Nová PANDA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 30.07.06 21:10
« Re: Přehřátý motor?
@ jenik
člověče, tohle je nějak divné. Je sice pravda, že motor táhne hůř při horkém a suchém vzduchu, ale aby to bylo takhle markantní, to se mi nějak nezdá. Jezdím v tomhle horku také s trvale zapnutou klimou, mám 1,4 16V ve Stilu MW, ale nemohu říci, že by motor táhl výrazně hůř než jindy. Spotřeba mi v tom hicu sice vylezla na 7,5 litru, ale je to díky klimě a jízdě po Praze. Neměl's Pandu nějak víc naloženou :?: a nezapoměň, že ještě zajíždíš :!: chce to včas řadit. Fiatu víc škodí podtáčení než vyšší otáčky :-) Napadá mě ještě mizerný benzín nebo špinavý vzduchový filtr. -
"-- skrytý --" 29.07.06 00:22
« možná jen malá závada
Nazdárek lidi tak panda už je doma ze servisu a doufám že to bude ok kontrolka se zatím ne rozsvítila. V servisu mi řekli že vyměnily "potenciometr škrtící klapky". a co se týče tý zpátečky tak motoru to rozhodně nevadí jen převodovce to krapet ne prospěje, mě se to taky párkrát stalo ale je to ok Mělo by to vydržet. ale pokud to bude často tak oholíš zuby . ale Panda je stroj a nic se jí nevyrovná. zatím čau -
« Re: Re: Re: Oprava poškozeného laku
Stojí to do 200 Kč. Je to lahvička se štětečkem, návod je na tom.
V kostce postup:
- umýt poškozené místo
- protřepat pořádně "tužku"
- odšroubovat uzávěr/šteteček a opatrně nanést barvu na poškozený lak
- nechat zaschnout (myslím asi hodinu, viz návod)
- vyleštit ono místo
A máš-li netalízu, tak to samé ještě jednou s bezbarvým krycím lakem.
Ale je to jen na malé škrábance a ďubky od kamínků, velké plochy s tím neopravíš. A potřebuješ na to stín a plech nesmí být rozpálený. -
"-- skrytý --" 24.07.06 07:01
« Bez nadpisu
@ jenik
Také jsem pamětníkem dob, kdy člověk motorista s sebou vozil "kufr" náhradních dílů, svíčky a kondenzátor rozdělovače byl základ. Můžu tě ujistit, že v dnešním autě si na motoru neopravíš ani nevyměníš nic, tedy skoro nic >:D Na vše potřebuješ spec. nářadí apod. Snad jen vzduchový filtr je možné "laicky" vyměnit. Svíčky jsem na Seicentu měnil asi 40 minut a pak jsem to odvezl ke kamarádovi do dílny, kde na to měl to správné nářadí. Jediné co se dnes na novém voze dá vyměnit amatérsky, tak to jsou pojistky, žárovky (jak které :roll: ) a rezerva (pneu). -
jenik1 23.07.06 11:26
« Náhradní svíčky a nové Pandy
Zdravím,
má nějaký význam vozit v Pandě náhradní zapalovací svíčky? U starších aut a motorek to bylo téměř nutností. Třeba Trabant, Wartburk apod. Ani nevím kde v motoru u Pandy svíčky jsou a mám-li na ně ve výbavě klíče. Jaký opravy vůbec je možné s tím nářadím co mi dali provádět? Kromě pochopitelně výměny kol, žárovek a pojistek.