Nová PANDA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 30.11.06 14:31
« Kabeláž
@ gtv6
Tak s tímhle jsem se setkal snad u každého auta po r.v. 70. Všechny fabriky začaly šetřit a první co bylo na řadě, byla délka kabelů, začali je dělat tip-ťop a dimenze průřezu je také na hranici, akorát splňuje normu o prsa korejské dívky a to značně štíhlé >:-[] >:-[] >:-[] -
gtv6 30.11.06 14:13
« Re: Chladící kapalina
Jo taková hezká, poblitá...... :o))
Jo k těm světlům, tan je to šedý plochý xžilový konektor, který je nejníže na pojistkové skříni, průtokem proudu při svícení se příslušné kabely zahřívají na cca 50 C, tím se hřeje i pin a protikus konektoru, který se roztahuje až je volný a vzniká jiskření, které mě to trošku natavilo, tak jsem vytáhl jednotlivý samice napružil jsem pérka zpátky, doufám, že to vydrží. Je to dost poddimenzovaný na to aby to svítilo během každé jízdy, myslím, že s tím konstruktéři nepočítali a bojím se toho, že s tim nepočítaj u žádnýho auta, že bude svítit neustále. -
gtv6 30.11.06 11:57
« Re: chladící kapalina
1) Proč ty chladící kapaliny nemám míchat? kvůli barvě ? Ve fiat group bude určitě ve všem nějaká tutela nebo oleje selenia, takže zachovat zanačku? I kyž si myslím, že smíchat chladící kapalinu různých barev při stejné specifikaci můžeš.
No a k té mojí " Koale " no tak už pravej přední tlumič vytekl, je z toho nádherná houpací amerika, nevydržel ani 100 ttk zbývají mu poslední 2. No, ale na druhou stranu jsem si vědom svého hovadského zacházení :-) Jo malá další vada, myslel jsem že že mi praskla potkávačka, a ejhle vono ne, chyba je v konektoru u levý nohy ve svorkovnici, jeden pin je nějakej vopálenej, jdu se na to mrknout s nářadím, doufám, že to neskončí u nějakejch rychlospojek :o)))) -
"-- skrytý --" 26.11.06 16:29
« Re:
to beaver... možná jsem se o tom nezmínil. Já ty ledky mám koupené hotově, tím myslím, že už jsou zalité ve skle, nejde o vlastní výrobu. Já přemýšlím nad zapojením toho odporu u těch drátů, co vedou do kufru k SPZ... takže tam by neměl být problém s místem... pošlete mi teda to schématko? -
"-- skrytý --" 26.11.06 16:23
« Bez nadpisu
@ pavproch
Omlouvám se všem, kteří nechápou "vo co de". Odpovídal jsem sgy-mu na problém, na který se ptal. >:D Tahle amatérská zapojení jsou kapánek ošidná, nejsou schválena a v případě, že ti na voze dojde k jakékoliv pojistné události zapříčiněné elektrikou, máš smůlu, nedostaneš ani fň.
@ sgy
Ano, připojení paralelního odporu okolo 200ohmů vyřeší problém s BC, aby nehlásil poruchu žárovky. Ta watáž je velký průšvih, protože to teplo musíš nějak vyzářit. Ztrátový výkon vychází okolo 1W, ale když použiješ 1W odpor, tak velmi slušně hřeje a v té kapličce na sufitku je moc málo místa. Nebudu to tady nějak rozpitvávat, pošlu ti info i obrázky do SZ. -
"-- skrytý --" 25.11.06 22:19
« Re:
Takže jestli to chápu dobře, tak mi bude stačit u každé LED sufitky zapojit paralelně 200ohmový odpor při zátěži 2W? Zahřívají se ty odpory nějak výrazně? Aby mi to pak nějak nechytlo nebo nedělalo jiné problémy... Mohl bych teda poprosit o schématko? -
"-- skrytý --" 25.11.06 20:35
« Bez nadpisu
@ sgy
BC bohužel indikuje poruchy žárovek i na těch nejnemožnějších místech (osvětlení zásuvky na zapalovač), aspoň u Stila. Osvětlení RZ je u Stila 2x sufit 12V 5W. Zapojil jsem (za 1 sufitku) 4x LED bílé sériově a dal je do Gretzova můstku, tím je zajištěna "obratitelnost" LEDsufitky (Gretz není nutný, ale je vhodný). Aby byl ošálen BC je třeba dát přes celé zapojení paralelně odpor v hodnotě okolo 200ohmů +/- 10%. Pozor na zatížitelnost odporu, musí být minimálně 1W, raději 2W. Já to řešil třemi odpory 82ohmů 0,5W. Ve vývoji je ale sada SMD odporů >:D Pokud bude zájem, pošlu schéma i nějaké foto s pokusnými vzorky. -
"-- skrytý --" 25.11.06 18:27
« Bodycomputer u Pandy
Zdravím vás po dlouhé době. Chtěl bych se zeptat. Měnil někdo z vás v Pandě nějaké žárovky za ledky? Já si vyměnil žárovky u SPZ za ledky a díky bodycomputeru se mi rozsvití jen 1-2 sekundy. Asi si myslí, že tam ty žárovky nejsou či co. Zatím jsem to vyřešil tak, že mám ješte ve dveřích kufru vzadu zapojenou normální žárovku kvůli zátěži a normálně to jede. To ale není řešení. Nevíte jak to obejít nebo vyřešit?
Díky za tipy
Tak ať ti * z auto průmyslu, přejdou na 30 nebo 40 voltů, je mi to jedno, nebo rovkou 100 či 200 a můžou to tahat zvonkovejma drátkama....., anebo to není tak jednoduchý, co ? ;o))