Nová PANDA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 26.11.06 16:29
« Re:
to beaver... možná jsem se o tom nezmínil. Já ty ledky mám koupené hotově, tím myslím, že už jsou zalité ve skle, nejde o vlastní výrobu. Já přemýšlím nad zapojením toho odporu u těch drátů, co vedou do kufru k SPZ... takže tam by neměl být problém s místem... pošlete mi teda to schématko? -
"-- skrytý --" 26.11.06 16:23
« Bez nadpisu
@ pavproch
Omlouvám se všem, kteří nechápou "vo co de". Odpovídal jsem sgy-mu na problém, na který se ptal. >:D Tahle amatérská zapojení jsou kapánek ošidná, nejsou schválena a v případě, že ti na voze dojde k jakékoliv pojistné události zapříčiněné elektrikou, máš smůlu, nedostaneš ani fň.
@ sgy
Ano, připojení paralelního odporu okolo 200ohmů vyřeší problém s BC, aby nehlásil poruchu žárovky. Ta watáž je velký průšvih, protože to teplo musíš nějak vyzářit. Ztrátový výkon vychází okolo 1W, ale když použiješ 1W odpor, tak velmi slušně hřeje a v té kapličce na sufitku je moc málo místa. Nebudu to tady nějak rozpitvávat, pošlu ti info i obrázky do SZ. -
"-- skrytý --" 25.11.06 22:19
« Re:
Takže jestli to chápu dobře, tak mi bude stačit u každé LED sufitky zapojit paralelně 200ohmový odpor při zátěži 2W? Zahřívají se ty odpory nějak výrazně? Aby mi to pak nějak nechytlo nebo nedělalo jiné problémy... Mohl bych teda poprosit o schématko? -
"-- skrytý --" 25.11.06 20:35
« Bez nadpisu
@ sgy
BC bohužel indikuje poruchy žárovek i na těch nejnemožnějších místech (osvětlení zásuvky na zapalovač), aspoň u Stila. Osvětlení RZ je u Stila 2x sufit 12V 5W. Zapojil jsem (za 1 sufitku) 4x LED bílé sériově a dal je do Gretzova můstku, tím je zajištěna "obratitelnost" LEDsufitky (Gretz není nutný, ale je vhodný). Aby byl ošálen BC je třeba dát přes celé zapojení paralelně odpor v hodnotě okolo 200ohmů +/- 10%. Pozor na zatížitelnost odporu, musí být minimálně 1W, raději 2W. Já to řešil třemi odpory 82ohmů 0,5W. Ve vývoji je ale sada SMD odporů >:D Pokud bude zájem, pošlu schéma i nějaké foto s pokusnými vzorky. -
"-- skrytý --" 25.11.06 18:27
« Bodycomputer u Pandy
Zdravím vás po dlouhé době. Chtěl bych se zeptat. Měnil někdo z vás v Pandě nějaké žárovky za ledky? Já si vyměnil žárovky u SPZ za ledky a díky bodycomputeru se mi rozsvití jen 1-2 sekundy. Asi si myslí, že tam ty žárovky nejsou či co. Zatím jsem to vyřešil tak, že mám ješte ve dveřích kufru vzadu zapojenou normální žárovku kvůli zátěži a normálně to jede. To ale není řešení. Nevíte jak to obejít nebo vyřešit?
Díky za tipy -
jenik1 22.11.06 16:46
« 180 km/hod po dálnici D8 s Pandou 1.1 aktive
Tak jsem to po naší nejlepší dálnici z Prahy do Teplic rozjel s Pandou na 180. Motor se rozto?il a dokonce i na rovin? udržoval okolo 170 km/h. Pak jsem musel bohužel zpomalit dojel jsem n?jakou línou Oktavii 1,4...jela jenom 150 :D -
gtv6 22.11.06 13:18
« Re: 150 koní pod kapotou malé Pandy
150 koní v turbu to je p?knej HOT Hatch, myslím, že t?ch 100 by m? sta?ilo, nev??ím že bude další a výkonn?jší verze. To by se z nákupní tašky stala p?emotorovaná st?ela, avšak UNO 1.4 turbo bylo taky, nechám se mile p?ekvapit. Doufám, že to nebude za p?l mega. -
gtv6 22.11.06 13:04
« Re: 60tis. km
dávat xenony do lamp od H4 není to nejlepší, pokud koupíš n?jaký lepší H4 tak svítí dob?e. Jak budeš u xenon? automaticky regulovat výšku vozu ? Kolikrát mám chu? to z t?ch lamp chlapc?m vyt?ískat kladivem. Nevidim na cestu tak bliknu dálkama a voni to pust?j do plnech, to je tak sko?it do pole. Jo a pro? mít v aut? xenony, když to p?es 170 nejede.... to chápu v ká?e která to?í hodn? p?es 200 a pot?ebuju dob?e vid?t, nebo mám šeroslepost..... :o) -
"-- skrytý --" 21.11.06 13:42
« 60tis. km
Haló kamarádi, nějak to tady spí, dnes v noci jsem překročil 60000km. Panda naprosto v pohodě. Příští týden vyměním olej a taky vzduchový filtr. Jo, máte někdo zkušenost se xenonama v Pandě nebo i jinde? Hodně jezdím v noci a docela by se šikly. Prý se dají sehnat za cenu okolo 5-6tis. -
-
gtv6 30.10.06 22:13
« Re: PP
reakce na okamžitou spotřebu je taková protože to nemá vratku do nádrže a benzin se čerpá do nějakýho zásobníku kterej průběžně doplňuje tak to je s takovým zpožděním, byl jsem zvyklej na PP u feldy tam to bylo online, taky sem byl naštvanej, ale zvykl jsem si. Měl sis koupit ji s centrálem, aspoň ti kufr nikdo jednoduše nevykrade přes kabinu, musí složit zadní sedadla.
Ty alpy se dají jet přes Brennerský průsmyk myslím cca 2500 m. n.m. Myslim, si že pro ty přední žiletky by to bylo nějak extra dobrý. Raděj jet tunelama. Autem se dá vyjet ještě na ještěď a na dlouhý stráně.
Podívej se do své pošty, poslal jsem ti SZ.