Nová PANDA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
jenik1 29.08.06 15:12
« Má Panda bezdušové pneumatiky?
Tak nevím, jestli má Panda bezdušové pneumatiky. Na starém otcovo trabantu se ventilek nehýhe, takže jsou bezdušové. Kdežto u Pandy se normálně hýbe, takže to vypadá, že je připevněn na duši. Je tam duše nebo ne? Jak je to tam připevněné. Vrátili mi totiž starou rozbitou pneumatiku ale duši ne...byla-li tam. -
« Re: pneumatiky, pro wolff
To si vyřiď s Fiatem v Turíně - Jenik tam má určitě originál z výroby, Continental x Pirelli určitě neřešil... Blahé paměti jsem jezdil s BMW 318i a obuté to bylo z fabriky do Pirelli, typ už si nepamatuju. Tak se smiř s tím, že Panda jezdí na prémiové německé značce pneumatik, prémiová německá automobilka vybírá pořádné gumy :-D Ideu mi dodali na Bridgestone B390 "Made in Italy".
A německá technologie u Continentalu... Vůbec bych se nedivil, kdyby ty Jenikovy pneu byly kompletně vyvinuty i vyrobeny v Otrokovicích. I když, zimní pneu jsem koupil (a to tě nepotěším :-) ) Semperity, což je "druhá" značka (dříve rakouská) německého Continentalu a gumy jsou z Rumunska. Fakt je ten, že v testu porazily i "prémiové" Continentaly. -
"-- skrytý --" 29.08.06 09:45
« Bez nadpisu
@ jenik
Jj, tohle se stává, kdysi se mi "podařilo" najet na nějakou skobu nebo hák z náklaďáku. Jak jsem na to najel, ono se to zvedlo a zaseklo se do boku pneu, udělalo trhlinu a pak ve vší tichosti to odletělo do příkopu. Byla klika, že na to nenajela motorka. Tam by to bylo horší.
@ wolff
Já bych ty Contiky zase až tak moc nezatracoval. Pneu to není špatná. Ale plně s tebou souhlasím v názoru, že pokud se něco u Fiata vysype nebo jsou s tím potíže, tak je to "in first line" z D (viz. BC nebo systém ABS, oboje od BOSCH). -
-
"-- skrytý --" 23.08.06 18:29
« Re: SPOTŘEBA
Jj, při neutrálu z kopce, když motor ještě není ohřátý na provozní teplotu tak Ci docela kolísá, chvilku ukazuje třeba i 9L/100 a pak to spadne na 3,5L/100. Při jízdě do kopce na dálnici moc záleží jak tomu šlapeš na krk. Když mám konst. rychlost 120km/h na V. stupeň a držím plyn jen abych neztratil otáčky tak Ci ukazuje 5,9 - 6,1L/100, ale umí to taky 15 s plynem na podlaze. Na rovince na V. stupeň kolem 110km/h (v D) mám Ci cca 5L/100 při 90km/h je Ci 4,4L/100. Údaje jsou za sucha, normální teplotě kolem 22°C, při 1 osobě a minimálním nákladu cca 15kg. S tím si hlavu nelam, Panda má super spotřebu.
BTW. už mám najeto přes 30tis. a vše OK :D -
"-- skrytý --" 13.08.06 18:16
« Bez nadpisu
@ panda_cz
Musím s tebou plně souhlasit v tom, co píšeš o Pandě. Je to skvělé auto, ale pro nás je malé. Trefil jsi se s rasou, máme dvě pudlice, ale jedna trpasličí a ta druhá královská (velikost jako vlčák). V tom Seicu to bylo občas nadoraz, teď v MW je to paráda. -
"-- skrytý --" 13.08.06 08:54
« Bez nadpisu
Panda se mi líbí! a je velmi praktická, nevozím sice rozměrný ani těžký náklad, ale pro mé pracovní i soukromé aktivity vyhovuje na 100%.
to: jenik
kecy kamarádů jsou jen slepá závist, máš dobré auto, které vyhovuje právě tobě a líbí se ti, to je nejdůležitější.
to: Beaver
2 psi? to také záleží ne tom, jak jsou velcí, s vlkodavy by byl asi dost problém, ale s pudlíkami to nevidím černě >:D
to: Viktor
ad. Luxury - parádní hračka pro nejmovitější
ad. pedály - v tomto případě určitě přimhouří oko :D
Naštěstí komplet zapalování v Pandě je Magneti Marelli ;-)