FORD S-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« BT a pod..
Zdravim S maxaky, ja se citim jako James Bond, ridim nove Mondeo
S BT nemam problem, napsal jsem si na nemecky i anglicky ford, dostal jsem nemecky i anglicky navod... v Ceskem prekladu jsou chyby... Jinak S-Max jsem si osahaval, myslel jsem, ze nove auto bude good, ale nijak me neoslovilo... Pockam na nove Mondeo, ale jsem skepticky... BT s 6230 funguje prefektne... -
"-- skrytý --" 23.11.06 20:03
« Bluetooth handsfree
No, ja som 3 roky pouzival absolutne bez problemov BT HF Nokia CARK-112 + N6310. To, ze by sa telefon nepripojil alebo sa sam odpojil sa stavalo tak 1x zo 100. na znovupripojenie staci dlhsie podrzat tlacidlo.
teraz hladam riesenie pre SMaxa. Cark-112 to nebude, podporuje len zopar Nokii a 6310 mi uz dosluhuje.
Parrot ma vcelku dobre referencie, dokonca aj na diskusnom webe Nokie. -
« Parrot
Telefonem to jistě nebylo. Já jsem používal v F-Mondeu kombinaci Parrot + SE a později jsem zkoušel s N. Posléze, abych sladil HF + telefon jsem koupil HF od Nokie s BT a výsledky byly stejné. Tzn., řekněme z 10 pokusů o spojení se mně ca. 2x telefon nespojil, což znamenolo vypnout zapalování a znovu nastartovat. Nebo při delším hovoru se spojení přerušilo atd. Nelze řící, že by to nefungovalo. Pro pojíždění ve městě nebo krátké jízdy je to naprosto ideální. Ale najíždím měsíčně ca.5000 km a protelefonuji mezi 5 a 10 t. korunami. Tzn. je to pro mě pracovní prostředek a teprve nyní s pevným spojením jsem spokojený. Trochu dělám do autom.průmyslu a nakonec jsem došel ke svému soukromému názoru, že v autě je tolik elktomag.polí a vln, že čas od času zkrátka dojde k vzájemnému rušení. Kolega, který používat stejné kombinace, ale jezdí mercedesem má stejné zkušenosti a dnes už používá také pouze pevné připojení. Berte to všk jako můj soukromý názor osobní zkušenost.
S-Max 2,0 TDCi -
« K poznámce HF BT
Nechal jsem si namontovat pevnou HF Ford ( k BT po předchozích zkušenostech s Parotem) nemám důvěru. HF funguje perfektně, ale stejně jako již bylo řečeno, nemám manuál (požádal jsem o něj u Fordů a čekám). Takže při listování ve jménech nevím jak mám vytočit vybrané číslo (na rádiu). Když mně někdo volá, tak se mně zobrazují jména (problém nezobrazování jmen, jsem dříve zaznamenal u Nokia a šlo o to, jestli ty jména byly v paměti nebo na kartě), ale musel jsem zrušit interpunkce. /směvné jsou 2 tlačítka na páčce blinkrů, vzhledem k tomu, že jsou na nic, protože stejné funkce má levé "joy" tlačítko na volantu. Jinak funkčně (kvalita hlasu apod.) se mně potvrdilo, že skutečně nejlepší je HF přímo z výroby.
S-Max 2,0 TDCi -
"-- skrytý --" 23.11.06 16:21
« Zdravim vsechny...
Zdravim panove !! Rad bych se take vmisil do diskuze, od 1. listopadu t.r. mam take
(S-)maxika...
K rezervnimu kolu: asi vsichni mame 2 sady kol, zimni a letni, a taky by asi nemel byt problem koupit zvedak a klic na kola a na delsi vylety vzit jedno kolo ssebou …. A je po problemu.
Zatim preji pekne odpoledne >:D
PS: pro jakekoliv diskuze a informace jsem vzdy otevreny, i na ICQ (234 334 165)
@ kysu: problem s bluetooth handsfree a systém hlasového ovládání je stale aktualni ? -
Dalik1 23.11.06 13:03
« rezerva
Mn? práv? sd?lili z Fordu, že dojezdová rezerva pro S.max zatím není k dispozici, takže je to stejn? fuk ;-)
Overboost by m?l být (podle toho, co jsem ?etl) zvýšený výkon p?i prudkém p?idání plynu, ale vždy jsem myslel, že to je KICKDOWN, každopádn? se zátahem jsem spokojen. -
"-- skrytý --" 23.11.06 13:00
« Re: 1.8 vs 2.0 TDCI; rezerva
Okrem toho, rezervu nie je kam bezpe?ne umiestni? (nechcel by som ju pri nehode dosta? do hlavy) a treba dokúpi? aj zdvihák, ?ím sa to ešte viac predraží. Len pneu Michelin Primacy HP 16" pritom stojí ~ 7000 Sk.
Pri aute cez 1 mil. Sk sa s?ažova? na predraženie z dôvodu dokúpenia zdviháku a rezervy >:D >:D >:D -
"-- skrytý --" 23.11.06 12:37
« 1.8 vs 2.0 TDCI; rezerva
Tým, ?o sa rozhodujú medzi 1.8 a 2.0, odporú?am previez? sa na obidvoch.
Mne sa z 1.8 pri skúšobnej jazde síce podarilo dosta? cca 190 pod?a tacho, ale zrýchlenie pri bežnej jazde sa mi nezdalo dostato?né. 2.0 je výrazne silnejšia, hoci obom Ford uvádza rovnako 320-340 Nm. Ke? sme už pri tom, nemá niekto bližší popis funkcie Overboost?
?o sa týka rezervy, z jej absencie ani ja nemám dobrý pocit. Na druhej strane, všetky moje defekty za vyše 20 rokov by sa takým kitom dali opravi? a za posledné 3 roky/130 000 km na Passate som žiadny nemal.
Okrem toho, rezervu nie je kam bezpe?ne umiestni? (nechcel by som ju pri nehode dosta? do hlavy) a treba dokúpi? aj zdvihák, ?ím sa to ešte viac predraží. Len pneu Michelin Primacy HP 16" pritom stojí ~ 7000 Sk. -
IJK 22.11.06 21:52
« Re: Re: Rezervní kolo S-Max
Vzhledem k tomu, že jsem (za 20 let jinak bezproblémového ježd?ní) zni?il t?i gumy zcela neopravitelným zp?sobem a vždy bezpe?n? daleko od domova i servisu bych auto bez aspo? dojezdové rezervy necht?l ani za trest.
O poslední ze zmi?ovaných jsem p?išel p?ed cca dv?ma týdny na jednom tankodromu zvaném D1 :-(
Stane se, že ni?emi montující tam ty nesmyslný trubkový monstra pro kamiony zapomenou na silnici pásek plechu, a ten z gumy obratem ud?lá dva ?erný prstýnky... to p?na na opravy dodávaná t?eba k VW Touran (kde soudruzi z DDR v sedmimístné verzi taky na rezerv? šet?ili) p?íliš nespasí :-(. -
"-- skrytý --" 22.11.06 19:07
« Re: Rezervní kolo S-Max
no,taky m? to trochu znervoznuje,ale zase mi to tak nevadí.Dnes jsem mluvil s ?lov?kem co si koupil s-maxe v benzínu a velice lituje,že si ho nevzal v naft?.Má spot?ebu kolem 13l a je na prášky.Já jenom pro ty co se rozhodujou mezi naftou a benzínem.DANCA -
« Rezervní kolo S-Max
Pánové, docela by mn? zajímalo, jak jste se vyrovnali s pocitem jezdit bez rezervy ? Mám S-Maxe od srpna a najeto ca.11000 km, ale ješt? jsem to po?adn? nevydýchal. Po?ád uvažuji, jestli si nemám koupit 5.kolo, a když jedu n?kam dál, tak si ho hodit do kufru. S p?edchozím Mondeem se mn? v Rakousku roztrhla na dálnici guma na kusy a tam by mn? byl Conti - Kit na houby-
Jarek
S-Max 2,0 TDCi -
Dalik1 22.11.06 08:14
« Tož vítej!
Tak a? jsi spokojený se závodním nákla?ákem... Ze tvého v?erejšího dotazu v jiné diskuzi jsem vyrozumn?l, že máš 1.8 TDCi. Já maximálku ješt? nezkoušel, takže obligátních 150 km/h na dálnici. Sice ráno po nastartování si ob?as ?eknu, jetsli jsem nem?l vzít 2.5T, ale po zah?átí už je hluk pry?, takže nelituju. -
"-- skrytý --" 21.11.06 21:16
« Bez nadpisu
zravím,rád bych se p?idal k s-maxum.Tak už ho mám taky,a zatím
jsem nenašel nic špatného.Motor jede velice slušn?,už jsem zn?j dostal 180.P?i 150 je spot?eba 6.5l.Jinak k tomu reziv?ní,focusy rezli,ale jenom ty vyráb?né ve Špan?lsku.M?l jsem escorta a nebylo na n?m trochu rezu.Když na to ve Fordu p?išli,že na to špan?lé kašlou,p?est?hovali výrobu do N?mecka.