...Co si myslíte o Dodge Caliber....?????????
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Zajímavé porovnání pro kritkky amerických aut
2001 VW Passat 2,8 V6 4 Motion a 2001 Chrysler Sebring 2,7 V6
Passat: 142 Kw(193 HP) při 6000 ot/min
Sebring 149 Kw(202,5 HP) při 5900 ot/min
Mno, tak co říkáte na to že z niššího objemu má větší výkon vůz zpoza velké louže??? >:D
Jedině v čem je motor Passatu lepší Toč. moment - 280 oproti 262 v Sebringu. Jinak ale nic, spotřeba takřka stejná..... -
« Re: Charger
Ono jich je spíš hodně dotaženo z ciziny coby ojeté. Proč si teda lidi nedotáhnou slavné LandCruisery, Pajera či Patroly???
Proč je Wrangler povžován za jeden z mála opravdových offroadů dnešní doby?
No on ten interiér je možná 10 let starý, ale šel nalézt ještě ve vozech roku 2000 mimochodem....
Já v Caliberu teda nejel, neb projíždka naftkem vybaveným kvedlačkou mě teda neláká, ale jel sem v jiných vozech od Chrysleru a žádné palvání se u evropských verzí nekonlao ani u vozů starých 10 let, pravda některé podvozky jsou trochu tvrdší no. Ale při stavu našich silnic sou rázy cítit ve všem, zvláště když se nahodí nové tlumiče.... :) -
« novy caliber
Vazeni,
Chtel bych napsat par postrehu ohledne Calibru 2.0 crd ktery jsem koupil asi pred mesicem, za velmi dobrou cenu. Me predchozi auto byl Ford Focus ktery byl rovnez zakoupen jako novy takze mam s cim srovnavat. Takze na fotkach interier vypada dost desne, ale ve skutecnosti je velmi prakticky da se rici pekny a absence mekcenych plastu absolutne nevadi, rovnez v interieru se neozyvaji zadne pazvuky. Podvozek je naladen komfortne, ale auto drzi svuj smer a jede tam kde chcete. Takze pokud nejste vylozene zavodnik naladeni podvozku vam nebude vadit a naopak se vam bude libit (uz mam dost tvrdych podvozku kde kazdou diru ucitite vice nez by jste chteli). Motor je trosku hlucnejsi pri pomale jizde (to mi trosku vadi, ale je to crossover za levny peniz takze co?) pri vyssich rychlostech je tichy, rovnez zadne duneni dieslu se nekona. Jedina vec na kterou si jen tezce zvykam se tyka chovani auta v zatacce pri plnem plynu – musim s volantem tezce bojovat abych vyrovnal kola po prujezdu zatacky (nejsem si jisty zda za to nemuze ESP), pri klidne jizde nic nepoznate. Shrnuto a podecteno - myslim si ze se jedna o zdarile auto za velmi rozumny peniz. Mel jsem rovnez v merku Hondu Civic, ale tvrdost a nizka svelost podvozku, dale cekaci doba a nemoznost dostat nejakou zajimavou slevu toto auto odstrcila do pozadi. -
Charger 08.08.06 11:03
« Re: Re: Re: Re:
No víš jenže v dnešní době má většina aut toho segmentu takový podvozek že není příliš tvrdý, ale zároven neplave- no prostě je jistý! A takový podvozek teda Caliber rozhodně nemá....a nechápu jak můžeš porovnávat 10 let starý interiér vozů VW s autem které je nové a chce být konkurence schopné...já vím..je to pro tebe jistě těžké uznat si že pro náročného evropského zákazníka jsou americká auta nedostatečná... ;-) A jinak Dacia Logan taky není nijak dobré auto a kolik se jich prodává. Nechápu jak můžeš říct že auto je dobré jen podle toho že se hodně prodává. Grand Cherokee se lidem líbí, ale je výrazně podprůměrné a to je škoda, protože je vidět že amíci umí postavit výborné auto vyhovující evropanům (mluvím o Chrysleru 300C) ;-) -
« Re: Re: Re:
No jo. Když je podvozek evropsky tvrdý a sou cítit rázy, je to špatný. když je měkký, tak to zas podle Vás plave a nedá se s tím jezdit? Hoši, jestli pak víte co vlastně chcete?
Asi sotva.......
Interiér není žádný zázrak o tom byla řeč, ale když se koukneme na předchozí generaci vozů koncernu VW, raděj bych to moc nerozbíral >:D >:D >:D
No a Grand číro je tak špatné auto, že jich denně vidím tak 5-8, narozdíl od slavných Land Cruiserů apod., které sou vidět jednou za pětiletku :D -
Charger 06.08.06 19:32
« Re: Re:
Mám to- je to číslo 30/06 Dodge Caliber SXT...cituji: Loni jsme označili Jeep Grand Cherokee za nejhorší auto roku. Vypadá to že koncern Daimler-Chrysler chce letos první místo obhájit. Uvnitř najdete laciný interiér z tvrdých plastů. Jízdní vlastnosti nejsou o nic lepší. Komfort je snesitelný do okamžiku, kdy richleji přejedete první nerovnost. Řízení nemá žádný cit, točivým moment motoru a podélné nerovnosti mají na jízdu pomalu větší vliv než vy. Motor produkce VW je sice silný, ale s výrazným turboefektem a převodovka je nepřesná. Jen málo nových aut je tak špatných.
Caliber je velký, robustní, celkem dobře vybavený a za rozumnou cenu. uvnitř také najdete několik chytrých odkládacích prostorů. To ovšem nestačí. Cena a hodnota jsou dva rozdílné pojmy. Nezaměnujte je! -
« Bez nadpisu
Jo, to sice jo, ale po meste jsem jezdil fakt po meste - tzn. zacpy, krizovatky i jiny a zralo to tech 9-10. Jinak co se tyce silnic - nevim jestli jsi nekdy prejizdel pres Sonora pass, ale to je silnici ktera nema v Evrope mozna ani obdoby (sama serpentyna, sileny stoupani - pass je v cca 3000 metrech) a tak. Ale je pravda ze 80% ty cesty mohly bejt dalnice, ktery jsem jezdil zasadne na tempomat (pohodicka). Tam to fakt nezere - ono taky jak by mohlo kdyz to pri 75MPH toci asi 2000 otacek ... -
« Re: Snehulak
S tim Pontasem si ale jezdil ve státech že.
Spotřeba v USA a tady je se stejným vozem neporovnatelná. Moje auto taky podle údajů ve státech žere mimo město (okresky, dálnice) 7,8 litru, taky je to nemožný dosáhnout.....
Tam je zcela jinej provoz, jiný silnice atd....
Tady bys měl s Pontou 3,5 V6 spotřebu v průměru tak 11-12 -
« Bez nadpisu
Ja jsem mel treba s Pontiacem G6 ve verzi GT (3.5V6 neco pres 200 koni) mel za 4000 mil prumernou spotrebu 7.4 litru na sto (31.9 MPG). Samozrejme to bylo s automatickou prevodovkou. Po meste jsem s timhle autem jezdil za cca 9-10 litru na 100. Jen podotykam ze G6 je takove vetsi Vectra (rozvor asi 2850), takze pomerne tezsi auto nez Caliber ... Ja bych si klidne ten 6ti valec bral - me se s tim jezdi mnohem lip nez s moji 1.5kou, ktera ve vysledku zere stejne (no dobre, tak o pul litru min ...)