FORD S-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re:
for jarod: ahoj no čo ako si sa rozhodol ideš do toho Pašouna alebo troch malíčkých tvojich človíčkov usadíš do S-Maxu?????...ja by som v tvojom prípade nadmieru dbal na pasívnu bezpečnosť prepravujúcich....čau a maj sa...a prajem im trom ale aj Vám s manželkou veľa zdravia,šťasťia a peniažkov isto ich bude Vám treba... -
« Re: Re: Re: Re:
for mkovesi:ano toto všetko je pravda ,ale patrí to pre C-Max
citát:
Asi budes prekvapeny podvoskom S-MAX, skus sa rozhladnut po internete...
citace:
Predná – nezávislé zavesenie so vzperami MacPherson, pružiny, priečny skrutný stabilizátor a plynové tlmiče
Zadná – nezávislé zavesenie Control Blade s krátkymi a dlhými ramenami, viacprvkový systém montovaný na pomocnom ráme, pružiny, priečny skrutný stabilizátor a plynové tlmiče
-
« Re: S-Max
Ahoj...ano práve som aj ja predtým že sa pomaly ale isto začínam rozhliadať po nejakom novom premiestňovadle...k samotnému zaobstaraniu príde asi až koncom tohoto kalendárneho roku alebo začiatkom budúceho....môj horúci kandidát bol ale zatial aj je S-Max...ale tvoje reči ako by si mi zobral z jazyka...look Smaxu z vonka super...ale interiér neviem si na neho urobiť názor...ano presne ako si nápísal necítim sa v ňom útulne....tak neviem, neviem síce mám ešte dosť času an rozhodnutie ale prvý dojem je s Smaxu nedobrý.... -
"-- skrytý --" 22.10.06 17:45
« S-Max
zdravim. trochu odbocim od vami preberanej temy...
S-MAX sa mi neskutocne pacil, najma s 2,5litrovym turbomotorom od volva ;)
a pri prvej moznej prilezitosti som si do neho vliezol a... zosmutnel som. ten interier na mna vobec neposobil utulne. disajneri sa mohli trochu viac posnazit... o.i. tlacidla od autoradia mali cudnu volu a celkovo boli v interieri pouzite materialy a sposob, ovladacie tlacidla, mechanizmy... brrr. skratka tak, ako sa mi velmi paci zvonka, tak sa mi vobec nepaci zvnutra. v nicom som nevidel, ze sedim v aute za 1,2 mega.
facit: toto auto nie. -
"-- skrytý --" 21.10.06 20:32
« Re: Re: Re:
...no nemôžem si pomôcť, ale mne sa páči interiér VW viac....ako Ford...a čo sa týka podvozku tak ten Golfácki podvozok je ozaj dobrý a má multilink vzadu...ako je na tom S-Max to zatial neviem..
Asi budes prekvapeny podvoskom S-MAX, skus sa rozhladnut po internete...
Predná – nezávislé zavesenie so vzperami MacPherson, pružiny, priečny skrutný stabilizátor a plynové tlmiče
Zadná – nezávislé zavesenie Control Blade s krátkymi a dlhými ramenami, viacprvkový systém montovaný na pomocnom ráme, pružiny, priečny skrutný stabilizátor a plynové tlmiče
-
"-- skrytý --" 21.10.06 17:52
« Bez nadpisu
Promiň moji příkrost, ale Sharan je poněkud obnošená vesta (vlastně staré Galaxy, které už Ford neprodává). No a Touran to je absolutně mimo, podle mne podivná roubovačka na podvozku golfa, vše špatné z MPV plus vysoká cena. Navíc pochybuju, že by to bylo ve druhé řadě interiéru nějak širší než golf..
Sirka v druhej rade v Golfe-1380mm,v Tourane-1500mm.Co to je to vsechno spatne z MPV? -
"-- skrytý --" 21.10.06 16:53
« Re: Re: Re:
(cit.) "...no nemôžem si pomôcť, ale mne sa páči interiér VW viac....ako Ford...a čo sa týka podvozku tak ten Golfácki podvozok je ozaj dobrý a má multilink vzadu...ako je na tom S-Max to zatial neviem..."
- Co se Ti líbí, to věcí výhradně Tvého vkusu. Dovolím si Ti ovšem opětovně připomenout (pokolikáté už?), že "multilink" vzadu rozhodně
není zaklínadlem na jízdní vlastnosti a golfácká podlahové plošina jeho aplikací pouze stáhla min. 10-ti leté zpoždění za konkurencí. V žádném případě se pak nejedná o nějaký výkřik techniky či konstruktérské invence, nýbrž krok z nouze v zájmu udržení alespoň jakés takés konkurenceschopnosti. Proto Ti doporučuji méně baštit firemní prospekty a marketingové žvásty... -
« Re:
Promiň moji příkrost, ale Sharan je poněkud obnošená vesta (vlastně staré Galaxy, které už Ford neprodává). No a Touran to je absolutně mimo, podle mne podivná roubovačka na podvozku golfa, vše špatné z MPV plus vysoká cena. Navíc pochybuju, že by to bylo ve druhé řadě interiéru nějak širší než golf.. -
« S-M(sado maso?)ax vs. Pašík
Právě zvažuju S-Max vs. Passat kombík. U VW je za stejnou cenu navíc čtyřkolka a nezávislé topení, ford je ale o hodně, hodně větší, jde mi o to, aby se do druhé řady vešli 3 človíčci se svými sedačkami. U obou aut jsem se dostal na zdrcující (katalogovou) cenu 1.070M - tfujtajxl!!! Co radíte? -
« Re: Rozmysli si, Mařenko, rozmysli
ahoj Dalik....dík ya tvoje dobre mienené rady a skúsenosti priamo z prevádzky....vážim si ich veľmi a asi aj zohrajú dosť dôležitú úlohu pri výbere....píšeš, že S-Max je o triedu vyššie ako Touran...ok...súhlasím...ale cenovo u nás v SR je Touran Highline drahší než S-Max Titanium...Ty brďo..... -
"-- skrytý --" 19.10.06 09:51
« Re: Re: Re: Re:
(cit.) "Aj keď vo všeobecnosti súhlasím, žiaľ vo veľkosti kufra a palivovej nádrže je lepší Touran."
- Přesně podle této (silně zvrácené) logiky je nejlepší v NST a možná i v ST (kam ji neoprávněně cpou) Octavia, poněvadž má největší kufr... -
« Že bz som naoyaj nakoniec išiel do S-Maxu
....C-max lepší v porovnaní s Touranom a to vo všetkom????.....tak to naozaj neviem.....neviem prečo ale mám nejaké pochybnosti pred tým Fordom....mal som doteraz autá väčšinou VW group a najmä TDI...neviem prečo sa bojím ísť do iného dieslu ako VW group....inak S-max sa mi veľmi páči zvonka....ten look je naozaj krajší oproti Touranu....mám ešte nejaký čas tak neviem nakoniec do čoho pôjdem... -
"-- skrytý --" 18.10.06 09:27
« Re: Re:
Poslal jsem reakci na příspěvek mako747, ale někam zmizela, takže ještě jednou:
MULTILINK rozhodně není všelékem a jízdní vlastnosti sám o sobě nedělá! Jinak nepochybuji ani v nejmenším o tom, že C-MAX je ve srovnání s Touranem lepší úplně ve všem.