...Co si myslíte o Dodge Caliber....?????????
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: tommy
Když je to americké auto, těžko bude mít švédský design že!!! Ježiš marja......
Caliber je sice americké auto, z pravé ameriky nemá ale vůbec nic.
Už jen nabídkou motorů - diesly a R4. Pravá amerika má V8 nebo alespoň V6.
Podvozků se nemusíte bát, vůz byl vyvinut pro evropu a ještě evropské verze jsou přispůsobeny evropským podmínkám......
Na co je vám maximální rychlost 200, když platí bodový systém. Vy chcete jezdit na 130 200?
Nu tak směle do toho :D -
"-- skrytý --" 01.07.06 16:11
« změna
už jsem to psal v jinym foru. Měl jsem s dodge Caliber zkušební jízdu a prvni poznatky jsou spíše pozitivni. (nejvyšší výbava motor 2.O diesel)
1) vyraz americkyho auta z evropskejma rozměrama. Neni zas až tak velkej jak by se zdalo z fotografií.
2) všude se psalo o plastovym interiéru, jo z plastu je je ale nevypada zas až tak lacině. Pro každodení užívání a snadnou údržbu se mi jeví velmi praktický. Hrany? Jo jejich hodně ale nějak mi v ničem nevadily.
3) auto není závoďák, s 17" kolama a pneu s vysokým profilem to asi nebude to pravy ořechový. Ale na český silnice pro jizdu po okreskách ale i do města na kostky a kanály super. Fitruje opravdu hodně. S ohledem na světlou výšku si myslím, že má v tomto ohledu lepší ambice jak OCII 4x4
4) hluk motoru a kol v interiéru v rámci jízdy po městě: velmi dobře odhlučněný. Řazení fajn. Ikdyž je tam motor s WV žádný typicky projev PD motoru tam není slyšet. 1 a 2 jsou dle mého úsudku rychlosti terénní - žádnou dynamiku od vozu nečekejte, teprve 3 a4 trochu s vozem pohnou. Tady to žádný závodění nebude. S ohledem na charakteristiku zkušební trati jsem se k jinýmu stupni nedostal.
5) místa všude dost, ale malá okna kazí pocit vzdušnosti. Světlá barva interiéru to však trochu vyvažuje.
6) posaz řidiče - jsem vejš a to mám rád, a velký zrcátka - moc dobře.
7) kufr malej- bohužel- to číslo co je v technických datech - asi až po střechu.
8)zadní sedadla- možnost regulace sklonu opěradla- další plus.
9) jen dojezdový kolo- to nemusím (hlavně v zimě)
10) klima hodně účinná
11) budíky přehledný
závěr: je to něco jinýho, tohle není limuzína ale spíše praktický auto na denní užívání jak do města, tak i pro volný čas, stejně tak i na delší trati. Jelikož jsem osobně hledal něco, v čem můžu jezdit na stavby, lomy s pískovny aniž by trpěl podvozek a interiér a zároveň jsem schpen jezdit i dlouhý štreky-je tohle asi to správný (až na ten kufr).
Prosím nesrovnávejte to s OCII, tohle je jiná kategorie, i když podvozkově a rozměrama je to nižší střední. Nebýt toho, že se jedná o novinku a malej rozsah servisní sítě, asi bych do toho šel. -
Tommy100 01.07.06 15:17
« Bez nadpisu
no popravdě řečeno,mě se to auto moc nelíbí,má stále americký styl se vším všudy.
Jízdní vlastnosti taky nic moc,to je auto pro toho kdo má rád ameriky.Já bych si vzal octavii,podle mě je podstatně lépe promyšlená a zpracovaná,i užitnou hodnotou,kvalitou a zůstatkovou cenou dodge poráží.
Ale je to můj názor,někomu se to auto může líbit,mě osobně nezaujalo...... :?
Jenže to by zas nikdou nekoupil, bo by to bralo o 2 litry benzínu navíc a to by tu nikdo nepřežil.......
Holt nejlepší je vrcholný objev techniky TSi, kombinace 40 a 30 let starého vynálezu - totiž mechanický kompresor typu Roots (měl už Jag v roce 60 něco) a starého dobré turba. Vskutku geniální objev.......
Co převedou pánové z koncernu příště? Zas skombinují nějaké 100 let staré věci dohromady?