FORD S-MAX

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.11.06  13:18

    « Re: Re: Re: RE: Jenyk

    promin to bylo pro bendase >:D s tebou samo souhlasim.
    "V první řadě reznou spodky dveří když je otevřeš tak dole zevnitř"
    Kamos presne resil to same pak se ukozalo ze to je zoxidovana priz ktera je tam nastrikana jako ochrana.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.11.06  14:40

    « Re: Re: RE: Jenyk

    pulse: :?: :?: :?: Já taky ne, vo co gou?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.11.06  14:07

    « Re: RE: Jenyk

    Spodok piatych dveri S-Maxa je z plastu, tak dufam, ze aspon 100 rokov neskoroduju :)
  • 00 Reagovat !

    foto Dalik1

    Dalik1 14.11.06  11:34

    « S-max: AUTO ROKU

    Tak to mě potěšilo, že jsem si tak dobře vybral.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.11.06  11:29

    « Re: RE: Jenyk

    Jenyk myslim ze slusne kecas
    "V první řadě reznou spodky dveří když je otevřeš tak dole zevnitř. To samé páté dveře.
    Poprvé když jsem viděl rezavého Focuse 2002, tak jsem si myslel, že to je nepovedený kus z výroby. Už si to nemyslím a ani myslet nemohu. "
    Jeste jsem tento pripad nevidel :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.11.06  11:22

    « Bez nadpisu

    2.0 TDCI mne hlucne teda nepride , proti ostatnim verzim. Studene to nevytacim tak ze hlucnost spise pod normalem.
    Jinak musim rici S-MAX s TDCi jezdli velmi slusne dynamicky coz mne potesilo. Tak ze tato kombinace je spravna volba.
  • 00 Reagovat !

    foto Dalik1

    Dalik1 14.11.06  10:36

    « pihy na kráse

    Je fakt, že než se motor zahřeje, je docela slyšet, ale potom už je to pohoda, na to, že je to můj první diesel, to snáším dobře. Klima mi hlučné nepřipadá, v Civicu dělá mnohem větší rámus. Po víkendovém nočním ježdění jsem ale zalitoval, že jsem si ke xenonům nepřiplatil za natáčení světel do zatáček :'-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.11.06  16:43

    « RE: Spokojenost

    Ešte pár drobností, ktoré kazia dojem: pomerne veľká hlučnosť - od motora (2.0 TDCI), ale aj aerodynamický hluk a hluk klimatizácie. Palubný počítač vhodný tak na detský bicykel, nie na auto za 1.25 mega Sk. Audiosystém CD6000 má úbohý zvuk. Automatické stierače si niekedy robia, čo chcú. Inak je S-Max skvelé auto.
  • 00 Reagovat !

    foto Dalik1

    Dalik1 11.11.06  21:18

    « Spokojenost

    To Bendas: Jo, jo, chválíme si je. A co? Ale jako u všech aut i tady jsou věci, které naštvou - zmíněné vypínání airbagu, nepřítomnost dojezdové rezervy, diesely mohly být ještě o fous silnější (ale přijde 2.2 za rok), opěradla sedadel mohla být o 5 cm vyšší, CD nemá changer. To je zatím výčet toho, co mi vadí. Jenže ostatní plusy to všechno přebijí. Pokud jde o rezavění - Ford se před 2-3 musel chtě nechtě zamyslet nad kvalitou a tak bych teď nehodnotil to, co nemůžeš vědět, nemůžeš podle Mondea a Focusu z r. 2002 známkovat modely o generaci mladší. Nové auto jsem vybíral pečlivě a chtěl jsem syntézu vlastností, které očekávám. And by the way - jestli to začne za 5-6 let reznout, to už já řešit zřejmě nebudu - za volantem Volva XC60 >:D (Skici nevypadají nijak zle...)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.06  17:48

    « Re: RE: Jenyk

    Myslel jsem samozřejmě Ford, jsme ve Fordím vláknu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.11.06  17:38

    « RE: Jenyk

    Neříkám že všechna auta po roku 2000 reznou, to je nesmysl, řekl jsem že konkrétně Ford je na tom dost špatně. Zkus schválně projít nějaké Fordy Focus nebo Mondeo od roku 2000. V první řadě reznou spodky dveří když je otevřeš tak dole zevnitř. To samé páté dveře.
    Poprvé když jsem viděl rezavého Focuse 2002, tak jsem si myslel, že to je nepovedený kus z výroby. Už si to nemyslím a ani myslet nemohu.
    Když porovnám první pozinkované Peugeoty 205 z roku 1987 s Peugeoty dnešní produkce, je nutné přiznat, že dnes to i Peugeot šidí. Úspory ve výrobě se někde musí projevit.
    Zkus to okouknout a napiš. Pozor, pokud budete okoukávat rezavý Peugeot 205, nemusel být zinkován, nevím podle čeho to frantíci vybírali, ale určitě je jim to vlastní i podle použitých náhradních dílů, kde téměř co kus, to jinný výrobce nebo systém. ( viz. brzdy ) Též Renault a Citroen
    Mějte se bendas
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.06  14:21

    « Re: Ahoj Forďáci

    Hm...trochu fóra sleduju a nikdo se o rezavění novějších aut nezmínil. Provozem lak samo utrpí, ale nerezne to, ani když se odrazí až na kov (vlastní zkušenost, auto proti mi na kapotě balvanem nejen odrazilo lak, ale i pomuchlalo plech). Nějaké konkrétní zkušenosti? Že auta před r.v.2000 s tím bojovaly, je známé.
    (Vlastně jeden případ tu byl, kdy má auto otlučené dveře od kamínků. Vzhledem k tomu, že sám mám na stejném autě 18", trochu víc vystrčené ven z blatníků a na dveřích je beze stop, nepovažoval bych to za častý problém.)
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.11.06  22:17

    « Ahoj Forďáci

    Nebyl jsem tu už delší dobu, ale po přečtení příspěvků musím říci, že si tady ty Vaše nakoupený S-Máče pěkně pochvalujete. Samochvála smrdí. Dělám trochu kolem aut a jestli se ti Vaši miláčci jenom malounko potatili, tak do tří let běháte oklo miláčků se štětěčkem a zatíráte rezavá místa, aby se Vám sousedi nesmáli, že vyhodíte melouna za auto z plechů od paštik. Totiž dříve se říkalo, že Fiat rezaví i na obrázku, pak to byl Opel, ale nyní získávají slušný náskok Fordy. Ne nějaké desetileté ojetiny, ale běžně i 2003 mají okyslé dveře a další místa jak žádná jinná značka.
    Mějte se krásně, jen aby jste si nemysleli, že je vše tak sssssuuuuper.
    PS: Vlastně máte záruku na prorezavění.........
    Jen k diskusi zda diesel či benzín: Nafta je výhodná do doby opravy, kdy u benzína vyměníte zapalovací svíčky, při nejhorším vadnou cívku, maximálně podávací čerpadlo za desetinu ceny co to stojí na diesela. Nafta v naší republice nedává šanci velké výdrži žádnému vysokotlakému vstřikování nafty počínaje, turbodmychadlu, EGR ventilu a katíku konče.
    I když jsem v dnešním příspěvku docela pesimista, nikomu to co vidím špatně nepřeju, ale naopak přeju každému plno šťastných a bezpečných kilometrů s nerezavým autem.
    Ahoj, bendas
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.11.06  17:02

    « RE: Airbag

    pritom vypinanie airbagu by sa velmi hodilo, pretoze vsetky tri pasy na zadnych sedadlach su tak kratke, ze malu detsku sedacku (vajicko) obopnu len s velkou namahou a len ked je sedadlo posunute uplne vzadu.
  • 00 Reagovat !

    foto Dalik1

    Dalik1 09.11.06  14:45

    « Airbag

    Vypínání airbagu je třeba objednat, sériově to tam není, což je celkem překvapení u rodinného vozu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.11.06  14:37

    « airbag spolujezdce

    nevite někdo z uživatelů S-maxe jestli má ve výbavě Titanium vypinatelny airbag spolujezdce nebo se to tam případně musí nechat dodělat. Dik
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.11.06  11:32

    « Re:

    Spotreba za prvu nadrz: 7,5 podla computera, ale 7,94 (!) podla tankovania od plnej po plnu. Asi 1/3 z ubehnutych km po dialniciach na tempomat 145 km/h, 1/3 v hornatom terene, 1/3 bezne cesty (100-120 km/h), naklad aj s ludmi do 350 kg.
    Motor ma vacsi tocivy moment pod 2000 ot/min nez 96 kW VW PD, na druhej strane vacsie oneskorenie po pridani plynu.
    BTW prevcerom sa raz pri startovani nezasunul pastorok (to som naposledy zazil pred mnohymi rokmi na S120LS) a vcera mi to zacalo vyhlasovat problem s alarmom, ale prestalo to samo od seba. Dufam, ze sa tieto veci uz nezopakuju...
  • 00 Reagovat !

    foto Dalik1

    Dalik1 09.11.06  08:23

    « volant

    Ty pocity ve volantu jsou samozřejmě dobré, nejsi oddělený od silnice a v podstatě si jí ohmatáváš rukama, ale ne že by volant vibroval, těžko se to popisuje. V civicu je volant totálně mrtvý a nutnost natočení kol spíš odhaduješ.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.11.06  00:28

    « Bez nadpisu

    for nevedko: ok nevedko...dík za Tvoje postrehy a názory z prvej skúšobnej jazdy.....ak niečo viac najazdíš prosím o doplnenie informácii....a čo hovoríš na motor....dynamiku jazdy a spotrebu
    for Dalik: neviem, ako si mám tie Tvoje pocity vo volante vysvetlovať ....je to dobré?????....alebo nie?????
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.06  19:19

    « Bez nadpisu

    V piatok som presadol z Passata 1.9 TDI (r.2003) do S-Maxa Trend 2.0 TDCi a cez víkend som urobil prvých cca 600km.
    Prvé dojmy:
    Ako prvú vec som si všimol patetický Tripcomputer. V S-Maxe asi šetrili na prístrojovke, takže má hodiny aj počítadlo kilometrov združené do displeja tripcomputera, na ostatné informácie mu teda zostáva len jeden riadok a treba medzi nimi prepínať.
    Navyše, computer má len jedno počítadlo km s ručným nulovaním, neukazuje okamžitú spotrebu a nepočíta čas. Drobnosť, ale vadí...
    Podstatné veci sú našťastie pozitívnejšie: Riadenie je oproti Passatu ľahšie a presnejšie. Brzdy majú až príliš citlivý nábeh, ale na ostré brzdenie treba tlačiť na pedál viac než na Passate, to sa ale možno usadí po viac km.
    Radenie rýchlostí je lahodné. Šestka je sprevodovaná ešte viac do pomala než Passat (110 vs. 100 km/h pri 2000 ot/min). Pri nižších rýchlostiach je síce S-Max asi tichší ako Passat, pri 145 km/h však je už o toľko hlučnejší (najmä aerodynamický hluk), že počúvanie rádia nie je pohodové, na rozdiel od Passata.
    Zrýchlenie má zatiaľ horšie než 96kW Passat, ale vcelku stačí, navyše sa to ešte po zábehu môže zlepšiť, a je to omnoho lepšie než S-Max 1.8 TDCI, na ktorom som sa krátko previezol.
    Sedadlá v kufri sú kráľovské pre deti a relatívne dobré na sedenie aj pre menších dospelých na kratšie trasy. Na druhej strane, keď sú sklopené, zaberajú na výšku dosť veľa miesta a koberce v kufri vyzerajú, ako keby ich vyrábal domáci kutil.
    Absencia náhradného kolesa je niečo, na čo si budem musieť zvyknúť, hoci za 130 000 km na Passate som ho nepotreboval.
    Otvory pre vstup vzduchu pod nárazníkom a výstup vzduchu za prednými kolesami by vyzerali vynikajúco, keby boli funkčné. To, že sú falošné, pôsobí lacno a trochu úboho.
    Automatické ovládanie stieračov funguje vcelku v pohode, ale občas nezapne vtedy, ked by to bolo treba, a občas stiera zbytočne veľa.
    Halogény so šošovkovou optikou svietia vynikajúco, hoci iste nie tak skvele ako xenóny. Adaptívne svietenie do zákruty je super vec. Inak, v nejakej anglickej recenzii som čítal, že drôtiky predného QuickClear skla v noci vadia, lebo odrážajú svetlá protiidúcich áut. To je IMHO blbosť, vôbec v noci nevyrušujú. Príjemné je tiež zistenie, že GPS prijímač pod týmto sklom funguje, v dolných rohoch predného skla je miestečko, ktoré nie je zatienené drôtikmi.
    Koža na volante je vypracovaná tak čudne, že na pohľad - a žiaľ aj dotyk -pôsobí ako lacný plast.
    ESP dovolí na mokrom asfalte kolesám nepríjemný preklz spojený s rázmi do prednej nápravy, ale na snehu (pokiaľ môžem podľa tých 600m na snehu na Donovaloch posúdiť) funguje a nedovolí kolesám hrabať. Vyrovnávanie šmykov som zatiaľ nemal čas otestovať.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…