2,0 HDI - regulátor tlaku paliva
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
"-- skrytý --" 30.07.06 17:30
« Re: Jaké 2,0HDi
Také mám malý problém.
206 2.0 Hdi 66 kW, r.v. 2000, vše na vstřikování asi BOSCH. Začalo to asi při 40 tis. a teplotách pod -15, chytlo, ale tak nějak divně se zhoupnulo, jinak nic. Teď mám asi 105 tis. a na teplotě ani venku a ani motoru nezáleží. Chytne jako by na tři, divně se houpe a to celé trvá pouze několik vteřin (2-3). Žhavičky O.K. S motorem se nikdy nic nedělalo, vědomně do toho "podezřelou" naftu nikdo nikdy nelil. A navíc, někdy to dělá, někdy ne. Na naftu od schelu asi nikdy, od benziny, aralu omw jak kdy. Když se nastartuje s nohou lehce položenou na plynu tak člověk ani nic nepostřehne. Normálně jede, normálně bere, na volnoběh nehoupe a neklepe. Co s tím tak asi může být? Je tu někdo této problematiky znalý? A u peugeotu chce podle mě jen každý peníze žádná rozumná odpověď. Při 60 tis. udělali diagnostiku a bez závad, teď až se mi za ni nechce vyhazovat peníze.
Díky za každou radu. -
JOB 29.07.06 21:21
« Bez nadpisu
oddie: Ale to jsou povětšinou lidi co se toho auta po opravě okamžitě zbavěj.Chudák novej majitel.Ale jak říkáš,lidi jsou různý.Už jsem zažilk že se mě ptal jeden típek zda může přehodit olejovej fitr ze zadřenýho motoru,že prej je měněnej nedávno a má prd najeto. :? -
"-- skrytý --" 29.07.06 17:16
« Re: Vrakáč
Napriek tomu lidi chodí na vrakáč nakupovat dost neuvěřitelné věci. Kdo nezažil, nepochopí... Známej, co se věnoval těmhle HDIčkám, měl hitparádu, co zmizí okamžitě - regulátor vysokotlaku, vstřiky, řemenice a čerpadlo z nádrže. Pak ještě tak nějak samotné čerpadlo, a zbytek motoru se dal pomalu dát do sběru, to už neodcházelo. Jo, ještě vlastně spojka, s tím odpruženým setrvákem (80kW verze). Ale to je ještě nic moc, lidi choděj i pro ojetý brzdový destičky, a nejlepší byl borec, co po mě chtěl nějakej zachovalej rozvodovej řemen. -
"-- skrytý --" 28.07.06 22:48
« Vrakáč
Absolutní souhlas, většina (80%) dílů vstřikování z vrakáče už to má za sebou. Takže místo 100% ceny zaplatíš 150% a na vrakáči se Ti chechtaj. Jeden můj známý si koupil po tisícovce 10 vstřikovačů z vrakáče (aby měl zásobičku). Měl 406 HDI a vzal špatnou naftu. Když s tím přišel do servisu, postupně mu je tam všechny nasázeli a jakžtaž z toho vyšly dva. Nakonec rezignoval a nechal si poradit, za 30 dostal všechny nový v autorizovaném diesel servisu, spokojenost... až do doby než to do něj narvalo nějaký pako a 407 byla zrušena. Teď má Mondeo TDCi a chrochtá si, super výkon a podvozek, řízení. -
« 2,0 HDI - regulátor tlaku paliva
Po nastartování mi kolísají otáčky na volnoběh, ale jak to probrnknu tak je to OK. Někdy ale i při zrychlování pociťuji nepravidelnost motoru od nižších otáček. V servisu mi řekli, že to bude regulátor tlaku paliva /14.000CZK i s prací/. Nemáte s tím někdo zkušenosti, investovat se mi do toho moc nechce. Postrašili mě, že to může v budoucnu odejít úplně a je to na odtah. Údajně je to vinou špatné kvality nafty. Tankuji sice jen u značkových pump, ale jistotu prý nemám nikdy.....Díky za názory
Pokud by to byl tento kroužek, je to oprava za tisícovku. Pokud by to byl Bosch. Ale to samé v podstatě platí i u Siemense, tam by to ale bylo za celý vstřikovač tak za 7000. Zdravím.