FORD S-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 16.11.06 19:10
« spotreba, hlucnost
moja spotreba za druhu nadrz: 8,1 podla tankovania, 7,6 podla palubneho pocitaca. dufam, ze to este klesne.
Co sa tyka hlucnosti, teply motor je na volnobeh v porovnani s VW PD TDI krasne tichy a kultivovany. Hlucnejsi je pri jazde na dialnici, ale to sa tiez mozno este usadi. -
"-- skrytý --" 16.11.06 13:50
« ovládání hlasem, bluetooth s handsfree
Dva měsíce jsem majitelem S-maxu 2.0TDCi. Objednal jsem si bluetooth handsfree a systém hlasového ovládání. Neobdržel jsem však manuál. Hlasovou komunikací se dostanu k zadání jména, pak jsem vyzván k zadání čísla, což jsem učinil, ale neznám způsob (slovo)jak číslo uložit. Zkoušel jsem snad už vše od OK, save, phone, calling a vždy to reaguje připsáním dalšího čísla. Nemáte někdo návod? Dále telefon se s audio Ford spojí, lze přijímat i uskutečňovat volání, listovat na rádiu posledně volaná či přijatá volání, listovat v tel. seznamu při zobrazení jmen, ale v momentě když někdo volá tak se na displeji rádia objeví pouze tel. číslo nikoli jméno. Na čísla opravdu nemám pamět tak se mnohdy stane, že přijmu hovor, který ani snad přijmout nechci :shock: jinak jsem spokojen, možná spotřebu jsem čekal menší, po třech tisících mám průměrku tak 7,5l. Dík za případnou pomoc -
Dalik1 16.11.06 07:22
« rychlost
Já maximálku zatím nezkoušel, ale pocity ze zátahu kolem 140-150 km/h jsou taky pozitivní. I při jízdě na okreskách se mi líbí, že auto je svižné a umožňuje nenucené předjíždění, bez nutnosti zbytečně řadit. Jen ta hlučnost po nastartování vadí 8-s , ale to mají všechny 2.0 TDCI, alespoň co jsem slyšel pár Mondeí. To si pak vždy vzpomenu na úžasně tichý motor v Civicu, je to jen šumění. Drátky v čelním skle jsou také v pohodě, někdo mi říkal, že četl test kde to kritizovali kvůli odrážení světel v noci, ale nic takového jsem nepozoroval, je to zcela OK. -
"-- skrytý --" 15.11.06 22:11
« max. rychlost
Dnes som podnikol prvy dlhsi vylet mimo mesta bez pasazierov. Max. rychlost: 200 podla tacho, 189 podla GPS, pricom poslednych 10 to uz liezlo hore velmi pomaly. Pri 140-160 je vsak akceleracia stale velmi prijemna. Ake mate skusenosti, ostatni majitelia 2.0 TDCi?
Ad GPS, prijimac nakoniec funguje kdekolvek pod prednym sklom. Uz ani neviem, kde som pocul, ze drotiky celneho skla QuickClear odtienia signal, ale v kazdom pripade je to blbost. -
« Re: RE: Jenyk
Jenyk myslim ze slusne kecas
"V první řadě reznou spodky dveří když je otevřeš tak dole zevnitř. To samé páté dveře.
Poprvé když jsem viděl rezavého Focuse 2002, tak jsem si myslel, že to je nepovedený kus z výroby. Už si to nemyslím a ani myslet nemohu. "
Jeste jsem tento pripad nevidel :D -
Dalik1 14.11.06 10:36
« pihy na kráse
Je fakt, že než se motor zahřeje, je docela slyšet, ale potom už je to pohoda, na to, že je to můj první diesel, to snáším dobře. Klima mi hlučné nepřipadá, v Civicu dělá mnohem větší rámus. Po víkendovém nočním ježdění jsem ale zalitoval, že jsem si ke xenonům nepřiplatil za natáčení světel do zatáček :'-( -
"-- skrytý --" 13.11.06 16:43
« RE: Spokojenost
Ešte pár drobností, ktoré kazia dojem: pomerne veľká hlučnosť - od motora (2.0 TDCI), ale aj aerodynamický hluk a hluk klimatizácie. Palubný počítač vhodný tak na detský bicykel, nie na auto za 1.25 mega Sk. Audiosystém CD6000 má úbohý zvuk. Automatické stierače si niekedy robia, čo chcú. Inak je S-Max skvelé auto. -
Dalik1 11.11.06 21:18
« Spokojenost
To Bendas: Jo, jo, chválíme si je. A co? Ale jako u všech aut i tady jsou věci, které naštvou - zmíněné vypínání airbagu, nepřítomnost dojezdové rezervy, diesely mohly být ještě o fous silnější (ale přijde 2.2 za rok), opěradla sedadel mohla být o 5 cm vyšší, CD nemá changer. To je zatím výčet toho, co mi vadí. Jenže ostatní plusy to všechno přebijí. Pokud jde o rezavění - Ford se před 2-3 musel chtě nechtě zamyslet nad kvalitou a tak bych teď nehodnotil to, co nemůžeš vědět, nemůžeš podle Mondea a Focusu z r. 2002 známkovat modely o generaci mladší. Nové auto jsem vybíral pečlivě a chtěl jsem syntézu vlastností, které očekávám. And by the way - jestli to začne za 5-6 let reznout, to už já řešit zřejmě nebudu - za volantem Volva XC60 >:D (Skici nevypadají nijak zle...) -
« RE: Jenyk
Neříkám že všechna auta po roku 2000 reznou, to je nesmysl, řekl jsem že konkrétně Ford je na tom dost špatně. Zkus schválně projít nějaké Fordy Focus nebo Mondeo od roku 2000. V první řadě reznou spodky dveří když je otevřeš tak dole zevnitř. To samé páté dveře.
Poprvé když jsem viděl rezavého Focuse 2002, tak jsem si myslel, že to je nepovedený kus z výroby. Už si to nemyslím a ani myslet nemohu.
Když porovnám první pozinkované Peugeoty 205 z roku 1987 s Peugeoty dnešní produkce, je nutné přiznat, že dnes to i Peugeot šidí. Úspory ve výrobě se někde musí projevit.
Zkus to okouknout a napiš. Pozor, pokud budete okoukávat rezavý Peugeot 205, nemusel být zinkován, nevím podle čeho to frantíci vybírali, ale určitě je jim to vlastní i podle použitých náhradních dílů, kde téměř co kus, to jinný výrobce nebo systém. ( viz. brzdy ) Též Renault a Citroen
Mějte se bendas -
"-- skrytý --" 11.11.06 14:21
« Re: Ahoj Forďáci
Hm...trochu fóra sleduju a nikdo se o rezavění novějších aut nezmínil. Provozem lak samo utrpí, ale nerezne to, ani když se odrazí až na kov (vlastní zkušenost, auto proti mi na kapotě balvanem nejen odrazilo lak, ale i pomuchlalo plech). Nějaké konkrétní zkušenosti? Že auta před r.v.2000 s tím bojovaly, je známé.
(Vlastně jeden případ tu byl, kdy má auto otlučené dveře od kamínků. Vzhledem k tomu, že sám mám na stejném autě 18", trochu víc vystrčené ven z blatníků a na dveřích je beze stop, nepovažoval bych to za častý problém.)
[odkaz]
[odkaz]