i jiné turbomotory víme, že magic má pravdu 8)
  • 00 Reagovat !

    foto geronimoo

    geronimoo 18.10.06  07:25

    « Bez nadpisu

    Můžete se vrátit k původním otázkám? >:D Dík
    stejně mu to nevyvrátíte... tak at si myslí že 1.8T nestojí zanic, my víme své ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.10.06  21:43

    « Bez nadpisu

    martin.z: nic ve zlým, ale to je právě ono. Člověku, který s turbomotory těch "lepších" výrobců nemá zkušenosti může VW 1.8 T 20v připadat velmi zdařilý, ale opak je bohužel pravdou.
    Co se týká životnosti - opět je to tak, že ten lepší má i delší životnost. Jinak ten pětiválec se stále vyrábí, používá jej např. Lancia Thesis, kterou jsem v ČR viděl snad jednou. Už jsem to psal mockrát - perličkou toho auta je, že se do něho krom 2.0 turbo 20v 185 koní montoval i šestiválec 3.2 V6 24v 230 koní od Alfy Romeo. Možná jsem s tím už trapnej, ale připadá mi celkem vtipný, že ten o 45 koní slabší pětiválec je s tím autem na kilometru (i ve zrychlení 0-100 km/h) o cca 0,5 s rychlejší než ten šestiválec, přitom spotřebuje o cca 2 l/100 km míň paliva a je o 1 dB tišší. Tedy vlastně byl - od zveřejnění toho srovnávacího testu se 3.2 V6 24v dodává už jen s automatickou převodovkou...
    Je to prrostě jen důkaz toho, že koně motor nedělají (a motor nedělá auto)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.10.06  21:28

    « Bez nadpisu

    vymazáno
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 17.10.06  19:11

    « Re:

    to Jenyk:
    Nejezdim, mondeo je v garazi a ceka na znacky:-) Mam ho teprve od soboty..
    P.S. mrkni do zprav, psal jsem ti pred par dny
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.10.06  19:07

    « Re: Podpis

    Za kolik jezdíš s tím Mondeem?
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 17.10.06  18:14

    « Podpis

    No tak uz nic :-)
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 17.10.06  18:13

    « Bez nadpisu

    to magic: Tak to vypada, ze sis nasel neco co se ti libi a co respektujes a potom chapu tvuj postoj.
    Ja se k tem motorum tebou zminovanym nemuzu vyjadrit, protoze o nich nic nevim.
    Ja osobne preferuji spis novejsi a taky beznejsi auta. Dalsi otazka je taky vydrz a spolehlivost, protoze vyssi vykony taky znamenaji vyssi namahani, ale jak rikam-nemam k tomu dost informaci.
    Mimochodem muzete mi nekdo rict co udelat proto aby s emi zobrazoval podpis??
    Mam ho samozrejme vyplneny a u kolonky"vzdy pripojit podpis" mam ano-a pritom nic..
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.10.06  17:56

    « Bez nadpisu

    martin z: "nak 210 Nm v celelm spektru otacek uz od 1780 otacek mi pripada na 1800 objem motoru slusny."
    To je právě ten problém - to není slušný, ale ubohý!! V polovině 80. let jsme byli dál s motory 8v!!! Uvědom si, že Thema 8v Turbo nebo AR 75 z roku 1984 jsou proti tomu vrcholem techniky! V tý době takový Saab 9000 Turbo představoval mnohem vyšší technickou úroveň než ten 1.8 T 20v - a to nejen motorem...
    Pro tvoji představu ta Kappa (která se dá koupit za nějaký 4.000 Euro i s roční zárukou a ve výbavě, s níž nemůže nějaký Passat absolutně soupeřit; o podvozku s víceprvkovými závěsy, samosvoru nebo čtyřpístkových brzdách Brembo ani nemluvě) má 315 Nm na 2.500/min a motor se ochotně vytáčí k 6.700/min (200 koní je k dispozici už pod 5.500/min, maximální 220 koní při 6.300/min.) Zrychlí to z 0 na 100 km/h za 6,9 s, 1000 m zvládá za 26,9 s. A průměrná spotřeba je zhruba o litřík vyšší než u toho Passata (ona je Kappa trochu větší a hlavně mnohem prostornější auto). Menší a starší předchůdce - Thema 16v Turbo byla spotřebou srovnatelná s tím Passatem a jela proti Octavii RS jako střela (210 koní na 5750/min, 298 Nm na 2750/min, použitelné otáčky 2500-6300/min). Thema už se nedělá 12 let, Kappa asi 7...
    Neuvádím ty Lancie jako dokonalost a Písmo svaté, ale pouze pro srovnání (uvádím to, co osobně dobře znám). Nevýhodou těchto aut je jediná věc - servis. V týhle zemi je jen málo lidí, kteří mají všech pět pohromadě a člověk jim to může svěřit. Ale pár jich přeci jen znám.
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 17.10.06  17:02

    « Bez nadpisu

    to Beaumont:
    Ja taky rovnou napsall, ze nejezdim sportovne, resp. jezdim hodne usedle. Ale mel jsem predtim treba i volvo 850 ten pitomej 2,5 litr s 10 ventily a ten byl jednak hlucnejsi a pri podobnym vykonu(106kw) zral pri stejne ekonomickem stylu jizdy 10,5 litru. Nechci srovnavat, jen s 1,8T jsem opravdu moc spokojenej a tu spotrebu mam nejen s pal.pocitace, ale i z realneho mereni pri doplneni nadrze...
  • 00 Reagovat !

    foto Ted

    Ted 17.10.06  16:48

    « Bez nadpisu

    nejlepsi koncernovej motor 90. je VR6
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.10.06  16:31

    « Bez nadpisu

    Já pokládám 1.8T za nejlepší motor koncernu VW z 90. let, takže mezi ostatními značkami je to tak průměr. Ostatní benzíny od VW z té doby jsou vesměs příšerné, zejména atmosférické 1.8 20V, 2.0 8V a 2.3 V5. Základní verze 1.8T se 150 koňmi umožňuje příjemné a celkem dynamické svezení. Problém je, že se tenhle motor montoval jen do aut koncernu VW, takže kupující volí mezi okoukanou a neproporční Octavií, beztvarým Seatem, předraženým Golfem nebo neuvěřitelně předraženou Audi. Když už bych si MUSEL vybrat nějaké "normální" auto s motorem 1.8T (čili žádné Audi S3 nebo TT), bral bych buď Passata (alespoň dost místa a slušná výbava) nebo Ibizu na vyblbnutí nebo Octavii RS Kombi (ta trochu pojede a vypadá o něco líp než "normální" Octavia). Ale stejně bych se raději poohlédl po nějakém jiném autě s jiným motorem - tak jak píše magic.
    martin.z: Passat 1.8T za 7,3 litru ?!? Tak to seš svatej... Já jednu dobu prodával Volkswgeny a naprostá většina zákazníků jezdila za 10 - 11 litrů, což mi na Passata se 150 koňmi přišlo adekvátní.

    Lancia Kappa: a jaký je problém si pro ni zajet / nechat si ji dovézt z Itálie, Francie popř. Švýcarska?
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 17.10.06  14:58

    « Bez nadpisu

    No to tedy promin, ale nejaka Lancia Kappa me pripada jako naprostej exot tady, asi sotva si tady v cechach bude moci vybrat z nejake slusne nabidky tehle autaku. Jinak 210 Nm v celelm spektru otacek uz od 1780 otacek mi pripada na 1800 objem motoru slusny.
    Co se tyce spolehlivosti-jak jsem psal, nemel jsem jedinej problem, olej to nezralo, nikdy zadne cukani, vynechavani ani problemy s elektronikou, kterych bylo v jinych koncernovych autech(napr.1,4 16v 74kwve fabii nepocitatelne) a myslim ze kdyz to nekdo netyra za studena apod., zkratka umi se chovat k preplnovanym motorum tak je to naprosto v pohode.
    Jeste bych doplnil, ze sice jezdim opravdu hodne klidove, ale s passatem mam dlouhodou spotrebu 7,3l/100km a to jeste s pomerne slusnym zastoupenim Prahy.
    Treba volvo tebou zminovane bere minimalne 10l/100km a muzes se stavet treba na hlavu.. Nic proti nemu, meli jsme jedno v rodine, jen je to ke vsem vyhodam i trochu narocnejsi ekonomicky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.10.06  14:16

    « Re: 1,8T od VW group

    Nehodnotím auto (každý máme jiná měřítka), ale jen a čistě motor. Konkrétně práci, kterou ten motor odvede za určitou spotřebu paliva. A jako srovnání mě napadá např. motor 2.0 16v nebo 20v turbo made in Lancia (například Kappa). Vezmi si momentovou křivku těchto motorů. Nemusíš je s křivkou VW 1.8 T ani překrývat - už na první pohled vidíš, že ten rozdíl je diametrální. A to vše při srovnatelné spotřebě paliva. A životnost nebo spolehlivost? 2.0 16v je na tom výborně - díky absenci elektroniky Bosch je i motormanagement zcela bez vlivů neustále nefunkčních debimetrů, lambdasond, atd. 20v je na tom sice už podstatně hůř (tam už bohužel Bosch hraje svoji hru "co všechno se ještě dá pokazit"), ale mechanicky je lépe dimenzovaný než VW 1.8 T (i když ve srovnání s 16v je to bláto).
    Nevěř mi - přesvědč se. Podobně na tom jsou motory Saabu a Volva, fenomenální je Mitsubishi, ale u nás se z jejich nabídky toho moc neprodává.
    A že náš zákon zrovna v kategorii 1.8 dělí povinné ručení - to opravdu nemá s problematikou dobré nebo špatné konstrukce motoru vůbec nic společného.
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 17.10.06  14:08

    « Bez nadpisu

    to Magic:
    No to se opravdu muzu jen smat, ono to chce vzdycky porovnavat komplexne, to znamena i cenou za ktere jsou ta ci ona auta dostupna, s provoznimi naklady, objemem motoru atd.
    Nejaka preplnovana 2,4 nebo 2,5 ve volvu je samozrejme tissi, vykonnejsi, ale taky drazsi, zravejsi, vetsi povinne ruceni atd.
    Ja treba mel a mam 3 roky passata 1,8T r.v.99 ktereho jsem koupil uz jeteho. Celou dobu jsem nemel jediny problem, auto spada do stejne kategorie jako nejake 1,4 nebo 1,6ky co se tyce pov. ruceni a pritom nabizi nesrovnatelne vetsi komfort jizdy v tom smyslu ze na klidnou jizdu neni vubec nutne vytacet motor ani podrazovat. Na zabavnou jizdy ve smyslu nekterych zdejsich prispivatelu-tedy jizda neustale na fizicke hranici moznosti gum a silnice to asi samozrejme neni....
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.10.06  13:00

    « 1,8T od VW group

    to magic: zaujimalo by ma z akeho pohladu povazujes tento motor za jeden z najhorsich, resp auto+motor? Bral by som v potaz aj to v com sa ten motor da kupit.
    Predpokladam ze Geronimoo hlada relativne prakticke spolahlive auto co VW group auto+motor vcelku v porovnani z "ostrejsou" a menej rozsirenou konkurenciou je. Uznavam ze to neni idealna volba na zabavne auto. Sam som bol sklamany z mdlej odozvy na plyn a slabu spatnu vazbu od riadenia A4 1,8T .Bol to r.v. 2002.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.10.06  16:02

    « Bez nadpisu

    Položil bych tu otázku jinak: je opravdu nezbytně nutné kupovat jeden z nejhorších turbomotorů historie, když Saab, Volvo, Fiat, Mitsubishi a další výrobci jsou o několik generací vývojově dál?
  • 00 Reagovat !

    foto geronimoo

    geronimoo 16.10.06  12:50

    « Jaké auto s motorem 1.8T 110/132kW ???

    Ahoj, zvažoval jsem koupi Audi A3/A4 ale v poslední době na ně slyším jen negativní ohlasy.Jaké jsou Vaše zkušenosti?
    Pak by přicházely v úvahu Leon,Golf IV nebo Octavia.Jaký model by jste si vybraly a proč?
    P.S. Má cenu schánět verzi 132kw? je to opravdu znatelný rozdíl?
    Díkz
    Jirka
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…