FORD S-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
Dalik1 22.04.07 13:33
« Re: posilovač
AHoj, dík za info, budu to taky znovu řešit na podzim, ale u jiného dealera a to prostým srovnáním dvou aut. Teď je to taky v pohodě, ale mám změřeno, že pod 12°C to začne tichounce hučet a pod 5 stupňů už je to na puštěný rádio, jinak se to nedá, Po pár km to trochu poleví, ale i tak to hučí stále. Dej případně taky vědět, až to budeš řešit. Zatím. -
"anonym" [62.77.91.XXX] 06.04.07 15:54
« Re: posilovač
Ahoj.
Cetl jsem si o tvych problemech s posilovacem. Jsem na tom stejne, mam Titanium 2.0HDCI a jenom si nejsem jisty jsetli to zacalo az nekdy po vanocich, nebo jsem si toho predtim nevsiml. Pokud je zima jako letos tak to obvykle po par kilometrech prestalo, ale kdyz bylo jednou -10, tak to hucelo cely den. Ted uz je teplo takze bude klid, v servisu to s radosti odlozili na podzim.
Jeste jedna vec me silene stve, a prej s tim nic neumeji udelat. Kdyz zastavim s blinkrem tak se po 30s rozsviti obrysovky na te prislusne strane. Tech 30s je presne cas, kdy clovek zamkne a zajde za roh, takze to nevidi. Mel jsem predtim Sharana, ten rozsvecel taky, ale hned a jeste pistel tak si clovek dal pozor. Nevite nekdo zda se to nejak neda zrusit? -
Dalik1 06.04.07 08:13
« Bez nadpisu
Ahoj, na facelift si ještě počkáš, ale samozřejmě dílčí úpravy se mohou dělat průběžně. Na www.smaxclubowners.com by ses dozvěděl víc, i o plánovaných nových motorech, úpravách interiéru atd.
Také bych chtěl bránit S-maxe (i když má svoje chyby) před tím, že by snad v něm někde bylo málo místa, je ho všude dost. Palubka před spolujezdcem je řešená tak, že je tam dost místa na kolena. Když náš prcek v autosedačce usne, manželka naprosto bez problémů přeleze za jízdy zezadu dopředu, jako by si doma v obýváku přesedla z gauče do křesla. -
"-- skrytý --" 05.04.07 12:59
« Re: Re: Re: bezp. pás pro zadní prostřední sedadlo
......no jak uz jsem psal - neni to jedina chyba S-MAXu
.... v cem ale s Tebou souhlasit nemohu je, ze je v S-MAXu nekde malo mista (tedy ani pro spolujezdce vpredu). Mista je vsude prebytek, a i zadni sedacky se daji vsemozne nastavit (jak je to bezne u prednich). -
Jozef0351 05.04.07 12:06
« Re: Re: bezp. pás pro zadní prostřední sedadlo
Soudruzi v NDR nekde udelali chybu >:D Prvý facelift to asi vyrieši. Čakal som v servise na auto tak som mal čas komplet presnoriť S-max. Jediná vec čo sa mi nepáčilo bolo miesto spolujazdca. Nejako divne je riešená palubovka na pravej strane a zdá sa mi že je tam málo miesta. -
"-- skrytý --" 05.04.07 11:33
« Re: bezp. pás pro zadní prostřední sedadlo
@xwbok
.... mas pravdu – je to tak. Hloupe vyresene. Pokud ale das na prave zedni sedadlo detskou sedacku, tak jeji horni cast obepinajici hlavu ditete v ni sedici pas pridrzi. 2. moznost je zaklinit pas za operku hlavy praveho sedadla (vysunou ji co nejvice ven). 3. moznost je posunout prave zadni sedadlo na max dopredu a prostredni na max dozadu (+ jeste i operaky tech sedadel) – pak by to take melo vyjit. ....... holt „nobody & nothing is perfect“ ..... neni to jedina slabina S-MAXu. -
« bezp. pás pro zadní prostřední sedadlo
Ahoj všichni,
uvažuji o koupi S-Maxe. Trochu mě při testovací jízdě překvapil bezpečnostní pás pro prostřední sedadlo vzadu. Přijde mi, že při zapnutí jde zhruba přes krk pasažéra na sedadle vpravo.
Zpravidla mívají auta s oddělenými sedačkami na prostředním sedadle ucho, kterým se pás provleče, aby neobtěžovat ostatní pasažéry.
Jaké máte s tímto pásem zkušenosti? Mohou vzadu sedět tři lidi (se zapnutými pásy)? Nebo je S-Max ve skutečnosti čtyřmístné vozidlo?
díky,
OK -
"-- skrytý --" 25.03.07 18:29
« Bez nadpisu
pulse : pane kolego, za A) nebyla ani jedna zminka o tom, ze bych se pasoval na nejakeho odbornika, pouze jsem zde sdeloval sve prakticke zkusenosti s jednim a druhym autem za B) argument, ze se jedna o novy model a jsou ty zavady naprosto normalni, je mozna nejvetsi blbost, kterou jsem zde cetl. A to mam toto forum hodne nactene :-) za C) nepopiram a verim v uspech prodeje tohoto auta, nicmene maly dodatek k tomuto tematu : v poctu prodanych Passatu bude hodne zaostavat a neni to o tom, ze bych se chtel Passatu nejak zastavat, to je proste fakt a klidne se o to vsadim :-) za D) mel jsem to auto pujcene 2dny, najel 680km, celkove prolezl a konzultoval nakup ve 4 autosalonech Ford a 100% nazor jsem si stejne neudelal - nevim jak jsi teda prisel k tomu, ze uz mam 100% nazor
Ale jinak jeste jednou podotykam, ze na rozdil od tebe nejsem zarytej "Volkswagenak" (na rozdil od nekoho.... ze, Fordaku) a v celkovem mem dojmu a rozhodnuti vyhral souboj nakupu noveho auta Passat. Tot vse.
Priste prosim lepe cist me prispevky.
A na zaver trochu "miru". S-Max se mi stale libi a az vyjde treba za 3 roky S-Max II, v lepsim technickem provedeni, urcite budu o koupi opet uvazovat a budeme mit treba stejne dobra auta :-) -
« Bez nadpisu
scootch kup si treba 30 Passatu, ale nesnasim odborniky kteri se svezli 2 km predvadeckou a uz maji 100% nazor, S-MAX je relativne novy model u ktereho toto je scela normalni, ale dokonalemu zazitku z rizenim mne osobne to teda nebrani.
A1 ocenění pro Ford S-MAX dokazuje ze prodeje jsou skvele, a kdyby budu chtit tak na kazdem aute nejdu neco.
Ale kritizovat ma pravo jenom ten co s tim najede minimalne aspon 5 000.
Navic predavdecky jsou vzdy uplne prvni dovazene kousky u noveho modelu.
Jinak pride S-MAX s motorem 2.3 Duratec HE o výkonu 161 PS. -
Dalik1 14.03.07 08:22
« posilovač
Tak posilovač řízení už nehučí, protože teploty vylezly nahoru. Shodli jsme se s prodejcem, že to asi bude tuhnutím oleje v chladu nebo poddimenzovaným čerpadlem, které se pak více namáhá. Snad už s tím Ford něco začne dělat, olej s nižším bodem tuhnutí existuje, ale servis tam může dát jen to co je povoleno. -
Dalik1 28.02.07 08:09
« hučení serva
To nevedko: Stejně to má i jeden kluk na anglickým S-max klubu, já holt taky. Včera stálo auto celý den venku, cca 3 °C, po rozjetí to hučelo fakt dost, tak jsem jel rovnou k dealerovi a než jsem dorazil hučení se zeslabilo. Projeli jsme to, konstatoval, že to opravdu slyší, je to opravdu servo, ale bylo celé komplet vyměněné vč. oleje. Prý je to normální zvuk el. hydr. posilovače, jemu osobně by to prý nevadilo. Přesně vystihl moje pocity, když říkal, že já už ten zvuk mám naposlouchaný v hlavě a slyším ho pořád a přestávám mít to auto rád. Možná by pomohlo dát tam olej, který netuhne už kolem 5°C. Tak mi nezbývá než se s tím smířit nebo vyměnit auto (nebo vatu do uší než se oteplí) . Proč jsem si já nešťastná nevzala Pištu Hufnágla? ;-) (nebo nekoupil Legacy?) -
"-- skrytý --" 27.02.07 19:08
« Re: Re:
vica
No tohle uz je mnohem rozsahlejsi nazor nez kolega pulse :-) Ten Touran je asi opravdu patecni kus, protoze my mame ve firme 4 Passaty a ani jedna z techto zavad se teda neprojevuje. Tim to nechci zas vychvalovat, ale vazne spokojenost. I presto vsechno jsem byl ochotnej preskocit do S-Maxe, ale zaskocil me vzdy ten stav uz v predvadecim rezimu. Porad nejake klepani, hukot motoru, serva,nefunkcni sterace...Jinak new Mondeo taky fesak, ale ja mam uz objednano... -
"-- skrytý --" 27.02.07 18:51
« Re:
No prave presne kvuli Vam, jsem dopredu napsal, ze se jdu asi "pohybovat na tenkym lede" :-) Argument : raci nedokononaly sportovni S-MAX,
nez dokonaly komfortni Passat.... je presne to co jsem tak nejak cekal a dokonce v hojnem mnozstvi "posluchacu" :-) Ale jen zrovna pro Vas jedno upresneni : pouze jsem tu sdeloval SVE poznatky a zkusenosti s porovnavanim techto dvou aut. Nic vic, nic min a hlavne nic o zadne abnormalni dokonalosti Passatu a nebo ostatnich aut za 5mega....to uz jsme zase nekde mimo. Ale diky za reakci, fakt dobra :-) -
Dalik1 27.02.07 07:54
« Díky
To Verybiglobo: ano, chybělo "g" :-)
Tak jste mi potvrdili, že mám holt v tomto případě černého Petra já 8-s
To s tou tyčí řízení je zajímavý nápad, řeknu jim to. Člověka akorát štve, že zodpovědně vybírá auto, zvažuje pro a proti a pak se těší jak malej kluk...a po půl roce ježdění - závada. Jasně stanou se horší věci. Jinak mi Max perfektně vyhovuje a snad se mi podaří splnit předsevzetí, že bude mým prvním autem ,které nebudu měnit po 3-4 letech, ale vydrží aspoň 6, 7 let. -
« Re: To Dalik
Taky si myslím, že je to závada. Pokud už měnili čerpadlo, a závada se znovu projevila, domnívám se že by mohlo jít o mírně deformovanou, či ne zcela správně uloženou tyč řízení, která po krátké době vyvolá odpor a čerpadlo pak neustále pracuje. Při nižších teplotách je pak namáhaní kloubu řízení větší a proto se i čerpadlo hlasitějí ozývá. Nejsem ale odborník, možná jsem úplně vedle, ale zdá se mi to logické a rozhodně bych žádal od servisu, ať se podívají na celé ústroji a ne jenom na servo část. Co se týče mailu, nic jsem nedostal, ale je docela možné že jsem tam uvedl špatnou adresu, takže pro jistotu ještě jednou: grepublica@gmail.com (asi mi tam scházelo to "g").