FORD S-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
Dalik1 28.02.07 08:09
« hučení serva
To nevedko: Stejně to má i jeden kluk na anglickým S-max klubu, já holt taky. Včera stálo auto celý den venku, cca 3 °C, po rozjetí to hučelo fakt dost, tak jsem jel rovnou k dealerovi a než jsem dorazil hučení se zeslabilo. Projeli jsme to, konstatoval, že to opravdu slyší, je to opravdu servo, ale bylo celé komplet vyměněné vč. oleje. Prý je to normální zvuk el. hydr. posilovače, jemu osobně by to prý nevadilo. Přesně vystihl moje pocity, když říkal, že já už ten zvuk mám naposlouchaný v hlavě a slyším ho pořád a přestávám mít to auto rád. Možná by pomohlo dát tam olej, který netuhne už kolem 5°C. Tak mi nezbývá než se s tím smířit nebo vyměnit auto (nebo vatu do uší než se oteplí) . Proč jsem si já nešťastná nevzala Pištu Hufnágla? ;-) (nebo nekoupil Legacy?) -
"-- skrytý --" 27.02.07 19:08
« Re: Re:
vica
No tohle uz je mnohem rozsahlejsi nazor nez kolega pulse :-) Ten Touran je asi opravdu patecni kus, protoze my mame ve firme 4 Passaty a ani jedna z techto zavad se teda neprojevuje. Tim to nechci zas vychvalovat, ale vazne spokojenost. I presto vsechno jsem byl ochotnej preskocit do S-Maxe, ale zaskocil me vzdy ten stav uz v predvadecim rezimu. Porad nejake klepani, hukot motoru, serva,nefunkcni sterace...Jinak new Mondeo taky fesak, ale ja mam uz objednano... -
"-- skrytý --" 27.02.07 18:51
« Re:
No prave presne kvuli Vam, jsem dopredu napsal, ze se jdu asi "pohybovat na tenkym lede" :-) Argument : raci nedokononaly sportovni S-MAX,
nez dokonaly komfortni Passat.... je presne to co jsem tak nejak cekal a dokonce v hojnem mnozstvi "posluchacu" :-) Ale jen zrovna pro Vas jedno upresneni : pouze jsem tu sdeloval SVE poznatky a zkusenosti s porovnavanim techto dvou aut. Nic vic, nic min a hlavne nic o zadne abnormalni dokonalosti Passatu a nebo ostatnich aut za 5mega....to uz jsme zase nekde mimo. Ale diky za reakci, fakt dobra :-) -
Dalik1 27.02.07 07:54
« Díky
To Verybiglobo: ano, chybělo "g" :-)
Tak jste mi potvrdili, že mám holt v tomto případě černého Petra já 8-s
To s tou tyčí řízení je zajímavý nápad, řeknu jim to. Člověka akorát štve, že zodpovědně vybírá auto, zvažuje pro a proti a pak se těší jak malej kluk...a po půl roce ježdění - závada. Jasně stanou se horší věci. Jinak mi Max perfektně vyhovuje a snad se mi podaří splnit předsevzetí, že bude mým prvním autem ,které nebudu měnit po 3-4 letech, ale vydrží aspoň 6, 7 let. -
« Re: To Dalik
Taky si myslím, že je to závada. Pokud už měnili čerpadlo, a závada se znovu projevila, domnívám se že by mohlo jít o mírně deformovanou, či ne zcela správně uloženou tyč řízení, která po krátké době vyvolá odpor a čerpadlo pak neustále pracuje. Při nižších teplotách je pak namáhaní kloubu řízení větší a proto se i čerpadlo hlasitějí ozývá. Nejsem ale odborník, možná jsem úplně vedle, ale zdá se mi to logické a rozhodně bych žádal od servisu, ať se podívají na celé ústroji a ne jenom na servo část. Co se týče mailu, nic jsem nedostal, ale je docela možné že jsem tam uvedl špatnou adresu, takže pro jistotu ještě jednou: grepublica@gmail.com (asi mi tam scházelo to "g"). -
Dalik1 26.02.07 11:12
« To Verybiglogo
Objevilo se to až s příchodem nízkých teplot v listopadu, do té doby jsem to přinejmenším nevnímal, ale je to nepříjemný tón o vyšší frekvenci, který postupně rozezvučí celou hlavu, takže je to děsně "příjemné". A čím nižší teplota, tím hlasitější to je. Ráno jsem volal k dealerovi, mají plno, jdu na řadu až za 14 dní :-( Technik mi řekl, že auto už nepustí z rukou, dokud to neodstraní, pokud to ovšem je závada. Proto potřebuju zkučenosti jiných majitelů s řízením el. hydr. posilovačem. Já to považuju za závadu, za jízdy chci slyšet jen kola, vítr a motor. BTW, Verybiglogo, dostal jsi můj mail ohledně smaxmemebership? -
"-- skrytý --" 25.02.07 22:28
« Re:
scootch:
Na tohle lze odpovědět asi to, že po přečtení 6ti stran v AutoTipu č.3/07 si závěr udělá každý sám.
VW Touran 2,0 TDi 103kW DSG- po 100 000km.
Opravy v záruce za 100 000Kč :'-(
Během dvou let 18 dní v servisu, vadné těsnění dveří, prasklý výfuk, výměna ložisek, mlhovek, zámku dveří to beru, ale že v rámci testu ani nedojíždělo do cíle to je zarážející.Byl to asi páteční kus.Ale u tak vyspělé automobilky no nevím, nevím. :*)
Když porovám naše tři firemní passaty rv.02-04.
Nechápu proč pořád mění ložiska cca po 66 tis km a zadní brzové kotouče.
Koroze 5 dveří v záruce a náhradní vozidla jen jezdí.
Já osobně dojížím Mondeo 02-TDCi najeto 250 000km. V servisu jsem nikdy nebyl přes noc.
Ložiska se sypou postupně od 200tis. ještě mám jedno origo.Kotouče p/z
100/200tis.Motor, podvozek origo bez oprav ;-)
Nikomu nic nevnucuju ale myslím,že to s tím Fordem nebude zas tak špatný. ;-)
Lehké porovnání v tomto časopisu s mondem 1/04
Mondeo kombi - 5 místo,Focus kombi 4 místo
VW Touran 29 místo, VW polo 28 místo. VW passat 18 místo - tomu říkám kvalita a krok vpřed :idea: U auta za milion teda nic moc :'-(
Já v tom mám jasno S-MAX, nebo nové Mondeo >:D -
« Bez nadpisu
scootch tumu se rika objektivita klobouk dolu ;))))))
Narovinu raci nedokononaly sportovni S-MAX,
nez dokonaly komfortni Passat ktery je jak rikate o nekolik let napred.
Osobne si myslim za ani auto za 5 maga neni dokonale jako neni nic na tomto svete dokonale krom lidske blbosti, ta je jak vidim 100% nekonecne dokonala ;))) -
"-- skrytý --" 24.02.07 23:57
« Bez nadpisu
Vim, ze se tady jdu pohybovat na tenkym lede >:D ale, musim taky jeste pridat poznatky k drivejsi debate zda S-Max nebo Passat. Taky jsem zvazoval asi 3mesice objednani jednoho z techto dvou fesaku a venoval tomu maximum casu, predvadecich jizd apod. Po vzhledove strance trosku vedl Maxik,ale tam to bohuzel skoncilo. Po technicky strance, provedeni a komfortu jizdy,jsem musel skocit do VW.Objektivne receno,Passat je celkove porad o par let vpred. Na kazdem S-Maxu v kterem jsem jel(a ze jich vazne bylo) jsem nasel presne ty nesvary o kterych si tu pisete a resite. U auta za milion po par km myslim nic moc. Asi to tady ti timto vsechno nastvu >:D ale musel jsem objednat VW a to i z toho duvodu, ze muj nynejsi passat s 230tis km je momentalne v lepsim stavu,nez nektery S-Max se 6tis. km, ktery mi byl zapujcen. To myslim uplne vazne. Trochu me to mrzi, protoze vzhledove mate fakt fesaky, ale ja potrebuju kvalitu a tu jsem ve Fordu jeste porad nenasel. -
Dalik1 24.02.07 22:21
« majitelé 2.O TDCI
Chtěl bych poprosit majitele dvoulitrového dieslu s el. hydr. posilovačem řízení, zda u svého vozu neslyší vzdálené vysoké hučeni - neustálé, slábne pouze při otáční volantem, při rovné jízdě hučí bez kolísání. Minulý týden jsem byl na výměně el. motoru serva a bohužel je to beze změny. Dealer kroutí hlavou a neví zda jde o závadu či vlastnost, jiného Maxe neprodával a Ford ČR také neví. Budu to reklamovat, ale nevím zda mi to uznají jako závadu - auto za milion tohle přece ale dělat nemůže. -
"-- skrytý --" 21.02.07 16:47
« Re: sada spoilerů
... no nez jsem se dostal k te posledni vete, tak me napadlo to same – diky, nechci !! za 65tis CZK je to nechutne moc, a auto stejne nepojede lip.
Muj je dneska v servisu, dostane novy software, verze 6S080 / = IDS B46 z 19.12.2006... tak uvidime, doufam, ze pojede lepe, resp. uz u zmizi ta rusiva 1-2 sekkundy, ktere ubehnou od pridani plynu do doby nez auto zareaguje.