Jaké auto s motorem 1.8T 110/132kW ???
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Ojetá auta
-
"-- skrytý --" 03.11.06 15:30
« Re: Re: Prubehy momentu
Tak se podivej na maxima pri otackach treba po 500... Ty lanciacky motory sou uplne nekde jinde... Treba pri 3000/min tam je rozdil snad 80-100Nm... A to jsou docela bezny otacky...
Ona ta krivka by potrebovala byt o tech 100Nm vejs... -
"-- skrytý --" 03.11.06 13:56
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: to bych nečekal
spitfire: Aby nedošlo k mýlce - "postižené" zdaleka nejsou jenom ty motory 1,4! VW věděl o problému několik let, za tu dobu nasekal stovky tisíc "postižených" motorů, a přesto upravoval pouze ty, které šly do Skandinávie!!!
Uklidnění pro Tebe: TDI-ček se to netýká.
Uklidnění pro ostatní v tomto vláknu: netýká se to ani motoru 1,8T. -
spitfire 03.11.06 12:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to bych nečekal
to HAROUS: Jedinej rozdíl je ve výchozí situaci obou automobilek. Jestli to takhle půjde dál (jako že asi jo), tak koncerny zaříděj, že blbý značky půjdou nahoru, dobrý půjdou dolů a všechny automobilky budou chrlit standardní koncernový kusy.
Onehdy jsem viděl srovnávací test Audi A4 Avant vs. Octavia combi vs. Volvo V50. Kdyby se někdo snažil srovnávat produkty těchhle automobilek před pár lety, tak by to byl neklamnej znak toho, že je zralej na Bohnice, ale dneska...kde jsou ty starý dobrý časy, kdy na jednom konci spektra byl Trabant a na druhym Mercedes >:D -
Saab 03.11.06 12:35
« Re: Re: Re: Re: to bych nečekal
to spitfire: no třeba u té konstrukční vady motorů 1.4 to byl celkem problém, protože se s ní ty motory vyráběli několik let, tuším že 5, tedy něco podobného jako u toho Saabu, jen VW těch motorů vyrobil nesrovnatelně víc :-(
Ale neboj, konstrukční vady mají všichni, tady máš malý výčet výrobních vad objevených za pár posledních měsíců:
Ford Galaxy 2.0 (1.2.-11.6.2006):
V dotčených vozech hrozí zkrat na zakončení alternátoru B+, který může roztavit izolační materiál. K požáru může dojít v sekci motoru při provozu i po zaparkování vozu.
Honda Civic 5D (modely FK1 a KF2 - 2006):
Přítomnost vody způsobuje až příliš rychlou korozi elektrických částí palivové pumpy. V některých případech to může dojít tak daleko, že pumpa přestane fungovat a auto nestartuje. Když je automobil v pohybu a toto se stane, motor se zastaví a hrozí nebezpečí dopravní nehody.
Ford F150 (27.4.1999-6.8.2000), Expedition (29.3.1999-6.8.2000) a Explorer (25.4.1997-20.10.1998):
Aktivátor tempomatu se přehřívá a následně může chytnou celý automobil. Netýká se to pouze jízdy, ale může se to stát i při parkování.
Lexus GS300 a GS430 (únor - březen 2005):
Výrobek představuje nebezpečí nehody a zranění, protože nárůst síly potřebné pro otočení kol zvyšuje sílu nutnou ke kontrole směru jízdy vozu, což může vést ke ztrátě kontroly nad řízením při jízdě vozu. Jelikož trvalé magnety nejsou správně upevněny na rotor volantu, jeho pohon postupně ztrácí točivý moment při maximálním otočení volantu.
Audi A8 (červenec 2002 - březen 2004):
V případě nehody je možné, že se airbag na místě řidiče nenaplní správně a hrozí úraz.
Smart ForTwo:
V důsledku montážní chyby hrozí nebezpečí úrazu. V některých automobilech mohou být špatně přišroubovaná sedadla a držáky bezpečnostních pásů.
Cadillac STS a SRX (2005):
Svár na řídicí tyči u pravého předního tlumiče rozhodně nesplňuje požadavky. Následně může dojít ke zlomení v tomto bodě, pravé přední kolo je pak neovladatelné a neřiditelné. Dojde ke ztrátě kontroly vozidla.
Alfa Romeo 147 (6/2004-1/2006) a GT (11/2003-12/2005) vybavené VDC:
V některých z uvedených vozů nerozezná systém VDC rezervní kolo kvůli jeho odlišné velikosti od běžných kol. V důsledku toho systém ABS v případě nehody nefunguje.
BMW řady 5,6 a 7 (9.1.2006-26.4.2006):
U zmíněných typů automobilů může dojít k tomu, že spodní pryžové uložení předního tlumiče může být nedostatečné. To vede k tomu, že se uložení nakonec oddělí od tlumiče a hrozí nebezpečí nehody.
Audi A3 (6/2005-8/2005):
Plyn, který je zapotřebí při naplnění airbagu, uniká vinou vady na plynovém generátoru. V případě nehody pak airbag nesplní svůj účel.
To je jen stručný výběr výrobních vad za posledních pár měsíců. Jak je vidět některé se najdou téměř hned viz. Honda nebo BMW a některé až po 9 letech viz. Ford Explorer. -
spitfire 03.11.06 11:06
« Re: Re: Re: Re: Re: to bych nečekal
to Mitsi: On to ten koncern nějak přežije, prostě psi štěkají a karavana jde dál.
Jinak, když se podíváš na to, co který koncern kde tropí, tak mi příjde ten VW, kterej vytáhl Škodovku na úroveň srovnatelnou se západním standardem sympatičtější než třeba GM, kterej postupně dělá z původně skvělého SAABU derivát Vectry. -
"-- skrytý --" 03.11.06 10:07
« Re: Re: Re: Re: to bych nečekal
Spitfire: Nenajdes na tomhle foru nikoho, kdo by vickrat napsal, ze napr. 16V TS od Alfy je des a bes nez je Magic. Muzu se mu pod to podepsat s klidnym svedomim. A to ten motor mam ve svym... >:D
Takze ani ne tak zaujatost proti VW, spis vnimani reality. >:-[] -
"-- skrytý --" 03.11.06 10:03
« Re: Re: Re: Re: to bych nečekal
Tak za 1.: Za to si může koncern sám - nahrává totiž mně samému a mně podobným na smeč!
Za 2.: A cca 5 tis. havárek motorů jen v samotném Německu během pár dnů jedné zimy, kdy opravdu přituhlo, a byl z toho provalený skandál (jinde se to úspěšně ututlalo), to je co?
A konečně za 3.: Když se na to podíváš, tak i technicky průměrně zdatnému člověku musí být na první pohled jasné, že je to řešené naprosto špatně!!! -
"-- skrytý --" 03.11.06 10:01
« Prubehy
Lancia 16V Turbo
[odkaz]
(Fabrickej je cerna cara)
Lancia/Fiat 20V Turbo:
[odkaz]
(Fabrickej je cerna cara)
Skoda Octavia 1.8 Turbo
[odkaz]
(Fabrickej je modra cara)
Octavia RS 132kw
[odkaz]
(Fabricej jsou nizsi cary 132kw/235Nm)
AUDI A4 DTM edition 2.0 TFSI
[odkaz]
Z tohodle mi jasne vyplyva ze koncern VW je ve vyvoji turbomotoru ve velkem boomu. Patnactiletou ztratu v konstrukci a parametrech motoru 1.8T 110kw srazil u 2.0TFSI jen na desetiletou. Porovnavano pouze s koncernem Fiat/Lancia... 8) -
spitfire 03.11.06 09:49
« Re: Re: Re: to bych nečekal
to Mitsi: Vy odpůrci koncernu VW jste docela srandisti. Když se něco nepovede ve VW, je to hned konstrukční chyba kterou trpí značná část koncernových aut. Když něco pohnojí někdo jiný, je to v pohodě, taková věc se přeci při konstrukci něčeho tak složitýho, jako je auto, může občas stát >:D