FORD S-MAX

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.12.06  17:25

    « Re: Re: Preprogramovani klice – S-MAX / Galaxy III

    Takze:
    deaktivace akusticke signalizace nezapnuteho bezpecnostniho pasu:
    1/ zatahnout rucni brzdu
    2/ radici paka na „neutral“, u aut. prevedovky pozice „P“
    3/ otocit klicek do pozice „ 0 „
    4/ vsechny dvere zevnitr auta uzamknout
    5/ „odemknout“ bezp. pas ridice
    6/ otocit klicek do pozice „ II „ (motor nestartovat !!)
    7/ kontrolka nezapnuty bezp. pas zmizi za 10 sekund
    nasledujici krok musi byt vykonan behem 60-ti sekund
    8/ bezp. pas 9krat uzamknout a zese otevrit, pote ponechat otevreny
    9/ kontrolka nezapnuty bezp. pas zablika 3krat jako potvrzeni
    K pripadne znovuaktivaci postup kompletne zopakovat.
    Novy software mi nenahrali nebot ten muj soucasny je udajne nejaktualnejsi
    No, asi nezbyva nic jineho nez:
    a) cekat na novy SW a doufat
    b) doufat, ze se to po par tkm zlepsi samo
    c) zvyknout si a akceptovat to jako skutecnost
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.12.06  15:34

    « Re: Preprogramovani klice – S-MAX / Galaxy III

    Zaujimalo by ma, ci nahodou nie je mozne preprogramovat kluc alebo auto tak, aby stacilo jedno stlacenie namiesto dvoch na dokladne uzamknutie (s odpojenim tiahiel).
    Jasne, vypnutie akustickej signalizacie pasov je zaujimave, napis, prosim.
    Velmi som zvedavy, ci Ti uz nahrali novy SW a ci sa zlepsila reakcia na plynovy pedal.
    Dik
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.12.06  15:23

    « Preprogramovani klice – S-MAX / Galaxy III

    Standartne se pri jednom (prvnim) zmacknuti “ODEMKNOUT” na klici, odemknou pouze dvere ridice, ostatni dvere se odemknou az po opetovnem, druhem zmacknuti.
    Pro toto koho to, jako mne, stve, nebo jezdi malokdy sam existuje nasledujici, jednoduche reseni:
    1. vsechny dvere odemknout.
    2. stisknout na klici tlacitko pro zamykani a odemykani soucasne a podrzet dokud nezablikaji smerova svetla jako potvrzeni. Hotovo !
    Stejne to funguje pro opetovne zaktivovani puvodniho nastaveni.
    Pro zajemce, ktere rusi akusticka signalizace nezapnuteho bezpecnostniho pasu existuje take reseni …….. jen nevim jestli je to ted zajimave, s novym silnicnim zakonem, takze kdyz tak se ozvete ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Dalik1

    Dalik1 09.12.06  12:41

    « rádio

    Rádio se u mně chová stejně, zažil jsem to i u jiných aut. Prostě počítá s tím, že s běžícím motorem je na palubě větší hluk a hraje hlasitěji.
    Ad zvuky, o kterých píšeš - mrkni níže na naše dohady ohledně posilovače, není to takové zvláštní vysoké hučení?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.12.06  12:37

    « Re:

    Ten zvuk je od el. posilovace(zcela normalni) a radio by melo jit nastavit dle manualu.Dnes jsem jel za S-MAXEM a moc se mi libilo, jak mu pri brzdeni pulsuje to treti brzdove svetlo.Je to efektni a clovek hned vidi, ze se neco deje jakou to upouta pozornost.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.12.06  21:52

    « Bez nadpisu

    MÁM DOTAZ NA VŠECHNY MAJITELE S-MAXU,KDYŽ NASTARTUJI,TAK
    RÁDIO HRAJE DOST NAHLAS,TAKŽE HO STIŠÍM,ALE KDYŽ STARTUJI OPĚT,TAK ZASE HRAJE DOST NAHLAS A NEZŮSTANE TO VTOM STIŠENÉM
    STAVU.TAKY SE VÁM TO DĚJE,NEBO MÁM NĚCO ŠPATNĚ NASTAVENÝHO.
    PAK JSEM SE CHTĚL ZEPTAT,CO TO MŮŽE VYDÁVAT ZA ZVUKY POD KAPOTOU,KROMĚ MOTORU,NĚKDE NA STRANĚ SPOLUJEZDCE,JAKO KDYBY TAM BYL NĚJAKÝ MOTOREK,MOŽNÁ SE TO PŘENÁŠÍ Z MOTORU,NEVÍM ALE JE TO PROTIVNÉ.
  • 00 Reagovat !

    foto Dalik1

    Dalik1 08.12.06  09:52

    « Software

    Také jsem již mailoval svému prodejci ohledně přeprogramování. (po diskuzi s manželkou, které se Maxím zdá oproti Civicu líný... )
    Dám vědět, jak to dopadlo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.12.06  09:03

    « Bez nadpisu

    Tak jsem dnes auto odevzdal do servisu kvuli tomu spojkovému pedalu, ktery posledni tyden pri seslapnuti vrze, kvuli netesnosti predniho okna (do auta tece pres horni hranu celniho okna voda) a bylo mi i slibeno, ze bude nahran i novy software – tak jsem zvedav jestli se tou opozdenou reakci motoru pri nahlem pridani plynu zlepsi....
  • 00 Reagovat !

    foto Dalik1

    Dalik1 08.12.06  08:17

    « Velikost

    Pokud jde o velikost Maxe, jo, je to kus, původně jsem z koupě měl strach, představoval jsem si auto tak do 4,6 m, víc ne. Jenže skvělý podvozek a řízení to kompenzují. Včera jsem zkusil ostřejší jízdu na zatáčkovité okresce a byl jsem překvapený - kladně. Ano, ty skoro 2 tuny jsou znát, chce to po tečně ven, ale i tak jsem se cítil jistěji, s předchozími auty bych si nedovolil to, co včera.
    4 bycikly se tam. myslím, vejdou, pokud se jedna sedačka ve druhé řadě sklopí, neměl by být problém.
    Senzor stěračů si opravdu dělá, co chce.
    Parkovací senzory si nemůžu vynachválit, stačí počítat s tím, že při nepřerušovaném tónu zbývá k překážce cca 30 cm. Velká zrcátka taky OK.
    Motor není zrovna Herkules, ale při 60 - 100 umožňuje příjemně svižnou jízdu s bezpečným předjížděním. Moje prům. spotřeba je po 7000 km 6,3 l dle PP, takže se dejme tomu pod 7 l určďtě vejdu. Nicméně - vždy když jedu Audi 6 3.2 nebo Civicem, zasteskne se mi po jemném chodu benzínového motoru. Diesel jsem do Maxe dával, protože s benzínem by spotřeba zbytečně šla nahoru (a 2l benzín by byl pěkný lenoch), ale protože další auto budu asi kupovat menší, přejdu na turbo benzín (zvykl jsem si na ten zátah odspodu - že by 1.8 TFSI - Vorsprung durch die Technik?) nebo hybrid, za 5 let bude situace jasnější.
    Nicméně, nyní S-max zcela splňuje moje potřeby jak rodinné tak podnikatelské a zatím -ŤUK ŤUK ŤUK - žádný problém.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.12.06  23:16

    « Bez nadpisu

    Ahoj, většinou jsem měl kombíky. Passat 4x4 1.6D, Ford Escort 1.6EFi a nyní Mondeo 1.8EFi. U Mondea používám motor v rozsahu 2000-6500ot. protože je Mondeo těžké a naměřený výkon 92kW je na auto tak akorát. Pořádně motor zabírá až od 4000ot. Nyní spotřeba 8,6 za cca 1200km s boxem na střeše a ve 4lidech do Alp a zpět.
    Od nového vozu chci vyšší průchodnost ve sněhu a na trávě (chtěl jsem 4x4 ale nic není a Oktávku nechci). Mám nabídku na S-MAX v pevně dané konfiguraci. Motor 1.8 mě láká protože 2.0 mi připadá moc těžký a s malým výkonem a momentem.
    Zvažuju mezi S-MAX, C-MAX a Mondeo. Vím, že je to velký rozsah, ale S-MAX mi připadá hodně velký a dost často jezdím po Praze a bojím se, že se to S-MAXu se to líbit nebude (parkování a spotřeba). Hodně mě láká C-MAX, ale je proti stávajícímu Mondeu malý.
    S S-MAXem ujel cca 10km a motor měl turboefekt stejný jako každý menší diesel. Kdysi jsem jel s Focusem 1.8TDCi a tam to bylo horší. Osobně se mi 1.8TDCi v S-MAXu líbí, ale ještě ho vytáhnu na dálnici abych si motor ověřil.
    Když jsem v S-MAXu seděl, připadal mi strááááááááááášně obrovský, skoro jsem se tam bál. Měl jsem pocit, že řídím obrovské auto u kterého nemám kontakt se silnicí a okolím. Potřebuju auto které bude zrychlovat a bude poslouchat i na sněhu a ledu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.12.06  20:49

    « Bez nadpisu

    ZDRAVÍM,JSEM ASI ZATÍM JEDINEJ CO TAK PROČÍTÁM CO MÁ C-MAXE1.8TDCI.NA TO JAK JE AUTO TĚŽKÉ SI STÍM MOTOR PORADÍ DOCELA DOBŘE,STAČÍ ZAŘADIT DVOJKU A UŽ TO TLAČÍ DO SEDAČKY,NĚKDY SE AŽ LEKNU JAKOU TO MÁ SÍLU.TĚCH 130 JE TAM RAZ
    DVA.ZATÍM JSEM UDĚLAL 180.JEZDÍM V PRŮMĚRU TĚCH 150 NO A TA DOTAZOVANÁ SPOTŘEBA 6,5L.TANKUJI POUZE SHELL A TO V-POVER DIESEL.
    JINAK SE MUSÍM TAKY PŘIZNAT,ŽE MI TO TUHLE ZA MOKRA TAKY PROKLOUZLO NA JEDNOM KOLE,ALE NIC SE NEROZSVÍTILO.
    JEŠTĚ K TOMU VÝKONU,UŽ JSEM TO NĚKOLIKRÁT ZKOUŠEL JAK TO POJEDE NA ŠESTKU DO DLOUHÉHO KOPCE A VĚŘTE,ŽE TO JEDE V POHODĚ 160 A NESTRÁCÍ TO VÝKON. TO JENOM PRO TY CO KRITIZUJÍ
    1,8TDCI.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.12.06  20:47

    « Bez nadpisu

    Oneskorena reakcia na plyn vadi aj mne. Ale ak je to naozaj softwarovy problem, je sanca, ze sa to bude dat opravit aj na nasich S-Maxoch prepalenim firmware.
    Ad 1.8 vs 2.0 (TDCi samozrejme) – na 1.8 som urobil len asi 50 km po dialnici a nechcel by som ho. Papierovo je o malo slabsi nez 2.0, v skutocnosti je to IMHO velky rozdiel. Najlepsie bude, ak sa prevezies na oboch a urobis si nazor sam.
    Ad 4 bicykle: po demontazi predneho kolesa sa 26” horsky bicykel zmesti do kufra na sirku, takze aj 4 by sa mali zmestit, a to s 5 sedadlami. 28” Trekove/cross bicykle neviem. Najlepsie bude zobrat si najvacsi bicykel k predajcovi a vyskusat :-)
    A lyze? Dospelacke carvingy sa vojdu na dno kufra po uhlopriecke!
    Ad parkovanie: IMHO rovnake (dobre, zle) ako s inymi autami tychto rozmerov vratane Mondea. Pri cuvani pomozu vyborne vonkajsie zrkadla, na kratky predok so skosenymi rohmi som si za par tyzdnov tiez zvykol.
    K nedostatkom pridam nespolahlivy dazdovy senzor, hlucne a malo vykonne kurenie (som zvedavy, aka vykonna bude v lete klima), odpadavajuca guma na prednej hrane zadnych dveri, divne fungujuce ESP – kolesa pri prudkej akceleracii preklzuju.
    Ci sa oplati kupit? Ja som napriek uvedenym chybickam zatial VELMI spokojny. Kazdy ma vsak ine predstavy a poziadavky...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.12.06  17:23

    « Re:

    @ Kutil:
    Co jsi měl předtím za auto? – ackoliv je, rekneme „trend“, menit auta casto, moje posledni byl 10 let stary Hyundai Lantra 1.6i GLS – 115 koni – tedy nic zvlastniho, a mel bych tedy byt z jizdnich vlastnosti S-MAXe absolutne nadseny, ale 1800kg se nezapre..... napr. otcova OII 1.9TDI/105koni mi prijde zivejsi, mimo to je to asi nezvyk na diesel. K me cti ale nutno rici, ze na nemeckych forech se velmi zive diskutuje o tzv. “Verzögerte Gasannahme TDCi im S-Max/Galaxy“ – coz je volne prelozeno neco jako pozdni prijeti povelu plyn. pedalu, tedy opozdena reakce motoru pri nahlem pridani plynu. Toto je software-problem, a ten rusi i mne. Proste pridas-li nahle plyn, tak se auto napred 1-2 sekundy hluboce nadechne, coz je extremne rusive, pak ale zase vyrazi jako raketa. 1-2 sekundy jsou ale nekdy jako vecnost….. Ten Hyundai jsem mel 10 let / 130tkm a byl jsem absolutne spokojeny, jen uz nam byl maly, a couvl do mne kamion a byl pak uz trochu nevzhledny.... jinak ale “respekt pred korejskymi auty!!!” – puvodne jsem chtel zase korejce, ale S-MAX se mi moc libil – hodne prostoru a presto svizny vzhled.
    Jo a myslim ze to neni jen o “papirovem zrychleni” – prece bezne nevytacis motor do jeho maxima, nebo ano ?
    Proc radeji neslevis z vybavy a nekoupis si radeji 2,0TDCI – je tam takovy rozdil ?? Muj vysel na 24,400 euro jako Reimport.
    Co se tyce velikosti mi nejde jen o to do auta vechno „narvat“ ale i o to, trochu cestovat jako clovek, tzn. stacilo by nam i kombi ale s Maxem je to pohodlnejsi. A misto na zadnich sedadlech v Maxu (stejne jako Touran/Zafira/M5/....) neni srovnatelne s zadnym kombi..... to je fakt.
    Dostanu do S-MAXe 4kola když budou uvnitř 4sedačky? – to nevim, 2 podelne (na miste sklopene 5 sedacky) asi ano, ale ty dalsi 2 ? nevim ....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.12.06  17:22

    « Naoyaj sa oplatí kúpiť S-Maxíka???

    Založil som túto, lebo je to môj horúci kanditát na nové auto...aj keď k samotnej kúpe príde asi až na jar 2007....neviem stále váham S-maxík sa mi opticky páči zvonka...interiér ma zatiaľ moc neoslovil....ale, ako to tu sledujem túto našu alebo Vašu diskusiu majitelov S-maxíka...za čo Vám chceš veľmi poďakovať za Vaše skúsenosti a príspevky....ale ako to tu čítam neviem či mám zostať premýšľať o S-maxovi ako o budúcom aute...hmmmm...dík za vaše skúsenosti a príspevky ešte raz
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.12.06  16:40

    « Bez nadpisu

    To michal78: Co jsi měl předtím za auto? Mám Mondeo 1.8 benzín, zrychlení 0-100 za 10,8sec což je blízko S-MAXu s 1.8TDCi. Nemám problémy s prostorem ani u pasažérů ani v zavazadlovém prostoru. Vozím plachetnici na střeše a taky lyže a taky kola. U Mondea mě stve, že lyže a kola nedostanu dovnitř. Dostanu do S-MAXe 4kola když budou uvnitř 4sedačky? Pořád zvažzju výhody S-MAXe proti Mondeu. Se stávajícím Mondeem jsem spokojen, ale už má najeto 150tis. a spotřeba kolem 9litrů není to pravé. Tak bych chtěl diesel s 6ti kvaltem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.12.06  15:43

    « Re: S-MAX s motorem 1.8TDCi

    Dovolim si par poznamek:
    - S-Max je novy a moderni po vsech stranach, Mondeo je End of Live, tusim, ze na jare ´07 vyjde nove…..
    - urcite bych zadny motor (a u noveho auta uz v zadnem pripade kvuli zaruce) necipoval. Nedavno byl v Autobildu test renomovanych firem, ktere se zabyvaji chipovanim v Nemecku – ani jedina nedostala tomu co slibovala, u vsech bylo znatelne opotrebeni dilu motoru apod.
    - Jak se s ním parkuje ? – couvani je, k memu prekvapeni, absolutne v pohode, zato predek auta nevidis vubec. Myslis si, ze tam uz neni ani centimetr mista a ono ho tam je jeste ˝ metru… Park. sensory na aute nemam, mozna je to s nimi lepsi (pry je jejich siganalni ton ale velmi tichy, regulace hlasitosti nemozna).
    - Jak je motor citlivý na kvalitu nafty ? – urcite hodne, jako kazdy moderni diesel.
    - Ja mam 2.0TDCI a “zavodni” auto to zrovna neni…..proto si myslim, ze 1.8TDCI bude na hranici snesitelnisti, v nekterych zemich neni nabizen vubec. Ale zase ma 125 koni a to neni malo, ale auto samotne vazi temer 1800 kg – tezko rici, nikdy jsem s 1.8TDCI nejel. Nejlepe asi vyzkouset.
    Jinak jsem s S-MAXem docela spokojeny, vse je OK az na :
    - do auta tece pres horni hranu celniho okna, teda ne “tece”, nybrz kape, za silneho deste – zitra servis.
    - spojkovy pedal posledni tyden pri seslapnuti vrze – zitra servis.
    - teplomer ukazuje, po te, co se auto odstavi a po cca. hodine a vice nastartuje 20-30-40 stupni, byt´je venku 5 stupnu ….. – neopravitelne, spatne umisteny senzor teploty, ktery – pry – vnima teplotu motoru.

    Jinak vse OK, co pry jeste prijde je problem s filtrem pevnych castic, ale to az pri vice najetych km.
    Jo, jinak jeste k velikosti: mam mesicni dceru a 3˝ leteho syna, vozim tedy kocar ssebou a v zadu sedi zena a deti ve 2 sedackach – a je nam mista bez konce, jak v zavazadlovem prostoru, tak i vzadu na nohy atd.. To byl vlastne hlavni duvod proc S-MAX.
    :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.12.06  14:43

    « S-MAX s motorem 1.8TDCi

    Zvažuji mezi S-MAX 1.8TDCi a Mondeo 2.0TDCi. S-MAX můžu mít v super výbavě, ale zajímalo by mne zda motor 1.8 není slabý, zda se dá přečipovat a jaká je spotřeba. V S-MAX jsem se svezl, je to pěkné, ale hrozně velké auto. Jak se s ním parkuje a jak je vidět dozadu. Když jsem s ním jel tak jsem si připadal jak na lokomotivě, hrozně vysoko a neměl jsem přehled o okolí. Pokud ho někdo máte, dejte vědět, jak se s motorem 1.8TDCi jezdí. Jak je motor citlivý na kvalitu nafty.
  • 00 Reagovat !

    foto Dalik1

    Dalik1 06.12.06  21:22

    « Esp, posilovač

    To Matůš 12:"Ma niekto skusenosti s hlukom, pravdebodobne zo servomotora posilnovaca riadenia?
    Myslim, ze na S-MAXe elektro- hydraulicky posilovac, ale pri nizkych rychlostiach je evidentny hvizdavy zvuk, ktory zneprijemnuje zivot. Mate s tym skusenosti? Co s tym?"
    Tak už jsem si toho dnes taky všiml. Při pomalé jízdě po městě je opravdu slyšet zvláštní "sténající" zvuk, který se mění při otáčení volantem, takže to bude od posilovače. Bylo chladno, auto nebylo zahřáté, nevím, jestli to může souviset.
    Ad ESP: taky mi to jednou proklouzlo, ale jen o pár stupňů, ESP nebliklo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.12.06  19:31

    « ESP - porucha??

    Na mojom S-Maxe Trend s ESP sa mi opakovane stalo, ze pri akceleracii na mokrej ceste vyrazne preklzovalo jedno koleso. Svieti kontrolka ESP, ale ani sa neuberie plyn, ani nepribrzdi presmykujuce koleso
    . Je to porucha ESP, alebo funguje na Fordoch tak zle?
    Zaujimalo by ma, ake skusenosti s tymto maju majitelia S-Maxov (prip. aj inych aut).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.12.06  08:56

    « Re: 2.0 TDCI - servisny interval a olej ??

    INTERVAL JE 20 000 KM NEBO 1 ROK .......... TO CO NASTANE DRIVE.
    OLEJ BY SE - POKUD VIM - MEL POUZIVAT ORIGINAL FORD, ALE LEPSI JE ASI MOBIL/CASTROL/ELF/TOTAL/....... NETUSIM ALE JESTLI PAK MUZOU BYT EVEN. PROBLEMY SE ZARUKOU.
    Předmět: S-Max s motorem 2.0 Duratec - JE PRY NA TAK TEZKE AUTO (1800KM pohotovostni hmotnost) SLABY; CEMUZ BYCH I VERIL - NEJLEPSI JE ASI SI VYZKOUSET SI JEJ - MI OSOBNE NEPRIPADA ANI 140PS DIESEL S-MAX NIJAK PREHNANE SILNY; JE TO ASI DOBRY KOMPROMIS POMERU CENY/VYKONU/SPOTREBY
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…