Octavia 1,8 Turbo na LPG ?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
"-- skrytý --" 02.09.07 23:23
« 1,8T
Tak to by mě právě zajímalo kolik žere nebo jaký to je s automatem... Kdybys někde měl info tak prosím napiš... a neboj že bys někam šlapal levou nohou... myslím že by sis rychle zvykl.. automaty sou jedny z nejpohodlnějších aut ale zase ta spotřeba.. já myslím že 1,8T manual je vpoho, ale když je to takový žihadlo tak mě tak napadá jestli furt jen neřadíš a jak je to pohodlný? -
"-- skrytý --" 31.08.07 16:20
« 1.8T
Já vím... Jasně to s tím zatěžováním taky beru jako jeden názor ale prostě beru všechny názory.. ale zase mně borec u LPG říkal že tam jednoho měl a všechno vpoho a v zrcátku vidí furt audi bmw a tak.. dneska sem s ním kecal.. ale neříkej že 1.8T automat žere stejně jako 1.8T manual... ;-\ -
"-- skrytý --" 30.08.07 22:23
« Re: 1,6
Co pořád máš s tou spotřebou, pokud ti jde o spotřebu, tak si kup ropáka 66kW, tam nesáhneš vedle. Benzín bude vždycky žrát víc, ale pokud tam dáš LPG (stojí to stějně na 1,6 i 1,8), tak jezdíš úsporněji než na naftu ať na to šlapeš sebevíc. Co se týče velké zátěže na LPG, tak jak jsem již někde tady psal, Škodovce v M.Boleslavi to nevadí, takže to že někdo napíše že to přetěžuje motor jsou názory jednotlivce a ne výrobce. -
"-- skrytý --" 30.08.07 19:45
« 1,6
Taky jsem zmiňoval že bych chtěl automat na plyn... a spotřeba 1.8T s automatem je zase vyšší.. 1.6 automat LPG si myslím že spotřeba ok.. navíc LPG u turba? slyšel jsem názor že jsou už tak jsou na turbo a motor nanášeny velké nároky a plyny LPG jen motor ničí.. nevím pořád mně jde o tu jednoduchost 1.šestky... jak je něco složitějšího = větší pravděpodobnost podělání.. ale je to jen na názoru -
"-- skrytý --" 30.08.07 19:38
« 1,6
Tak to je pravda, ale taky záleží kdo s turbem předemnou jezdil.. na 1,6 se toho moc nedá podělat ale na turbu? a ta spotřeba 10l u 1.6? to bych na to musel teda hodně šlapat, ale stačí takhle párkrát tomu mondeu s 1.8T ujet a spotřebu si hned rozmyslím... to je opravdu jen o penězích.. kdo chce maratónce jedině 1.6 kdo chce závodit přplatí si a má i třeba na opravy nebo tak.. ale je pravda že 1.8T je živý autíčko a všechny jiný (pokud se nejedná o silný BMW nebo Audi) jenom vidíš ve špíglu... -
"-- skrytý --" 30.08.07 14:53
« Re: 1,6
Víš co je zážitek - předesílám, že nejsem žádný závodník (dálnice 120 max), když jedeš do kopce a lepí se na tebe Mondeo, kreré chce předjíždět a ty tomu šlápneš na krk a celý Mondeo se volně strácí v dáli - tak tomu říkám zážitek a tak na to s 1,6 zapomeň. -
"-- skrytý --" 30.08.07 14:46
« Re: 1,6
Kdo říkal, že 1,8T není spolehlivý, co se týče údržby, tak si na tom stejně uděláš prd jako na 1,8. A ohledně spotřeby i 1,6 žere 10 litrů. A pokud pojedu stejným stylem jako 1,6, tak mi to bude brát taky 10, jenže 1,8 umí víc a proto si vezme i těch 12 a víc. Pokud máš LPG, tak je to stejně jedno. Jestli máš možnost, tak se s tím projeď a potom si rád připlatíš. -
"-- skrytý --" 30.08.07 00:56
« Re: 1,6 75kW
Dle mého názoru, pokud se chceš přesunout z bodu A do bodu B, tak si kup 1,6, ale pokud se chceš při tom ještě svést a předjíždět nákladáky na cestě bez stresu (vyjde to - nevyjde?), tak si kup 1,8T - LPG doporučuju, jezdíš, jako by jsi měl spotřebu 4,5 litru benzínu a máš dostatečnou výkonovou rezervu. Teď už je to jen na tvé peněžence. -
"-- skrytý --" 29.08.07 22:07
« 1,6 75kW
TAK nevím... Teď zase přemýšlím že bych asi ani do turba nešel pokud bych auto neměl jako první majitel.. nejlepší je 1,6 75kW automat na LPG.. Pohodlný bezproblémový vozítko který s rozumnou spotřebou prostě doveze z bodu A do bodu B.. co vy na to? ;-) -
"-- skrytý --" 13.08.07 11:56
« Jaké máte zkušenosti?
TOTO NAPSAL JEDEN DUSKUTIJÍCÍ ZDE NA AUTO.CZ........Je to vůbec možné? Se škodouvkou mám dost dobré zkušenosti.
Jen pro zajímavost můj nereprezentativní vzorek - poruchy mojí Ochcávky II (atm. benzín!) po 1,5 roce a 40 kkm - 3x radio, řídící jednotka, lambda, komplet převodovka, 2x vstřiky, 2x tempomat, rozličná elektrika, 2x airbagy, světla, čidla kapaliny ostřikovačů, atd., atd. Poruchy Hyundai Getz mojí ženy po 4 letech (40 kkm výhradně po Praze) - nic, za 4 roky 3x gumičky do stěračů a jedna žárovka ... A dál - ségra Focus - co měsíc servis, brácha Astra - nic, máma - C-klasse - nic, strejda E-klasse - pořád v servisu, šéf Audi A6 - pořád v servisu, kámoš Audi A6 - prakticky nic, kámoš Corvette C6 - nic, kámoš Fabia - pořád v servisu, atd., atd. pokračovat netřeba ...
-
"-- skrytý --" 06.07.07 21:05
« Octavia 1,8T
Zdravim, mozem sa spytat tych co maju octavku 1,8T ci skusali zrychlenie z 0-100 a za kolko to spravili? Brat ma taku a stale nam vyjde za 7 sec.Pravdepodobne ma chip lebo sme ju kupovali z bazaru takze nevieme.A jeden automechanik nam povedal ze ide lepsie ako obycajna co ma 110 KW.Kto zmeral nech napise... -
Beny9700 06.07.07 16:58
« Re: 1,8T na LPG?
Hmm, tlumiče neměněný po 220 000 km, to je hazard, ty tlumiče nejsou určitě funkční. Chtěl bych vidět, jak to brzdí na hrbatý silnici, nebo odskakuje v zatáčkách na nerovnostech ... a zlepšenou péčí neovlivním příliš životnost tlumičů, jedině, že by to auto jezdilo jen po německých dálnicích :yes: -
"-- skrytý --" 05.07.07 18:37
« Audi A4
Možná to zní divně, ale přemýšlím kromě Octavie 1,8T Taky o Audi A4.. Sice o něco dražší ale ta kvalita a vůbec jízdní vlastnosti a spolehlivost.. Je mezi tím nějakej rozdíl.. Vím že je, ale jak velkej.. A má cenu mezi těmato dvouma autama přemýšlet? ;-\ -
"-- skrytý --" 02.07.07 18:55
« 1,8T na LPG?
No tak brzdový destičky a tykový drobnosti.. já myslel spíš ty čepy nebo tlumiče ty tam má fakt original.. a taky proč ne? já mám starou OPEL ASCONA r.v. 1986 a tlumiče jsou tam originální a najeto 220000.. prostě záleží kudy jezdíš a jak o to dbáš.. o nic jinýho ;-)