FORD S-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re:
ano suhlasím s Tebou trošičku som s ním jazdil, aj keď ozaj len trošičku....je to jeden z mojích favoritov...aj keď musím úprimne priznať v poslednom čase ho silne ohrozuje S-max....ale interiérom ma viac oslovil Touran to musím priznať....som úprimne rád, že si si vybral to do čoho si sa aj trošku asi zaľúbil....ale máš isto doma aj inú lásku...tak veľa šťastných kilometrov prajem....a veľa zdravia a životných úspechov tro šprntom... -
"-- skrytý --" 29.10.06 20:33
« Bez nadpisu
cit.:(for jarod: ahoj no čo ako si sa rozhodol ideš do toho Pašouna alebo troch malíčkých tvojich človíčkov usadíš do S-Maxu?????...ja by som v tvojom prípade nadmieru dbal na pasívnu bezpečnosť prepravujúcich....čau a maj sa...a prajem im trom ale aj Vám s manželkou veľa zdravia,šťasťia a peniažkov isto ich bude Vám treba...)
Pre Matusa:Vies co rozhodol som sa tak ze jazdim s Touranom 2.0 TDI Hidhline a som nad mieru spokojny :-! Vela ludi nad nim ohrna nosom ale ja by som ho nemenil -
« Re: Lenoch?
......ahoj a dík za odpoveď.....neviem čo zvolím za motor a či to bude aj S-Max nechám si to ešte dobre prejsť hlavou...važujem ešte nad VW Touran 2.0TDI....samotnú kúpu plánujem aj tak asi až na jar ak sanič mioriadne nestane...celkom sa mi zamlúva ten 2,2TDCi.....kde by som našiel niečo k tým motorom mi neporadíš prosím Ťa....priebeh krútiaceho momentu a výkonu motora v závislosti....a ako je to chiptuningom tohoto motora???? -
"-- skrytý --" 29.10.06 15:23
« Motory Ford
Mno, Matúši:
označení motorů se může lišit dle regionů, ale v zásadě nebude Ford nijak propagovat, že hlavní úlohu ve vývoji řad DV4 (1,4HDI/TDCI), DV6 (1,6HDI/TDCi), DW10 (2,0HDI/TDCI) a DW12 (2,2HDI/TDCi) hraje PSA.
Ford naproti tomu dodává nový užitkový 2,2TDCi/HDI PUMA (a u PSA se nikde nedozvíš že je to motor Ford) a ještě bonbónek:
V6 2,7TDCi/HDI a V8 3,6TDCI jsou vivinuty Fordem a dodávány PSA.
Až na DV4 jsou to 16 ventily, i DV4 ale existoval v 16 ventilové verzi (C3). -
« Re: Motory Duratorq
......oooouu dík Peter za skorú odpoveď...asi máš celkom dobrý prehľad o motorizácii Fordu....ja som na nete niekde čítal, že v novom S-Maxe je motor 2.0 TDCi 103kW je motor ktorý patrí do motorov family ZSD.....a motory s označením DW10x....sú motory pre PSA.....TAK TERAZ NEVIEM...poznáš prosím konkrétne ten mnou spomínaný motor v S-Max????... -
"-- skrytý --" 29.10.06 12:49
« Motory Duratorq
Matúši:
všechny nové fordy od C-Maxu výše mají motory ze spolupráce s PSA.
Mají označení DW10B (Euro 3), DW10B s fitrem částic (Euro 4) a DW10C s/bez filtru (Euro 4). Kromě toho je tam řada nuancí, např 90kW se používá pro C8, 100 kW pro C-MAx a Focus 2, nyní je v oběhu nová evoluce DW10B a připravuje se DW10C.
DW10B je většinou osazen Siemensem, vozy PSA používají motory DW10B osazené Delphi a motory DW10C (nové Mondeo) budou osazeny vstřikováním Delphi.
Motory PUMA Ford byly přepracovány a nyní jsou "dojížděny" v nynějším/starém Mondeu a Jaguaru.
Přepracované motory PUMA budou používány pouze v Transitu, Boxeru, Jumperu, Ducatu a Defenderu. -
« Re: motor
:lol: >:D >:D ....ahoj Dalík...sorry...že ťa ešte otravujem...môžeš mi prosím napísať z tech. preukazu S-Maxu presne kódové označenie motora...ako vlasne Ford ten motor volá keď je to spoločné dielo Fordu a PSA...je to motor ZSD family????...ak je to tak u PSA je to potom motor DW10...skús to prosím pozrieť v techničáku...Ďakujem...Martin. -
« Re: motor
....hmmm jasne chápem...ja zas som mal skoro samý diesel len teraz vozím zadok v benzínun a to na LPG....chcel som to vyskúšať a tak som kúpil jazdenú Fabku prerobenú na LPG...predtým som mal BMW 524TD, OCT I. 81kw a rýchle som zistil že aj LPG má svoje čaro najmä pri tankovaní ale nbije mi srdce pre toto...aj keď som už pri fabke 3,5roka a našúchal som na nej 150t.km...má už dosť chúďa tak to premýšľam ugradeovať ale neponahľam nejak moc...ale začínam pozerať čo by sa mi pod zadkom páčilo..
Niekde som čítal, že ten motor je spoločný výsledok spolupráce Ford a PSA...je to 16V????? -
Dalik1 23.10.06 21:50
« motor
Ten VW diesel jsem ještě neokusil, znám jen obligátní 1.9 TDI. Dvoulitr TDIjen slyším když kolem projede na ulici, řekl bych podle ucha, že má trochu tvrdší chod.K tomu Fordovu dieslu: nikdy předtím jsem naftu neměl, vždy jen benzin, ale na rovinu říkám - neměnil bych a zůstanu u dieslu. Jezdím svižně, ale pohodově a tohle je motor jako dělaný na takovou jízdu. Když sednu do našeho Civicu 1.8, je to jemný, tichý motor, ale vždy mě překvapí, že to pod 3000 ot. moc netáhne, až takhle jsem si zvykl na charakteristiku dieslu. Hondička se musí honit vysoko, ale je to pak taky paráda. -
« Re: A6xS-max
...no jasne...veľmi pekne thaks za tvoje answer....tak som rád že je to taký podvozok....takže je to pozvozok toho nového Mondea čo bolo prvý krát predstavené teraz v Paríži....ouuuuh to by môhlo byť celkom fajn zvezeníčko....a motor trošku poznám 2,0TDI koncernové od VW...skúšal som tento motor aj po chipnutí teda kamošov a ide celkom pekne len trošku tvrdý dieselovský zvuk.....ako by si to porovnal s týmto motorom ak ho poznáš????....dá sa to výkonovo porovnať...teda aspoň podľa papierov ano...ale či je to pravda to by som rád počul od niekoho kto to osobne vyskúšal...aký je to motor dúfam že to nie je nejaký japonec napr. od ISUZU.....vozil som 1,7 TD ISUZU v Astre a hrôza čo Ti poviem stále v servise a aj keď to išlo tak to neišlo....a navyše to malo strašný zvuk...tak som sa toho zbavil ako rýchlo som môhol....a bol som rád keď som budúcemu majiteľovi predával kľúče a želal veľa šťastných kilometrov...našťastie sa už potom neozval...a ako je to chipnutím toho motora?????... -
"-- skrytý --" 23.10.06 17:37
« Re: Matus
for mkovesi:ano toto všetko je pravda ,ale patrí to pre C-Max
Omyl plati to pre S-MAX aj C-MAX, mimochodom vytiahnute so stranky S-MAX....
S-MAX ma podvozok noveho Mondea a zavesenie je riesene rovnako ako v novom focuse, C-MAX, Mondeo, S-MAX, GALAXY.
Kludne navstiv autorizovaneho predajcu pripadne pobrowsuj.... -
Dalik1 23.10.06 13:12
« A6xS-max
Ta A6 je 3.2 benzín quattro (není moje, patří otci), takže samozřejmě nelze srovnávat výkony, ale to hlavní co mají obě auta společné a co mě od začátku překvapilo je - důstojnost, a taky nenucenost s jakou se přemísťuješ po silnici, jsi v soukromém světě a v pohodě. Podvozek Maxe je (podle mě - nejsem ale testovací jezdec), přinejmenším na stejné úrovni. A6 je o dost delší, to je znát, jezdím jen s nastavením podvozku na Comfort a to asi tak odpovídá ai Smaxu. Zase ale s Audi nejezdím tolik, takže jí nemám tak v ruce abych srovnával. Spíš srovnávám pocity z jízdy z pobytu v autě, a tam mě Max mile překvapil. Ten 2.0 diesel má turbodíru asi jako všechny ostatní, jde o zvyk, trochu dopředu s tím počítat a víc přišlápnout plyn. Od 2000 ot. už táhne jako bejk a sranda končí asi ve 4000, ale tam to v podstatě netočím, bohatě si vystačím mezi 1800 - 2500 ot. Jízda nenucená, svižná a jistá. Klidně se ptej dál Jo, podvozek je nové Mondeo. -
« Re: design
OK jasné a ďakujem tvoj názor....mňa toitž zaujímajú taktiež aj jazné vlastnosti S-Maxu...ak jadzíš občas aj neu A6 tak myslím,že môžeš čo to povedať do jazdných vlastností....ako sa Ti to pozdáva....čo je to za podlahovú skupinu na ,ktorej je S-max postavený...vraj staré Mondeo???? -
Dalik1 22.10.06 21:13
« design
Ahoj, s tím interiérem, to je jako s jiným designem, někomu se líbí, někomu ne. Já jsem spokojený, materiály na palubce OK, ergonomie OK, volant OK. Líbí se mi mohutná střední konzola a tunel dělící přední sedadla, trochu mi to připomíná novou A6, kterou taky občas jezdím (ale A6 je samosebou jiná liga). V tomhle ti nemůže nikdo radit, zkus a potom si dej pauzu týden a znovu zkus. Při jízdě jsou ale důležitější jiné věci než jak vypadá palubka.
VW to je hrůza design, nudnější auto by pohledal, podvozek proti S-Maxu ubohý.
Motor hlučný, porovnej.
Parametry:
Nejsilnější TDI -
125kW/350Nm (vstřikování Piezo PD Siemens)
jedno turbo znamená že táhne od 1700/1800 ot
Slabší TDI -
103kW/320Nm (vstřikování PD Bosch)
Nejsilnější TDCi -
125kW/400 Nm (vstřikování Piezo CR Bosch)
výhoda - díky dvojitému turbu táhne od 1000 ot!!!
Slabší TDCi -
103kW/320Nm (vstřikování Piezo CR Siemens)
Na čipování se vys**, potom jsou přespříliš namáhány komponenty motoru a převodovky, totéž spojka