Nová PANDA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
gtv6 03.01.07 12:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Centrál a alarm na Pandu. To GTV6
Ajo, ty nemáš vůbec centrál, já mám auto s centrálem, jen sem neměl dálku, proto, se musel koupit zámek s motorem do řidičových dveří, řidičovy dveře dávají impuls všem dveřím, ne kufru. Samozrejmně pokud chceš otvírat celý auto, tak musíš koupit motorky do všech zámků. -
gtv6 30.12.06 10:05
« Re: Centrál a alarm na Pandu.
Já jsem koupil orig. zámek LP dveří s motorkem a zkombinoval jsem to se zavíráním od jablotronu, funguje to. Jen nejde ( nějak obyčejně ) zapojit výstražné blikače, díky procesorovému řízení všeho v autě.
To jenik: Dolij to destilkou. Stejně náplň po třech letech budeš měnit. To 1dcl vody to zas tolik nenaředí, aby to u nás zmrzlo na kost. -
"-- skrytý --" 29.12.06 15:58
« Centrál a alarm na Pandu.
Zdravím. Chtěl bych nechat dodělat do Pandy centrál na dálku. Někde jsem se dočetl že tam nejdou ty univerzální centrály, kvůli uchycení servo motůrků,že se musí namontovat originál Fiat. Ten stojí ale skoro 4tis. Nemontoval někdo i neorig? Jak na to? Nebo kde se dá koupit levněji ten orig. A ještě jeden dotaz. Chtěl bych to zkombinovat s alarmem Sentinel 1100. Jaké jsou s ním zkušenosti. Dík za vaše odpovědi. ;-) -
jenik1 29.12.06 14:12
« Re: Re: Jak otevřít víčko nádoby chladiče
Takže zatlačit dolů a pak otočit doleva?
Hladinu mám asi 0,5 cm nad rizkou "MINIMUN". Je to sice ještě v normě, ale přilít by asi neškodilo. Horší je, že jeden litr Paraflu UP stojí 250 korun. Nevíte jak dlouho se může ten koncentrát skladovat? -
"-- skrytý --" 29.12.06 13:09
« Re: Jak otevřít víčko nádoby chladiče
Stačí trochu větší silou zatlačit víčko dolů a otočit. Pokud máš hladinu v nádobce mezi ryskama (Panda stojí na rovině), tak je zbytečné kapalinu dolévat. Když je pod minimem, tak to chce projít všechny hadice, někde určitě najdeš místo s šedobílým práškem na hadici. Většinou to bývá málo utažená spona. -
jenik1 28.12.06 20:23
« Jak otevřít víčko nádoby chladiče
Možná mám hloupý dotaz, ale potřeboval bych dolít trochu chladící kapaliny do Pandice. Jedná se pochopitelně o ředěnou Paraflu UP. Nejde mi nějak otevřít víčko, kam se kapalina leje. Je tam normální pravotočivý závit, nebo nějaký jiný systém uzávěru? Dík. -
jenik1 19.12.06 17:42
« Re: dálnice
Ona Panda zase tak malé auto není. Dnes jsem parkoval v podzemních garážích a Panda byla ze všech aut v celé řadě nejvyšší. Připadá mi spíše jako malé SUV. A to tam stály Fábie i Oktávie. Okorát je kratší. Ovšem na první pohled jako miniauto rozhodně Panda nevypadá :-) -
"-- skrytý --" 11.12.06 14:48
« Bez nadpisu
@ jenik
Tak na startér jsi už našel odpověď. Je umístěn na bloku motoru jako odnímatelná součást. Vyměna uhlíků je tak po 50-80tis. km, podle počtu startů. Na UNu jsem měnil uhlíky ve 116tis. km.
To, co je spojeno řemenem s motorem, není dynamo (zdroj stejnosměrného napětí, přestalo se montovat do aut někdy v 60-70 letech), ale je to alternátor (zdroj střídavého napětí). Má citelně vyšší výkon a má i další výhody oproti dynamu. Vyžaduje však usměrňovač (uvnitř alternátoru) a jiný regulátor napětí (dříve regler). Nelze je mezi sebou navzájem vyměňovat aniž by byla provedena také výměna regulátorů. Výměna řemenu není ani tak složitá, spíše je to záležitost zručnosti a měl bys vystačit s běžnou výbavou klíčů. Za celou dobu, co jezdím s Fiaty jsem ale řemen neměnil (a doba je to dost dlouhá a počet km také není nijak malý) :D -
jenik1 10.12.06 15:15
« Kde má Panda startér?
Zdravím,
To dynamo, které je propojeno s motorem klínovým řemenem je zároveň také startérem nebo ten je někde jinde?
Kdyby náhodou ten řemen prasknul, tak asi auto nepojede že? Je složité tam dát jiný, když mám náhradní v autě? Jaké klíče k tomu potřebuji?
Tak už jsem to našel [odkaz]