ochraný rám v běžném provozu

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Formule 1

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.08.06  13:03

    « Bez nadpisu

    JM - potom ale další otázku je, zda ten pocit bezpečnosti je opravdu jen tvůj pocit vytvořený tím, že to auto je větší a máš kolem sebe tak nějak více místa. Pocit ti totiž život nezachrání ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto JOB

    JOB 27.08.06  12:52

    « Bez nadpisu

    Dawe: Pořád se cejtím bezpečněji ve starejch autech např. Volvo,Saab,Omega atd... než v novejch např. Fabie,Punto,Corsa atd....
    Je to taky o velikosti vozu. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.08.06  10:49

    « Re: V civilním voze se to dá řešit jinak

    Pak bych měl jednu radu: jezdit vždy v plném obsazení vozu. Kluci od záchranky tvrdili, že pak jsou následky nehody pro všechny členy posádky menší, poněvadž při nárazu si těla vlastně tvoří jakési airbagy sama sobě... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.08.06  20:51

    « V civilním voze se to dá řešit jinak

    A sice vyztužením nosných částí karoserie laminováním například kevlarem nebo carbonem. A pak doplnění vnitřku tlumícími materiály jako např. vypěňovaný PP trik je v tom udržet tělo co nejdále od nebezpečných částí jak vozidla tak okolí tak fungují i airbagy. Nebo si všimněte že čím novější vůz tím jaksi útulnější nebo jak to popsat sice máte všude placu dost ale je kolem vás těcno.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.08.06  20:48

    « Re: cabrio

    Mitsi: To je asi stejné, jako když si pan F.S. z Prahy zaletí do Dubaje na večeři, k jídlu si dá láhvinku vína za 150 tis a říká, jak to bylo levné. Někdo zase potřebuje ke svému uspokojení rám v kabině. Nicméně oba jsou zralí na Chocholouška,ten první možná víc ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.08.06  16:03

    « cabrio

    prodavam opla kadeta cabrio nema nekdo zajem super stav
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.08.06  14:23

    « Bez nadpisu

    ano pouze pro vlastni bezpecnost, necitim se v rychlejsim aute starsim 10 let bezpecne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.08.06  23:05

    « Re: Re: Je to malinko jinak...

    Ještě by mne zajímalo, z jakého důvodu by někdo chtěl mít v civilním autě plnohodnotnou "klec" - že by opravdu "pro větší bezpečnost"? A jestli někdy v takovém soutěžním autě vůbec seděl (to ještě jde) nebo do něj alespoň lezl (docela akrobatický výkon)! Osobně bych se nechtěl v takovém autě někde vyklopit bez integrální přilby na hlavě a nepřikurtovaný alespoň pětiboďákem, samozřejmě k sedačce s nesklopným opěradlem... Ty trubky jsou totiž kolem těla všude nebezpečně blízko >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.08.06  21:57

    « Re: Je to malinko jinak...

    dobre ta cast s WRC a ostatnimi rallyovymi vozi byla spekulace ale honza koubek i jirka cervenka ten ram povolili >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.08.06  21:40

    « Je to malinko jinak...

    S temi WRC (a vsemi souteznimi vozy) je to trosku jinak. V CR muze takove auto opravdu na cestu, ale jen pokud se ucastni souteze. Po silnicich se mezi RZtami pohybuje v beznem provozu, tento pohyb je ale umoznen jen diky vydane vyjimce ministerstva dopravy, ktera souteznim vozidlum na zaklade vydaneho sportovniho prukazu, umoznuje pohyb v beznem provozu - ale pouze v pripade, ze se ucastni souteze. Takove auto nema technicak, registracni znacku samozrejme mit musi (soucasti vyjimky je povoleni umisteni registracni znacky v predu ve forme nalepky, original pak musi byt pripevnen uvnitr vozu, za spolujezdcem na "polstru" zadnich dveri). Mimo souteze musi soutezaky na paletak. Cili rozdil oproti seriovce s ramem je propastny.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.08.06  20:33

    « Re: hmmmm...

    vazne uz sem na toto tema taky cetl jednu diskusi a v nejakem casopise se na to nekdo ptal a vzdy z toho vyslo ze klec si namontovat muzes...mimochodem WRC jsou auta take pro bezny provoz...to je jedna z podminek jejich startu...vzdyt oni jsou normalne na znackach a klece taky maji ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.08.06  17:08

    « hmmmm...

    tak nejak sem doufal ze to je,diky
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.08.06  15:32

    « Hmmm....

    Ochrany ram je mozne mit i v civilnim aute. Je potreba jej nechat zapsat do technicaku. Napr. Kopelent ho ma vsazeny do jedne sve polo-civilni felicie. Sice jen jednoduchy oblouk u B sloupku, ale je tam. O tom, ze by do civilniho auta s ramem MUSELA byt montovana sedacka a x bodove pasy neni nikde ani slovo. Je to stejna blbost, jako rict, ze pokud si tam namontujes ram, pak MUSIS jezdit v posirackach s ISO 6940.... Spravne bylo receno, ze homologace pro provoz na PK a homologace FIA jsou dve rozdilne veci.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.08.06  13:47

    « Bez nadpisu

    asi tu myslenku budu muset pustit z hlavy.Ale jak rikas, bez zavodnich sedacek a 6ti bodu je ram na nic, jenze i obracene zavodni sedacky helma atd je ti bez ramu taky na nic....
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.08.06  13:45

    « Bez nadpisu

    a jak je teda mozny ze nektery seriovy sportovni auta v minulosti meli jednodusi ram "seriove" jako napr. stary clio williams?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.08.06  12:57

    « Re:

    Nemůžeš! Mj. proto, že takový rám je použitelný i pro soutěže pouze v kombinaci se speciálními sedačkami a s min. 4-bodovými (ale spíše ještě s více - než 4 - bodovými) bezp. pásy a s helmami, a to ještě pouze pro řidiče a spolujezdce vpředu.
    Prostě v autě pro běžný provoz taková věc nemá co dělat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.08.06  12:28

    « Bez nadpisu

    myslel sem to tak jestli kdyz si koupim soutezne homologovany ram napr. sparco jestli ho muzu namontovat pro svoje bezpeci do auta pro beznej provoz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.08.06  11:49

    « Re: Re: ochraný rám v běžném provozu

    Vnitřní ochranný rám v osobním voze Ti nikdo v ČR neodhomologuje!
    PS: Tedy pokud si nepleteš homologaci pro soutěže a homologaci podle norem EHK/ES...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.08.06  11:05

    « Re: ochraný rám v běžném provozu

    to bezpochyby, ale pokud si ho osadis do S120, tak bych s tim moc mezi lidi nevyjizdel >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.08.06  10:39

    « ochraný rám v běžném provozu

    kdyz bude homologovany muzu snim na silnici? :?:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…