...Co si myslíte o Dodge Caliber....?????????
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re:
Já se do něj nenavážim, vim že máte Breeze - (hihi, psal si to na autorevue), já vim všechno >:D
Jako ten motor není špatnej, ale - má několik ale- jednak se musí točit, jednak mu chybí pár HP a jednak nevydrží logicky tolik jako V6.
říkám nejelpší kombinací co se týká R4 je 2,4 DOHC, to mi nikdo nevymluví.
Jo o Sebringu 2,7 V6 DOHC taky uvažuju, ale to má eště svůj čas :D -
« Bez nadpisu
hele,nenavážej se do R4 ve stratusu >:D My ho máme v Breezu a nemůžu proti němu říct křivýho slova..Pár koníků navíc by snes,ale potom co se zamylíš,že taková jetta má v základu 1260kg koníků 100 to zas až tak špatně nevypadá..
Zamýšlím se též nad koupí nového auta a uvažuju na R4 Caliber a končící generaci Sebringu 2.7 V6,kdy za rok starý auto dám cca370-400tis v plný palbě.,zatímco za Calibera 550tis.. -
« Re: Neon
No to je hezký, ale ten motor se musí točit, jinak to moc nejede.
Ostatně tenhle motor se dával i do Stratusu - do verze LE s 5 st. manuálem. Taky žádnej zázrak, při hmotnosti Stratusu 1346 Kg.....
S 2,5 V6 je hmotnost 1431 a 163 HP......
Ty úplně poslední Neony (druhá generace) už měly i 4 st. automat ale největší špička byl Neon SR/T, to bylo dobrý žihadlo :D -
« Re: Neon
Tak Neon byl základní stupen ve škále Chryslerovic rodiny v 90. letech. Jedno z nejoblíbenějších a zárvoeň nejvelvnějších aut v USa, velmi oblíbený u studentů, mexičanů apod.
Ovšem motor R4 2.0 žádnej zázrak není a ve spojení s 3 st. autoamtem už teda vůbec ne.
Ze R4 byl nejlepší motor 2,4 DOHC 150 HP, ale ten se dával až do Stratusu/Breeze.....
Já mám teda s Chryslerem opačný zkušenosti a to mám evropskou verzi. Teda je to už model nad Neonem. Kvalita zpracování interiéru bezvadná, dodnes nikde nic nevrže (auto z roku 1996, najeto přes 180 tis) všechny ovladače fungujou.....
Naopak antikorozní ochrana žádnej zázrak, no je to sice 10 let no, takže lemy zadních blatníků už začínaj, ale podchyceno ještě včas.... -
« Bez nadpisu
My máme neon r.v. 96, spoľahlivosť je v pohode. Má 150000 km. Poruchy tri. Dva krát prdla hadica automatickej prevodovky (druhý krát sme tam dali českoslovesnkú a už drží- 0 Sk), po natankovaní špinavého benzínu (nechcelo to horieť :shock: ) odišlo palivové čerpadlo (15 000 Sk). Bol odtrhnutý ešte silentblok, čo držal motor, tam sme namontovali s. zo škodovky >:D (O Sk). Zlá kvalita spracovania interiéru, špičková antikorózna ochrana (jazdí na tom moja mama, bolo celé otrepané zo všetkých strán a hrdza nikde). Nekvalitné dverné spínače. Ale teraz je dodge technikou už vlastne mercedes, takže tieto moje keci sú o ničom :D
Ozaj hodina v značkovom servise v BA 700 Sk. Ale mám s nimi len zlé skúsenosti (za dva týždne nezistili že je zlé pal. č. :roll: ) -
« Re: Dodge
Hm, Tak to máš těžký. To totiž musíš rozhodit dotazy dvěmi směry: co se týče motoru a převodovky na majitelé stejného ropného zázkraku od VW a co se týče spolehlivosti značky Dodge na někoho kdo má tyhle vozy dotažené z USA. Což tady nikdo není, jedinej kdo tu má s Dodge něco společnýho sem já kterej má Chrysler.
Ovšem aby sis udělal představu, tak Dodge se tu z dřívějších modelů vyskytuje hlavně toto: Caravan (= Chrysler Voyagar) ; Dodge Stratus, Intrepid, RAM; RAM Van; Neon; Stealth; Durango.....
Většinou automaty s benzínyovými motory. Spolehlivost je dobrá, díly na tyto vozy levné, pokud se kupuje přes neofiko dovozce ND na americká auta...
Do servisu DaimlerChrysler Bohemia s hodinouvou sazbou 900,- Kč si to nikdo samozřejmě nevozí, musel by být šílenec!!!
Takže asi tak.... -
« Spolahlivost !?!?
Vazeni mam zaujem o toto auto nakolko hladam nieco co ma vyssiu svetlu vysku, velky kufor, diesel a hlavne nieco co je spolahlive. Zatial tu citam, ze caliberu su vytykane lacne plasty a malo sportovy podvozok - co je mi jedno nakolko rychlost dodrzujem, pred zakrutou si radsej pribrzdim a kozeny interier nemusim. V aute som absolvoval jazdu a mne vyhovuje. Mna hlavne zaujima spolahlivost a naklady na prevadzku. Na Slovensku ma auto 2 roky zaruku a bezplatny servis do 160tkm, alebo 6 rokov.
Ak mate niekto skusenosti so spolahlivostou resp. poruchovostou aut DODGE, prip. s ich servisom prosim napiste. Uvitam negativa aj pozitiva.
Dalej ma zaujima ake mate skusenosti s VW dieselom co tam pouzili - hlavne s jeho spolahlivostou - poruchovostou.
Auto vymenim do 100.000,- km a dovtedy s nim nechcem mat starosti, prihliadajte aj na to.
Dakujem. -
« Re: Re: Zajímavé porovnání pro kritkky amerických aut
Jo, akorát že oba spadají do stejné třídy že.....Takže konkurenti.....
Ono se daj porovnávat i další, třeba takový 2000 Cadilac Seville STS - taky velmi zajímavý vůz na porovnánávání s Evropskou či japonskou konkurencí...
Samozřejmě nelze porovnávat 1990 Camaro a 1990 Toyota Celica, neb to sou trochu odlišné stoje nebo přeskakovat toky a provnávat sedan z roku 1976 s něčím ze vropy o 20 let mladším....
A proč jsou vozy z USA tak oblíbené ve Švýcarsku, Skandianávi či Španělsku? Co?? A v Neměcku je jich taky dost....
Proč je dnes na každé druhé vesnici vidět na poli trator či kombajn John Deere, proč tam nemají nějaké Komatsu apod? -
« Re:
To že je nevidim já znamená to že se tudíž v Praze jaksi vyskytují velice zřídka, narozdíl od Jeepů Cherokee, Grand Cherokee, Wranglerů, Fordů Explorer, Expedition a Bronco, občas je vidět i Dodge Durango nebo Chevrolet Blazer a Tahoe.
Vono totiž nejvíc se tu vyskutují stroje typu Rav4; Santa Fe, Tuscon, MB M-klase a BMW X3 a X5 a občas nějaký Defender a ARO pracovních čet...
Sorry, ale Toyotoy vidim 1x za měsíc a to ještě bývá pikap
Pajer taky moc není, nejčastěji je z toho trojlístu vidět Patrol.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!