Nejde vyřadit zpátečka
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« řazení
Mě se to občas stává u Pasata B4. Myslím, že se přilepí lamely na spojce.
Vymáčknu spojku, zatáhnu ruční brzdu, nastartuji a pomalu pouštím spojku. Auto lehce cukne a pak to jde normálně vyřadit.
Možná to souvisí s tím, že mám Multi- t- lock (zamykání spátečky). -
Sprint 14.10.06 11:51
« řazení
Něco podobného se mi stalo u Fiatu Tempra. Akorát opačný problém.
Po několikadením stání vypadávaly liché rychlosti a pak nešly zařadit.
Byl to prasklý silentblok na motoru a motor si trochu "sednul". :x
Jenže teď mě napadá, že Fiat měl tyč ale Golf už má asi lanovody a tak to by na to nemělo mít takový vliv :*)
Je možný, že něco jenom po delší době tzv. "zalehlo". -
« Nejde vyřadit zpátečka
Dneska ráno po několika dnech nastartuju a chci vyřadit ze zpátečky na neutrál, abych si mohl zapnout topení a mezitím setřít orosená okna. Jenže to nešlo,kladlo to odpor,jako by šaltpáku něco drželo. Tak jsem vypnul motor, ale žádná změna, taky nešlo vyřadit. Tak jsem zkusil 2x i 3x promáčknout spojku a zase nic. Opět jsem nastartoval, zase to nešlo. Tak jsem malilinko couvnul a pustil spojku, aby chcípnul motor. Po následujícím nastartování už vyřadit šlo. Následovala zhruba 6 km jízda, všechny rychlosti šly v pohodě.Co s tím může být? Snad není převodovka v háji? Kdyby to bylo spojkou, tak by to šlo vyřadit alespoň při vypnutém motoru nebo se mýlim? Díky za rady. Auto mám několik měsíců a dnes to udělalo poprvé. Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? Jde o VW Golf III 1.6 z r. 1997, najeto zhruba 140 000km.
lebo vw ma spiatocku i jednotku dopredu, s tym, ze pri spiatocke treba paku zatlacit, aby bezp.zapadka zapadla pod umelohmotnu prekazku. tato plastikova somarina sa vie zlomit a potom robi taketo problemy...