...Co si myslíte o Dodge Caliber....?????????

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.08.06  09:29

    « Re:

    Cituju jo: "Nech sa točí koľko chce keď nemusím radiť ja."
    Tak kdo za tebe řadí? Jestli ten 3. st automat nebo spolujezdec, když ty řadit nemusíš >:D >:D :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.08.06  20:04

    « Bez nadpisu

    Bar. to si ako myslel s tým radením???
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.08.06  10:35

    « Re:

    No to víš, V6 Stratus je šepot květin, tam žádný odhlučnění není třeba, není totiž co odhlučnovat >:D >:D >:D
    Mě to točí při 120 Km/h 2500 otáček, nooo >:D
    Jo kdo za tebe řadí? Ten 3 st. automat jo? nebo že by spolujezdec? >:D :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.08.06  18:03

    « Bez nadpisu

    Nech sa točí koľko chce keď nemusím radiť ja. To auto je slabo odhlučnené (šak amerika), tak mi je u * či točí 3000 alebo 5000. Maximum má 7000. Dobre s 3A prev. to je naprd kombinácia.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.08.06  09:00

    « Re: Neon

    No to je hezký, ale ten motor se musí točit, jinak to moc nejede.
    Ostatně tenhle motor se dával i do Stratusu - do verze LE s 5 st. manuálem. Taky žádnej zázrak, při hmotnosti Stratusu 1346 Kg.....
    S 2,5 V6 je hmotnost 1431 a 163 HP......
    Ty úplně poslední Neony (druhá generace) už měly i 4 st. automat ale největší špička byl Neon SR/T, to bylo dobrý žihadlo :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.08.06  21:40

    « Bez nadpisu

    R4 v neone je v pohode. To auto má totiž 1100kg a 133 k :D. Aj ten automat stačí. Dvojka ťahá >150 hi pri manuálnom radení
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.08.06  08:58

    « Re: Spitfire

    To teda jo, ropnej zázrak od VW, z toho padneme úplně na prde* :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.08.06  08:57

    « Re: Neon

    Tak Neon byl základní stupen ve škále Chryslerovic rodiny v 90. letech. Jedno z nejoblíbenějších a zárvoeň nejvelvnějších aut v USa, velmi oblíbený u studentů, mexičanů apod.
    Ovšem motor R4 2.0 žádnej zázrak není a ve spojení s 3 st. autoamtem už teda vůbec ne.
    Ze R4 byl nejlepší motor 2,4 DOHC 150 HP, ale ten se dával až do Stratusu/Breeze.....
    Já mám teda s Chryslerem opačný zkušenosti a to mám evropskou verzi. Teda je to už model nad Neonem. Kvalita zpracování interiéru bezvadná, dodnes nikde nic nevrže (auto z roku 1996, najeto přes 180 tis) všechny ovladače fungujou.....
    Naopak antikorozní ochrana žádnej zázrak, no je to sice 10 let no, takže lemy zadních blatníků už začínaj, ale podchyceno ještě včas....
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.08.06  20:57

    « Bez nadpisu

    My máme neon r.v. 96, spoľahlivosť je v pohode. Má 150000 km. Poruchy tri. Dva krát prdla hadica automatickej prevodovky (druhý krát sme tam dali českoslovesnkú a už drží- 0 Sk), po natankovaní špinavého benzínu (nechcelo to horieť :shock: ) odišlo palivové čerpadlo (15 000 Sk). Bol odtrhnutý ešte silentblok, čo držal motor, tam sme namontovali s. zo škodovky >:D (O Sk). Zlá kvalita spracovania interiéru, špičková antikorózna ochrana (jazdí na tom moja mama, bolo celé otrepané zo všetkých strán a hrdza nikde). Nekvalitné dverné spínače. Ale teraz je dodge technikou už vlastne mercedes, takže tieto moje keci sú o ničom :D
    Ozaj hodina v značkovom servise v BA 700 Sk. Ale mám s nimi len zlé skúsenosti (za dva týždne nezistili že je zlé pal. č. :roll: )
  • « 00 Reagovat !

    foto spitfire

    spitfire 16.08.06  13:32

    « Re: Re: Dodge

    to R. Barrichello: Koukám, že v US už konečně přišli na to, kde vzít pořádnej motor >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.08.06  09:39

    « Re: Dodge

    Hm, Tak to máš těžký. To totiž musíš rozhodit dotazy dvěmi směry: co se týče motoru a převodovky na majitelé stejného ropného zázkraku od VW a co se týče spolehlivosti značky Dodge na někoho kdo má tyhle vozy dotažené z USA. Což tady nikdo není, jedinej kdo tu má s Dodge něco společnýho sem já kterej má Chrysler.
    Ovšem aby sis udělal představu, tak Dodge se tu z dřívějších modelů vyskytuje hlavně toto: Caravan (= Chrysler Voyagar) ; Dodge Stratus, Intrepid, RAM; RAM Van; Neon; Stealth; Durango.....
    Většinou automaty s benzínyovými motory. Spolehlivost je dobrá, díly na tyto vozy levné, pokud se kupuje přes neofiko dovozce ND na americká auta...
    Do servisu DaimlerChrysler Bohemia s hodinouvou sazbou 900,- Kč si to nikdo samozřejmě nevozí, musel by být šílenec!!!
    Takže asi tak....
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.08.06  20:42

    « Spolahlivost !?!?

    Vazeni mam zaujem o toto auto nakolko hladam nieco co ma vyssiu svetlu vysku, velky kufor, diesel a hlavne nieco co je spolahlive. Zatial tu citam, ze caliberu su vytykane lacne plasty a malo sportovy podvozok - co je mi jedno nakolko rychlost dodrzujem, pred zakrutou si radsej pribrzdim a kozeny interier nemusim. V aute som absolvoval jazdu a mne vyhovuje. Mna hlavne zaujima spolahlivost a naklady na prevadzku. Na Slovensku ma auto 2 roky zaruku a bezplatny servis do 160tkm, alebo 6 rokov.
    Ak mate niekto skusenosti so spolahlivostou resp. poruchovostou aut DODGE, prip. s ich servisom prosim napiste. Uvitam negativa aj pozitiva.
    Dalej ma zaujima ake mate skusenosti s VW dieselom co tam pouzili - hlavne s jeho spolahlivostou - poruchovostou.
    Auto vymenim do 100.000,- km a dovtedy s nim nechcem mat starosti, prihliadajte aj na to.
    Dakujem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.08.06  09:05

    « Re: Re: Zajímavé porovnání pro kritkky amerických aut

    Jo, akorát že oba spadají do stejné třídy že.....Takže konkurenti.....
    Ono se daj porovnávat i další, třeba takový 2000 Cadilac Seville STS - taky velmi zajímavý vůz na porovnánávání s Evropskou či japonskou konkurencí...
    Samozřejmě nelze porovnávat 1990 Camaro a 1990 Toyota Celica, neb to sou trochu odlišné stoje nebo přeskakovat toky a provnávat sedan z roku 1976 s něčím ze vropy o 20 let mladším....
    A proč jsou vozy z USA tak oblíbené ve Švýcarsku, Skandianávi či Španělsku? Co?? A v Neměcku je jich taky dost....
    Proč je dnes na každé druhé vesnici vidět na poli trator či kombajn John Deere, proč tam nemají nějaké Komatsu apod?
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.08.06  08:59

    « Re:

    To že je nevidim já znamená to že se tudíž v Praze jaksi vyskytují velice zřídka, narozdíl od Jeepů Cherokee, Grand Cherokee, Wranglerů, Fordů Explorer, Expedition a Bronco, občas je vidět i Dodge Durango nebo Chevrolet Blazer a Tahoe.
    Vono totiž nejvíc se tu vyskutují stroje typu Rav4; Santa Fe, Tuscon, MB M-klase a BMW X3 a X5 a občas nějaký Defender a ARO pracovních čet...
    Sorry, ale Toyotoy vidim 1x za měsíc a to ještě bývá pikap
    Pajer taky moc není, nejčastěji je z toho trojlístu vidět Patrol.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.08.06  10:31

    « Re: Zajímavé porovnání pro kritkky amerických aut

    Jeden konkrétní příklad proti desítkám a stovkám, které by se daly uvést obráceně... uff, uff, jsme celí zničení... od teďka už si budeme myslet, že ameriky mají vždy z menšího objemu větší výkon...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.08.06  10:30

    « klid

    Vzdyt oni si je dotahuji. Ze je ty nevidis, to je tvuj problem. Zkus si najit nejake statistiky a uvidis, ceho je vic... :-) Zaslepenost vuci jedne znacce ci zemi je vzdycky hrozna...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.06  09:37

    « Zajímavé porovnání pro kritkky amerických aut

    2001 VW Passat 2,8 V6 4 Motion a 2001 Chrysler Sebring 2,7 V6
    Passat: 142 Kw(193 HP) při 6000 ot/min
    Sebring 149 Kw(202,5 HP) při 5900 ot/min
    Mno, tak co říkáte na to že z niššího objemu má větší výkon vůz zpoza velké louže??? >:D
    Jedině v čem je motor Passatu lepší Toč. moment - 280 oproti 262 v Sebringu. Jinak ale nic, spotřeba takřka stejná.....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.08.06  09:38

    « Re: Charger

    Ono jich je spíš hodně dotaženo z ciziny coby ojeté. Proč si teda lidi nedotáhnou slavné LandCruisery, Pajera či Patroly???
    Proč je Wrangler povžován za jeden z mála opravdových offroadů dnešní doby?
    No on ten interiér je možná 10 let starý, ale šel nalézt ještě ve vozech roku 2000 mimochodem....
    Já v Caliberu teda nejel, neb projíždka naftkem vybaveným kvedlačkou mě teda neláká, ale jel sem v jiných vozech od Chrysleru a žádné palvání se u evropských verzí nekonlao ani u vozů starých 10 let, pravda některé podvozky jsou trochu tvrdší no. Ale při stavu našich silnic sou rázy cítit ve všem, zvláště když se nahodí nové tlumiče.... :)
  • « 00 Reagovat !

    foto Charger

    Charger 08.08.06  12:06

    « Re: novy caliber

    to ron: To není ESP, ale přenos točivého momentu do řízení
  • 00 Reagovat !

    foto prekladys

    prekladys 08.08.06  11:22

    « Bez nadpisu

Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…