...Co si myslíte o Dodge Caliber....?????????
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
Charger 08.08.06 11:03
« Re: Re: Re: Re:
No víš jenže v dnešní době má většina aut toho segmentu takový podvozek že není příliš tvrdý, ale zároven neplave- no prostě je jistý! A takový podvozek teda Caliber rozhodně nemá....a nechápu jak můžeš porovnávat 10 let starý interiér vozů VW s autem které je nové a chce být konkurence schopné...já vím..je to pro tebe jistě těžké uznat si že pro náročného evropského zákazníka jsou americká auta nedostatečná... ;-) A jinak Dacia Logan taky není nijak dobré auto a kolik se jich prodává. Nechápu jak můžeš říct že auto je dobré jen podle toho že se hodně prodává. Grand Cherokee se lidem líbí, ale je výrazně podprůměrné a to je škoda, protože je vidět že amíci umí postavit výborné auto vyhovující evropanům (mluvím o Chrysleru 300C) ;-) -
« Re: Re: Re:
No jo. Když je podvozek evropsky tvrdý a sou cítit rázy, je to špatný. když je měkký, tak to zas podle Vás plave a nedá se s tím jezdit? Hoši, jestli pak víte co vlastně chcete?
Asi sotva.......
Interiér není žádný zázrak o tom byla řeč, ale když se koukneme na předchozí generaci vozů koncernu VW, raděj bych to moc nerozbíral >:D >:D >:D
No a Grand číro je tak špatné auto, že jich denně vidím tak 5-8, narozdíl od slavných Land Cruiserů apod., které sou vidět jednou za pětiletku :D -
Charger 06.08.06 19:32
« Re: Re:
Mám to- je to číslo 30/06 Dodge Caliber SXT...cituji: Loni jsme označili Jeep Grand Cherokee za nejhorší auto roku. Vypadá to že koncern Daimler-Chrysler chce letos první místo obhájit. Uvnitř najdete laciný interiér z tvrdých plastů. Jízdní vlastnosti nejsou o nic lepší. Komfort je snesitelný do okamžiku, kdy richleji přejedete první nerovnost. Řízení nemá žádný cit, točivým moment motoru a podélné nerovnosti mají na jízdu pomalu větší vliv než vy. Motor produkce VW je sice silný, ale s výrazným turboefektem a převodovka je nepřesná. Jen málo nových aut je tak špatných.
Caliber je velký, robustní, celkem dobře vybavený a za rozumnou cenu. uvnitř také najdete několik chytrých odkládacích prostorů. To ovšem nestačí. Cena a hodnota jsou dva rozdílné pojmy. Nezaměnujte je! -
« Bez nadpisu
Jo, to sice jo, ale po meste jsem jezdil fakt po meste - tzn. zacpy, krizovatky i jiny a zralo to tech 9-10. Jinak co se tyce silnic - nevim jestli jsi nekdy prejizdel pres Sonora pass, ale to je silnici ktera nema v Evrope mozna ani obdoby (sama serpentyna, sileny stoupani - pass je v cca 3000 metrech) a tak. Ale je pravda ze 80% ty cesty mohly bejt dalnice, ktery jsem jezdil zasadne na tempomat (pohodicka). Tam to fakt nezere - ono taky jak by mohlo kdyz to pri 75MPH toci asi 2000 otacek ... -
« Re: Snehulak
S tim Pontasem si ale jezdil ve státech že.
Spotřeba v USA a tady je se stejným vozem neporovnatelná. Moje auto taky podle údajů ve státech žere mimo město (okresky, dálnice) 7,8 litru, taky je to nemožný dosáhnout.....
Tam je zcela jinej provoz, jiný silnice atd....
Tady bys měl s Pontou 3,5 V6 spotřebu v průměru tak 11-12 -
« Bez nadpisu
Ja jsem mel treba s Pontiacem G6 ve verzi GT (3.5V6 neco pres 200 koni) mel za 4000 mil prumernou spotrebu 7.4 litru na sto (31.9 MPG). Samozrejme to bylo s automatickou prevodovkou. Po meste jsem s timhle autem jezdil za cca 9-10 litru na 100. Jen podotykam ze G6 je takove vetsi Vectra (rozvor asi 2850), takze pomerne tezsi auto nez Caliber ... Ja bych si klidne ten 6ti valec bral - me se s tim jezdi mnohem lip nez s moji 1.5kou, ktera ve vysledku zere stejne (no dobre, tak o pul litru min ...) -
« Re: Wallot
To víš, chyběj tomu dva válce. Jinak by nebyl problém z těch 115KW dostat při hmotnosti Caliberu tak 230.....
Jenže to by zas nikdou nekoupil, bo by to bralo o 2 litry benzínu navíc a to by tu nikdo nepřežil.......
Holt nejlepší je vrcholný objev techniky TSi, kombinace 40 a 30 let starého vynálezu - totiž mechanický kompresor typu Roots (měl už Jag v roce 60 něco) a starého dobré turba. Vskutku geniální objev.......
Co převedou pánové z koncernu příště? Zas skombinují nějaké 100 let staré věci dohromady? -
« Re: tommy
Když je to americké auto, těžko bude mít švédský design že!!! Ježiš marja......
Caliber je sice americké auto, z pravé ameriky nemá ale vůbec nic.
Už jen nabídkou motorů - diesly a R4. Pravá amerika má V8 nebo alespoň V6.
Podvozků se nemusíte bát, vůz byl vyvinut pro evropu a ještě evropské verze jsou přispůsobeny evropským podmínkám......
Na co je vám maximální rychlost 200, když platí bodový systém. Vy chcete jezdit na 130 200?
Nu tak směle do toho :D -
"-- skrytý --" 01.07.06 16:11
« změna
už jsem to psal v jinym foru. Měl jsem s dodge Caliber zkušební jízdu a prvni poznatky jsou spíše pozitivni. (nejvyšší výbava motor 2.O diesel)
1) vyraz americkyho auta z evropskejma rozměrama. Neni zas až tak velkej jak by se zdalo z fotografií.
2) všude se psalo o plastovym interiéru, jo z plastu je je ale nevypada zas až tak lacině. Pro každodení užívání a snadnou údržbu se mi jeví velmi praktický. Hrany? Jo jejich hodně ale nějak mi v ničem nevadily.
3) auto není závoďák, s 17" kolama a pneu s vysokým profilem to asi nebude to pravy ořechový. Ale na český silnice pro jizdu po okreskách ale i do města na kostky a kanály super. Fitruje opravdu hodně. S ohledem na světlou výšku si myslím, že má v tomto ohledu lepší ambice jak OCII 4x4
4) hluk motoru a kol v interiéru v rámci jízdy po městě: velmi dobře odhlučněný. Řazení fajn. Ikdyž je tam motor s WV žádný typicky projev PD motoru tam není slyšet. 1 a 2 jsou dle mého úsudku rychlosti terénní - žádnou dynamiku od vozu nečekejte, teprve 3 a4 trochu s vozem pohnou. Tady to žádný závodění nebude. S ohledem na charakteristiku zkušební trati jsem se k jinýmu stupni nedostal.
5) místa všude dost, ale malá okna kazí pocit vzdušnosti. Světlá barva interiéru to však trochu vyvažuje.
6) posaz řidiče - jsem vejš a to mám rád, a velký zrcátka - moc dobře.
7) kufr malej- bohužel- to číslo co je v technických datech - asi až po střechu.
8)zadní sedadla- možnost regulace sklonu opěradla- další plus.
9) jen dojezdový kolo- to nemusím (hlavně v zimě)
10) klima hodně účinná
11) budíky přehledný
závěr: je to něco jinýho, tohle není limuzína ale spíše praktický auto na denní užívání jak do města, tak i pro volný čas, stejně tak i na delší trati. Jelikož jsem osobně hledal něco, v čem můžu jezdit na stavby, lomy s pískovny aniž by trpěl podvozek a interiér a zároveň jsem schpen jezdit i dlouhý štreky-je tohle asi to správný (až na ten kufr).
Prosím nesrovnávejte to s OCII, tohle je jiná kategorie, i když podvozkově a rozměrama je to nižší střední. Nebýt toho, že se jedná o novinku a malej rozsah servisní sítě, asi bych do toho šel. -
Tommy100 01.07.06 15:17
« Bez nadpisu
no popravdě řečeno,mě se to auto moc nelíbí,má stále americký styl se vším všudy.
Jízdní vlastnosti taky nic moc,to je auto pro toho kdo má rád ameriky.Já bych si vzal octavii,podle mě je podstatně lépe promyšlená a zpracovaná,i užitnou hodnotou,kvalitou a zůstatkovou cenou dodge poráží.
Ale je to můj názor,někomu se to auto může líbit,mě osobně nezaujalo...... :?
Chtel bych napsat par postrehu ohledne Calibru 2.0 crd ktery jsem koupil asi pred mesicem, za velmi dobrou cenu. Me predchozi auto byl Ford Focus ktery byl rovnez zakoupen jako novy takze mam s cim srovnavat. Takze na fotkach interier vypada dost desne, ale ve skutecnosti je velmi prakticky da se rici pekny a absence mekcenych plastu absolutne nevadi, rovnez v interieru se neozyvaji zadne pazvuky. Podvozek je naladen komfortne, ale auto drzi svuj smer a jede tam kde chcete. Takze pokud nejste vylozene zavodnik naladeni podvozku vam nebude vadit a naopak se vam bude libit (uz mam dost tvrdych podvozku kde kazdou diru ucitite vice nez by jste chteli). Motor je trosku hlucnejsi pri pomale jizde (to mi trosku vadi, ale je to crossover za levny peniz takze co?) pri vyssich rychlostech je tichy, rovnez zadne duneni dieslu se nekona. Jedina vec na kterou si jen tezce zvykam se tyka chovani auta v zatacce pri plnem plynu – musim s volantem tezce bojovat abych vyrovnal kola po prujezdu zatacky (nejsem si jisty zda za to nemuze ESP), pri klidne jizde nic nepoznate. Shrnuto a podecteno - myslim si ze se jedna o zdarile auto za velmi rozumny peniz. Mel jsem rovnez v merku Hondu Civic, ale tvrdost a nizka svelost podvozku, dale cekaci doba a nemoznost dostat nejakou zajimavou slevu toto auto odstrcila do pozadi.