Nová PANDA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
jenik1 21.07.06 12:55
« Re: Re: Vzduchový filtr u Pandy
Dotaz. Hrozí nějaký nebezpečí, když se vyndá vzduchový filtr a zase se zasune zpět? Pochopitelně se nesmí startovat motor bez filtru. Nejsou tam nějaké mechanické pojistky? Filtr se nasouvá zpět tak, že se nasune do té odklopné části? Mám na mysli pochopitelně novou Pandu -
gtv6 20.07.06 21:59
« Re: Vzduchový filtr u Pandy
Nechej tam ten originál, možná seženeš nějakej sportovní ( KN, Green, atd. ) změna filtru u tohoto motoru a auta nemá žádný smysl.
To Panda CZ: jezdím 40 tis ročně - no problem.
To Andre : Pokud na to nepřijdou nyní, vyměň servis a staň se arogantním zákazníkem. -
"-- skrytý --" 18.07.06 17:50
« Bez nadpisu
Ahoj všem Pandám,
tak jsem za ten měsíc, co mám Pandu, najel bezmála 15tis. km a bez jediného problému. Spotřeba 6,8L/100 s klimou trvale puštěnou. Olej bez vady (příští týden budu měnit), vše funguje, až se sám divím. Motor moc nešetřím, Panda je v provozu každý den tak 10hodin i víc (2x Praha-Košice-Praha, 2xPraha-Stuttgart-Praha apod.) Po prázdninách vyměním gumy, pokud nevydrží do listopadu. Poraďte gumy na zimu, jaké máte zkušenosti, díky. -
"-- skrytý --" 17.07.06 19:48
« Re: Re: možná jen malá zavada :-l
jj mam 1.2 dinamic. po druhé reklamaci mi řekli že to hlásí Moc směsy a ptali se jestli to víc žere tak sem řek že ne a je to tak spotřebu mam jen 5.5 litru. Vymenili mi jen Lambda sondu tu před katalisatorem. nevim no v pondeli to tam vezu. -
"-- skrytý --" 16.07.06 21:20
« možná jen malá zavada :-l
Nazdar Panďáci. Mam Pandu rok a pul najeto 17500 Km. No celkem v pohodě auto až na pár věcí a to že po 1500Km přestali fungovat stěrače. A po 12000km se dosvítila kontrolka poruchy motoru. V servisu už to bylo 4x a do teď neví co s tím je a kontrolka se občas na pár desítek kilometru rozvití. Samozřejmě sem objednanej na další servis ale jestli se to vyřeší to nevím. Ale jestli ne tak mi to bude mrzet protože je to skvělí auto a nerad aby mě z klamalo.
spotřeba je 5,5 jizdní vlastnosti taky v pohodě prostě Panda je Panda. Jinak kdo má náký podobný problému ať to sem hrne ať víme co nás muže čekat. Zatím *
:D -
"-- skrytý --" 15.07.06 18:26
« Bez nadpisu
to jenik
gumy kontroluji pravidelně vždy než vyjedu, ale pouze pohledem, jestli nějaká nedělá bačkoru. Jinak 1x za 14 dní zajedu k pumpě nechám Pandu vykoupat >:D , vyluxuju a dofoukám pneu, dělá to tak asi 1 až 2 desetiny. Jezdím na liťákách Alessio 14" SanRemo a mohu potvrdit, že jsou o něco těžší než plechové disky, ale vypadají dobře s Goodyear GT2 175/65 14" -
« Re: MPV
MPV - Multi-purpose Vehicle, víceúčelový vůz. Tedy, když potřebuješ, nabídne pohodlné cestování lidem, rychle z toho uděláš "dodávku", atd.
Asi prvním takovým vozem je Renault Espace, jako MPV se uváděl na trh i Renault Twingo. Panda se tam někdy počítá také (vyšší stavka karoserie, posuvná sedadla v určitých verzích...)
Vzhledem k tomu, že tato definice není technická, ale marketingová, je hranice mezi vozy docela gumová. Některé vozy mají i prvky MPV - vyšší výška, posuvná zadní sedadla (Fiat Stilo, Peugeot 307), některé vozy sice jako MPV vypadají, ale mezi MPV se nepočítají - Seat Altea (Seat si vytváří "vlastní" kategorii, SPV) -
"-- skrytý --" 10.07.06 17:05
« Bez nadpisu
@ jenik
ad lišty - samolepky jsou nejlepší, jdou celkem snadno namontovat (přilepit), můžeš použít vícero druhů (nejen origoš) a jsou relativně levné. Rozhodně doporučuji, dementů "kolegů" je mnoho.
ad lůžková úprava - tohle nevím jistě, ale u Pandy to snad ani nejde. Přední sedadla nejdou posunout vpřed tak, aby opěradlo zapadlo před hranu zadní lavici, pokud vůbec jdou sundat opěrky hlavy (na Siecu mi nešly) Já tohle v MWčku neřeším, složím zadní sedadla a mám letiště >:D
ad ALU kola - dle mě je to estetická záležitost (kola dělaj' auta). Určitě auto vypadá líp s liťákama než s plecháčema, ale vezmi v úvahu poměr cena a účel. U Pandy odhaduji 13" ALU kola na min. 8tis originály FIAT a jiné +/- 2-3tis, spíš +. Netroufám si tvrdit, že ALU kola mají citelný vliv na spotřebu, ať kladný či záporný.