Octavia 1,8 Turbo na LPG ?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
"-- skrytý --" 29.06.07 15:19
« 1,8
Tak to je sice pravda, ale plno aut a i jiných značek je po 170000 vpoho.. Kamoč u VW BOra měnil první věc (alternátor) po 250000 ale záleží na typu auta a na tom jak s tím kdo jezdí.. je pravda že to auto miloval a dbal na ně víc jak na děcka, ale prostě vydrží.. -
"-- skrytý --" 25.06.07 09:47
« Octavia?
Teda já když to tady pozoruju, tak jsou Octavie předražený a i poruchový auta.. Díly taky předražený a drsný.. Každopádně se Beny na ty stránky můžeš podívat když nevěříš.. Ale opravdu v těch cenách by člověk pořídil kvalitnější a i o třídu lepší auto... Asi do Octavie nejdu... :-( -
Beny9700 24.06.07 21:00
« Re: Octavia
Ty investice do Octavie po 170 000 jsou normální (vše kromě toho zapalovacího modulu je spotřebák, ale ty ceny dílů jsou vysoké) a čeká to každého, kdo koupí auto s tolika km. Ceny ojetých Octavií se drží dost vysoko. A těm 58 000 km absolutně nevěřím, spíš 158 000. Největší riziko je, že pokud opravdu bude tachometr stočený(elektronicky), tak člověk může prošvihnout např. výměnu rozvoďáku, což je fatální a v případě poruchy brutálně drahá oprava!!!
Pro zajímavost:
[odkaz]
-
"-- skrytý --" 24.06.07 19:53
« Octavia
To Beny- tak zadej www.tipcars.cz Ojeté automobily, dej Škoda Octavia automat a je tam - najeto 58000 a stojí 199900.. Mně je to taky divný, ale na druhou stranu se kolikrát dá koupit auto za rozumnou cenu a néé vzít první Octavii která se mně líbí... Taky když vidím tvůj příspěvek jak jsi do toho ještě investoval tak to teda za 190000 žádnej zázrak.. Za 190000 se dá sehnat Octavie vpoho.. -
Beny9700 24.06.07 13:55
« Re: 1,8T
Těch 15 000 za rozvody bylo v autorizovaném škoda servisu, ale je v tom započtena výměna oleje v převodovce (doporučili mi nějaký špičkový od Castrolu, protože se občas špatně řadila jednička a je to sakra znát).
Cívka to nebyla, ale zapalovací modul, co je na tělese vzduchového filtru (poměrně poruchová součástka). Původní majitel tento modul měnil také.
Těch 18 000 není jen za silentbloky, ale za vše co je zatím (např. jsem chtěl PowerDisky a destičky od ATE, parádně to brzdí, tlumiče Kayaby atd.) a ještě stabilizátory (prostě v přední nápravě to ťukalo při přejezdu nerovností a to u takhle rychlého auta nemám rád). -
"-- skrytý --" 24.06.07 11:08
« s plynem spokojenost
Mám už 2 roky O1,8T s úpravou na LPG, navíc jsem to nechal přečipovat na 140 kW. Na plyn to jezdilo jako na benzín, po čipu
jezdí ještě lépe - pod 1800 ot je motor líný, poté záběr stený jako dřív, brutální záběr od 3ooo ot až nahoru - naprostá spokojenost. Žere také stejně jako předtím. -
pepor01 24.06.07 09:49
« Re: 1,8T
diky chip uz mam, ide to velmi slusne, a my tu na slovensku vela dialnic nemame , takze tempomat nevyuzijem, a ESP....chodim stale s autami co ho nemaju. Inak tie kolesa ma zaujimaju,lebo 15tky si necham na zimu. Len neviem ako so spotrebou,nechcem kupit kolesa za 20 000,- a potom este o liter naviac na kazdych 100km -
"-- skrytý --" 23.06.07 22:49
« Re: 1,8T
Ty jo, to jsou cifry, ve Škodovce mi řekli, že rozvody i s vodní pumpou tak 7 tis (ve 180 tis km), silenbloky nevím (snad ne tolik) a co se týče zapalovacího modulu - jestli myslíš ta cívka, která je nasazená na svíčkách, tak ta mi taky odešla a stála 1200 Kč.
To pepor: gumy neznám, ale pokud bych chtěl do něčeho investovat, tak bych to nevrážel do gum (jezdím na 15) (co takhle např: tempomat, ESP, couvací senzory nebo chip?) -
Beny9700 23.06.07 21:35
« Re: 1,8T
To bych chtěl vidět, že má najeto jen 60 000 km a stojí 180 000Kč. Já kupoval, když měla 170 000 km za 190 000 Kč!!! A pak ještě investice 15 000 Kč rozvody, 18 000 Kč silentbloky, čepy, brzdové kotouče, destičky a tlumiče a samo provozní kapaliny :-! . A pak odešel zapalovací modul za 10 000 Kč.
Ale jinak jezdí spolehlivě a jak z praku, je v max, výbavě. Při normální jízdě cca 7 litrů. -
-
"-- skrytý --" 23.06.07 17:13
« 1,8T
Tak to je pravda... Právě ta spotřeba je skoro stejná a když má člověk 1,8T je to v rychlosti a dynamice jízdy opravdu o něčem jiným... Asi půjdu do té 1,8T na plyn.. Řazení mně vůbec nevadí a myslím že automat by měl spotřebu taky hned o ten litřík nahoře.. Teď jsem viděl krásku . www.tipcars.cz - měla najeto nějakých 60000, stav perfektní 1,8T, zelená metalíza no prostě skvost.. ale 180000 a to budu muset ještě chvilku šetřit i když bych si to mohl vzít na splátky, ale když na to nemám nemůžu to mít.. Ale fakt nádherný auto.. ;-) -
"-- skrytý --" 22.06.07 21:20
« Re: 1,8T nebo 1.6 automat?
K tomu není co dodat. Myslím si, že s tou kvalitou to bude taky kus od kusu (asi jako se vším). Co se týče spotřeby - tak podle toho co jsem četl, tak oba motory mají spotřebu zhruba stejnou, teda pokud nepojedeš nadoraz. Když to budeš dávat na LPG, tak ta montáž stojí taky stejně, jen ta pořizovací cena... Co se týče dynamiky jízdy, tak se to s 1,6 nedá srovnat (je pravda, že jsem s 1,6 najel asi jen 300 km). Pokud se budeš na dálnici honit s 1,6 ,tak mu ujedeš (ale i 1,6 jede 200 (prý???)). Pokud chceš spořivce, tak si kup ropáka. Ale pokud máš 1,8T na LPG, tak jedeš de facto za 5 litrů benzínu (nafty) a to už se vyplatí >:D -
"-- skrytý --" 22.06.07 14:40
« 1,8T nebo 1.6 automat?
Tak to jo.. Ale stejně si myslím že Octavky jako takový jsou opravdu výborná kvalita a takový ty kecy typu český šmejdy nebo jako že škodovku bych si nekoupil - ti lidi neví o čem mluví a jen melou pořád věty dokola.. Líbí se mně 1,8T ale chtěl bych taky 1.6 protože na druhu stranu potřebuju spořílka a ne závodku... a 1,6 74kW je si myslím taky vpoho a jeden automechanik mně řekl že jsou to největší tahouni a spolehlivci co se týče motorů v Octávkách ;-) -
"-- skrytý --" 21.06.07 00:03
« Re: 1,8T nebo 1.6 automat?
Automat neznám, nikdy jsem s tím nejel. Když jsem kupoval toto auto, tak těch automatů bylo dost a byly i levnější (asi to lidi moc nechcou) - ale to si netroufám tvrdit - viz. tvůj případ. Přěčti si tady recenzi na automat v Superbu - je to stejný motor. Hodně zdaru ve výběru :yes:
[odkaz] -
"-- skrytý --" 19.06.07 23:20
« Re: 1.8 LPG?
Tak to není, do benzínu to jde jen tehdy, když dáš úplně plný plyn, což obvykle není nutné. Pokud jezdíš na plný plyn, tak v tom nevidím problém, protože v benzínu to je tak 2-3 vteřiny a to zase tolik nesežere. Jinak tankuju benzín tak za 300 kč, jednou za 3 měsíce a to jezdím denně a dost po městě tzn.: každý start je na benzín. Dřív mi to do benzínu nešlo vůbec, ale jak mi to poladili, tak se jim to asi nějak podařilo - jsem spokojen, protože ta akcelerace je větší. Pokud bych to chtěl mít jenom v plynu, tak mi to nastaví jako dřív (v tom není problém a na spotřebě benzínu to není poznat). -
"-- skrytý --" 19.06.07 20:33
« 1.8 LPG?
Tak to je ale celkem o ničem nebo nevím jestli jsem to dobře pochopil.. Ty jedeš 130 a přišlápneš a de si to na benzín? No tak to se projedu třeba 60 km párkrát přišlápnu a bude pryč jak plyn tak benzín? tak to nevím,... to potom ale musí bejt i při rozjezdech ne? Já přece když přepnu na LPG tak chcu prostě na LPG jet... :-( -
"-- skrytý --" 18.06.07 23:50
« Re: 1,8T na LPG?
Nevím jak je to s teplotami atd...
Byl jsem ve Škodovce na servisní prohlídce a chtěl jsem prodloužení doživotní záruky, po info, že je to auto na plyn, ten chlápek volal do Mladé Bolaslavi nějakýmu chlápkovi, který o takových věcech rozhoduje a ten rozhodl takto: Záruku je možné bez problémů prodloužit - tzn.: asi to tomu motoru nevadí (když to schválili ve Škodovce )
Na plyn to jezdí skvěle, teď mi zkalibrovali vstřiky (byl jsem u toho, dělal to mikrometrem s přípravkem, kterým elektricky ovládal každý vstřik), po tom to poladil za jízdy motebookem a jede to líp. Když to na dálnici např. ve 130 km ostře přišlápnu, plynule to přejde do benzínu a jakmile ubereš, tak se to vrátí do plynu. :yes: :yes: