Nová PANDA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 25.02.07 10:34
« Re: Elektrické ovládání předních oken
@ jenik
Dodělat tam el. stahování určitě jde i dozadu, ale asi bude problém s napojením na body comp, takže nebude fungovat vy/stahování na dálku a asi nepůjde centrální ovládání od řidiče, záleží také na systému, který tam hodláš namontovat. Jestli originál Fiat (připrav si kapsu) :-( nebo universal, ten bude o něco levnější. Dělají to i s montáží některé prodejní firmy. Já bych raději ale zvolil centrál na dálku než el. okna. (Můj názor) :D -
"-- skrytý --" 09.02.07 17:31
« Bez nadpisu
Ahoj všem,
tak jsem překročil minulý týden 70tkm. Nechal jsem vyměnit olej, všechny filtry, svíčky a destičky - vše za 3000Kč kamarádovi, jo, a umyl mi pořádně motor, celou Pandu, hlavně spodek. Za to dostal ještě sklěněnou "knížku" z Irska, kterou jsme společně s chutí přečetli >:D . Kalamitu jsme s Pandou přežili doma, Panda v garáži, já v posteli drtil horečky. 10 dní v háji, uteklo mi pár kšeftů, ale nyní díky hbité Pandici to doháním :-)
Jo, kolegové se mě ptali, jestli nechci koupit Logana kombi? Tak jsem se na něj byl podívat v Avantu a - zlatá Panda, je sice o dost menší, ale takovou výbavu jakou má a za ty peníze, to Logan nikdy nedokáže. -
« Bez nadpisu
Nedávno jsem měl možnost řídit máminu novou Pandu Multijet v plné výbavě a musel jsem si poopravit své míněni o Fiatu. Mám rád velké auta, ale přesto musím uznat, že je to šikovné auto, a s tím dieselem to byla docela dynamická jízda, hlavně od 2000ot/min. to pěkně tlačilo do sedačky. U tak malého auta mě překvapil rozsah výbavy. Svižnější jízda znamenala spotřebu kolem 4,2l podle počítače. Já co mám nádrž těmeř 90litrovou jsem se při tankovaní musel zasmát když se ukazatel na stojanu zastavil někde kolem 35litrů. Akorát design boční části auta se mi moc nelíbí. :D -
gtv6 18.01.07 20:57
« Re: Re: Přetočení motoru
Omezovač je na 6200 ot, na pětku se do omezovače nedostaneš, na jinou rychlost není problém, prostě až se k němu dostaneš tak to odstaví benzin a auto přestane táhnout. Jinak v omezovači na pětku by to muselo jet přes 200 tachometrových. Podařilo se mě z kopce 190, ale se staženou pr***í. Mám ješte vyzkoušeno, pokud spěchám a držím otáčky kolem 4100 tak 150 km/h tak vyjedu i všechny kopce na d1, samozřejmně prázdný auto. -
"-- skrytý --" 18.01.07 08:04
« Bez nadpisu
A údaj v techničáku má hodně velkou rezervu.
U Pandice drahé 1/2 to sedí skoro přesně:
- podle techničáku maximálka 145 km/h
- v reálu ta je jí Pandice dá tachometrových 150 km/h (po rovině, bezvětří, jedna osoba na palubě) a ani o clup víc
Většina tachometrů proměřuje okolo 3%, takže 150(tacho)=145.5(reál)
@jeník ref "nejlepší dálnice": "nový" úsek D1 (Vyškov-Kroměříž) je IMHO ještě lepší než D8 -
"-- skrytý --" 17.01.07 20:48
« Bez nadpisu
To jsi teda pěkný "kanec", když takhle proháníš Pandici >:D >:D >:D
A údaj v techničáku má hodně velkou rezervu. Nebude to tak horká kaše, ono tachometrových 180 bývá o dost míň skutečných km. Ideální to je měřit s GPS nebo s navigací, v nejhorším s někým se stopkama a měřit čas od cedule k ceduly (na dálnici). Mě taky tacho ukazovalo nějakých 215, otáčkoměr 5100 a podle navigace to bylo 204 :?