mobile.de
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
Ted 01.11.06 18:17
« Bez nadpisu
tvuj hlavni argument byl stravenej cas... jasne jsem vysvetlil, ze se to da zvladnout za den a vybiras z celyho nemeckyho trhu, ne jen z toho, co ma v nabidce par bazaru, od kterych tvuj dovozce zrovna dlouhodobe bere auta ;-) . jestli mi zacnes tvrdit, ze znas dovozce, kterej by ti auto privez za stejny penize, za jaky to zvladnes timto zpusobem za den sam, tak bych rad mel jeho kontakt! to na co jsem reagoval bylo tve mytizovani veci dovozu. rada, aby se o to nikdo nepokousel, ze to neni tak jednoduchy... to jsou kecy a nikomu to nepomuze... ja rikam. je to jednoduchy a zvladne to kazdej. vyresit se to da po dobrym vyberu na netu za jeden den a nepotrebujete k tomu zadny zvlastni znalosti. a pak taky neznam dovozce, kterej by uprednostnoval stesti a usporu zakaznika pred svym vlastnim ziskem. pokud ti na tom prijde neco nelogicky, klidne se zeptej ;-) -
"-- skrytý --" 01.11.06 18:02
« Re:
Kecy. Nevozím auta, ale leccos o dovozech vím. A mluvím zde o solidních prodejcích, kteří berou auta od zaběhlých míst - tedy NIKOLIV z inzerátů! Jestli tady někdo neví, o čem vlasně mluví, tak jsi to právě ty - protože tímhle postupem, při nadávání na ty "drahé" dovozce, jen platíš tu samou nebo ještě větší marži jinému prodejci - tomu v Německu. Prodejci, který to naprosto a úplně stejně jako ten zaběhlý český dovozce vykoupil ze salonu, kde má trvalý odběr a tím naprosto jiné ceny, přirazil si k tomu svoji marži a prodává to dál - a to většinou větší marži než ten český, jak je v Německu obecně zvykem! Tohle jsou teprve ty auta, co se vůbec objevují v nějaké inzerci na mobile.de, autoscoutu atd. - to, co prodává salon z protiúčtů, když nemá vlastní prodej ojetin, se v takových nabídkách nikdy neobjeví, a ten kdo nemá v tom Německu apod. zavedené kontakty a odběry o něčem takovém většinou nemá ani páru, že vůbec existuje. Jestli si někdo myslí, že solidní zavedený dovozce projíždí inzeráty na mobile apod, tak spadl na hlavu z hodně velké výšky, takhle se to skutečně nedělá. Ale co, věřte si čemu chcete, vaše prachy, váš problém. Mě auta neživí, ale když už bych měl na něčem vydělat, tak je to servis a ne dovoz, takže si klidně vozte šlupky... A představa, že když někdo napíše trochu něco jiného, že to hned musí být dovozce, nebo dokonce že někomu takovéhle kecy "kazí kšefty", je tak ultranaivní, až to tříská dveřmi. Kolik ti je? Jestli je to 76 rok narození, čekal bych poněkud jiné uvažování. -
Ted 01.11.06 17:22
« Bez nadpisu
vozis auta?? vypada to tak. nevim o cem tady mluvis. pokud si vyberes duveryhodny prodejce a mas dopredu spoustu informaci a fotek toho auta, pak nechapu, v cem je problem? tomu, kdo ti doveze auto je uprimne jedno, co je nejlepsi pro tebe, pro nej je dulezity, co je nejlepsi pro nej. to je snad jasny. pak ti staci si vzit volno na JEDEN den. a treba v patek rano bejt u prvniho auta v nemecku, abys mel cas jet jinam, pokud nebude OK. znacky ti vyridi sam prodejce pokud je slusnej. domu to snad uridis a po navratu te ceka normalni technicka (20 minut) a odevzdani papiru na urade (10 minut) pote te ceka normalni prihlaseni. tot vse!!! kde vidis problem?? dovoz auta dovozcem te vyjde na neskutecny penize (to, o cem vis+ to o cem se nikdy nedozvis) a pokud ses jelito, nepoznas, ze je auto spatny, ani, kdyz ti ho nekdo doveze, ne? ;-) fakt netusim, co by te melo vest k tomu, abys lidi zrazoval od toho, dojet si pro auto bez drahejch zprostredkovatelu?? auta z venku dneska vozi kazdej autobazar. dovozce pro tebe udela to samy. je to stejnej kseft, jen v bazaru jim v tom lezi penize a dovozce je z tebe vytahne hned, takze mu v nicem nelezi a ma jistej prodej!!
pokud tohle nevidis tak ti neni pomoci a pokud auta sam vozis, tak ti jde o kseft, narozdil ode me... >:D -
"-- skrytý --" 01.11.06 17:09
« Re:
Hezký, má to jen dvě malé chybičky. Za prvé, je tenhle postup použitelný jen asi pro 1% lidí, co autům rozumí, mají s nimi skutečně praktické zkušenosti ze servisu, a jsou skutečně schopní si jej na místě prohlédnout a vybrat sami - a ti pohříchu takovéhle rady skutečně ani za mák nepotřebují. No a za druhé - ne každý má čas se jezdit plácat někam do Německa a pak po přihlášeních, nebo by si na to třeba čas udělali, ale stálo by je to mnohem víc než když si na to v práci vydělají - a že takových lidí znám zatraceně hodně. Nevím jak vy, se svoji dovolenou nebo vůbec časem si dělejte co chcete, ale já bych tedy pár dní dovolené na nějaké plácání se za pixlama nedal.
Takže naprosto přesně naopak - pokud chci sehnat auto, a sám to neumím, tak to svěřím právě někomu, kdo se tím živí! Jen je jaksi potřeba vybrat někoho, kdo je solidní - a ne bláhově vybírat jen podle nejmenší ceny. Stejně tak jako si sako nenechám šít u zedníka ani si jej nematlám doma, protože krejčí se tím přeci živí a jedině by mě okrad :roll: -
Ted 01.11.06 12:21
« Bez nadpisu
ja nemecky taky sotva pozdravim, anglicky ale umej vsichni a nebude takovej problem sehnat nekoho, kdo by ti pomohl. popravde nechapu, jak nekdo muze sverit kupi nekomu, kdo si tim vydelava... to radsi dam nekomu litr za tlumoceni, najdu si na netu (ja pouzivam www.autobild.de) auto svych snu (nejlip tak 5 favoritu) dohodnu se po mejlu s prodejcema, at mi poslou kopie vsech dokladu a detailni fotky jakychkoli oderek, ci poskozeni. Pak odjedu i s prekladatelem do Nemecka mrknu na nejlepsi auto, pokud je fajn, nejedu jinam, zaplatim, poprosim je o vyrizeni prevoznich znacek a do dvou hodin odjizdim v novem aute a prekladatel ridi druhy. vidis, co kupujes, nemusis pak vzit, co ti privezou, vybiras sam, auto muzes druhej den zacit prihlasovat a nikomu neplatis provize...
on muze byt i rozdil mezi tim, co tvuj zprostredkovatel skutecne zaplatil a tim, co je na uctu... pro ne je to kseft a vzdy se budou snazit na tom trhnout maximum...cely je to jednoduchy a ver mi, ze vyberu auta pro sebe venujes vic casu a usili, nez tvuj dovozce, kterej se bude hlavne zajimat o rozdil mezi uctem a skutecnosti ;-) -
« Bez nadpisu
Koukam ze tady maji skoro vsichni dobry zkusenosti s dovoze z DE. Ja bohuzel ne. Protoze nemecky neumim, obratil jsem se na nejakyho dovozce. Bylo mi nabidnuto na vyber ze 3 aut, pro jedno jsem se rozhod, sepsali jsme smlouvu, zaplatil jsem zalohu. A od ty doby (uz jsou to 2 mesice) porad jenom cekame na to, nez puvodni nemeckej majitel vyridi odhlaseni. Dovozce samozrejme nechce prijit o kseft, takze me vzdycky o par dni ukeca, ze se to vyridi a ze prej se tohle stava (nevim jestli keca nebo ne, nemam zkusenosti). Ale me uz to nebavi, takze jsem mu rek, ze to nechci, at sezene jiny auto. Takze ted to cely zacne zase od zacatku. A protoze potrebuju nejaky auto, nez mi skonci technicka na soucasnym, tak to nakonec dopadne presne tak jak jsem nechtel - ze z nedostatku casu vemu prvni sunku, ktera pude dovezt hned, protoze uz mi moc casu nezbejva. Takze takhle jsem pochodil ja. Netroufam si vubec odhadovat jak to cely dopadne. -
« Bez nadpisu
Mam za sebou dovoz dalsieho auta z D. Inzerat najdeny na mobile.de (bol aj na autoscoute) Seriozny dealer Nissanu. Auto ako nove, evidentne garazovane, krasny zachovaly interier. Spravili mi novu prehliadku (58tkm - pri 60tkm mala byt spravena), zaplatili prevozky domov, velmi mily kontakt, cela historia auta preukazana, kompletna serviska atd. atd. atd. Oproti kupe v SR som sice usetril "len" cca. 50kSk, napriek tomu som ale maximalne spokojny. -
"-- skrytý --" 26.10.06 11:55
« Re:
Ceny v Itálii jsou nižší pouze v případě, že chcete koupit italskou benzínovou pixlu. Takže jestli toužíte po benzínové Maree, hurá tam pro ni. Pokud chcete koupit neitalskou pixlu a nedejbože v naftě, nemá smysl tam ani koukat. Navíc idv dovoz z Itálie je pro dobrodruha, oproti trivce z Německa. -
« Re: Re:
Hele,že to je tvoje firma,co??Koukám že v de bude každý auto se zničeným motorem a 5krát otočené přes střechu >:D Mám v it bratrance,je mu 34 a tak jak on nejezdí žádný prase u nás,jeho motory už od jeho 20 let končí v 80 000km,pak jsou vyrumplované.Ale prodává levně,to je fakt.Nemyslíš že záleží na úplně jiných věcech než jestli auto je z it nebo de??? A ceny teda rozhodně nejsou nijak výrazně nižší,probud se a nebo sem hod pár příkladů >:D >:D -
"-- skrytý --" 15.10.06 23:30
« Re:
pali: jde o to, zda hovoříme o autech nebo jen jejich vracích. Za cenu auta v I bez jediné chyby mám v Německu motorschade. a když bude ještě prásklý zepředu zezadu a přestříkaný sprejem, určitě bude i levnější...
Dovoz aut z I dělá např. firmy Autogamma v Brně, Úvoz č. 5 -
« Bez nadpisu
No tohle by me taky zajimalo. Chtel jsem si taky nechat dovezt auto z Italie, ale nenasel jsem nikoho, kdo by mi neco dovez. Ale ozval se mi manik s nabidkou dovozu z DE. To konkretni auto jsem v DE nasel, ale za cenu temer dvojnasovnou, nez mi nabid on. To se da v Nemecku tak dobre ukecat cena, nebo mam ocekavat nejakou vychcanost? No pristi tejden bych to mel videt nazivo, tak uvidime. -
"-- skrytý --" 06.10.06 09:08
« Bez nadpisu
Pokud je u auta na mobile.de uvedeno pouze na export, znamená to, že náklady na udržení toho auta v prozuschopném stavu jsou tak vysoké, že to žádný Němec ze svého platu nikdy nezaplatí.
Doporučuji vyhnout se mobile.de a nekupovat tam ani kolečko na vození hnoje a mrknout raději na www.autoscout24.it. V itálii se nesolí přípravky rozežírajícími auta, není tam ani desetina děr na silnicích (s výjimkou státní silnice z Benátek do Rimini) a za cenu, za kterou na mobile.de koupím šestkrát bouranej šrot s motorschade koupím v Itálii krásný auto, který bude sloužit leta. osobní zkušenost.
Ale proti gustu...