Nová PANDA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
jenik1 08.12.06 08:59
« Kroutící moment
Zdravím,
moje Panda 1.1 Aktive nemá otáčkoměr a proto nevím kdy má Panda
při jízdě nejvyšší kroutící moment. Ten vrcholí podle dokumentace při 2750 ot/min a je 88 Nm. Nevíte jaká rychlost auta odpovídá těmto otáčkám pro každý rychlostí stupěň? Zajímavé jsou hlavně stupně 3,4 a 5. Dík -
"-- skrytý --" 01.12.06 19:41
« Bez nadpisu
@ jenik
Jj, dálnice a kvalita jejího povrchu je téma samo pro sebe. V ČR i SK je to obecný jev, že povrch místy (na mnoha místech) připomíná vlnitý plech. Ale když porovnám kvalitu v úseku Pha-Benešov, tak dálnice D1 přece jenom vykazuje vyšší kvalitu a zkracuje čas (někdy) o cca 15minut na cestu k rekreačnímu objektu (teda tomu mému). Je nás ale mnoho, kteří dálnici prostě a jednoduše potřebujeme (a to nejen pro cestu na chalupu a zpět), takže nezbývá nic jiného než zaplatit 900Kč :( -
"-- skrytý --" 30.11.06 20:09
« Bez nadpisu
@ jenik
Ne údajně, ale skutečně se mění i olejový filtr. Bez výměny olejového filtru by výměna oleje neměla smysl. Filtr je vidět zespodu vozu, měl by vyčuhovat šikmo z boku bloku motoru ve spodní části. Je to takový hladký válec o průměru cca 15cm a dlouhý je kolem 25cm (rozměry jsou různé podle typu a druhu motoru).
@ gtv6
Není to zase až tak jednoduché zvednout palubní napětí (a tím snížit proudy kabelama), 12V je hlavně z bezpečnostních důvodů (předpisy). Víš kolik součástí by se také muselo předělávat? Sám za sebe bych byl za 24V a střídavých. Kdysi dávno jsem pomáhal kamarádovi přestavovat Trabanta na 12V. Nestačili jsme se divit, kolik žárovek a motorků i jiných ptákovin jsme museli vyměnit a to šlo o bakeliťáka :D -
"-- skrytý --" 30.11.06 14:31
« Kabeláž
@ gtv6
Tak s tímhle jsem se setkal snad u každého auta po r.v. 70. Všechny fabriky začaly šetřit a první co bylo na řadě, byla délka kabelů, začali je dělat tip-ťop a dimenze průřezu je také na hranici, akorát splňuje normu o prsa korejské dívky a to značně štíhlé >:-[] >:-[] >:-[] -
gtv6 30.11.06 14:13
« Re: Chladící kapalina
Jo taková hezká, poblitá...... :o))
Jo k těm světlům, tan je to šedý plochý xžilový konektor, který je nejníže na pojistkové skříni, průtokem proudu při svícení se příslušné kabely zahřívají na cca 50 C, tím se hřeje i pin a protikus konektoru, který se roztahuje až je volný a vzniká jiskření, které mě to trošku natavilo, tak jsem vytáhl jednotlivý samice napružil jsem pérka zpátky, doufám, že to vydrží. Je to dost poddimenzovaný na to aby to svítilo během každé jízdy, myslím, že s tím konstruktéři nepočítali a bojím se toho, že s tim nepočítaj u žádnýho auta, že bude svítit neustále. -
gtv6 30.11.06 11:57
« Re: chladící kapalina
1) Proč ty chladící kapaliny nemám míchat? kvůli barvě ? Ve fiat group bude určitě ve všem nějaká tutela nebo oleje selenia, takže zachovat zanačku? I kyž si myslím, že smíchat chladící kapalinu různých barev při stejné specifikaci můžeš.
No a k té mojí " Koale " no tak už pravej přední tlumič vytekl, je z toho nádherná houpací amerika, nevydržel ani 100 ttk zbývají mu poslední 2. No, ale na druhou stranu jsem si vědom svého hovadského zacházení :-) Jo malá další vada, myslel jsem že že mi praskla potkávačka, a ejhle vono ne, chyba je v konektoru u levý nohy ve svorkovnici, jeden pin je nějakej vopálenej, jdu se na to mrknout s nářadím, doufám, že to neskončí u nějakejch rychlospojek :o))))