Nová PANDA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
gtv6 27.09.08 22:55
« Re: Výměna chladící kapaliny
Z jakýho důvdu ji chceš měnit ? Sundat hadici ke chladiči, otevřít expanzku - na chladiči, povolit odvzdušňovák ( na hadici k topení ) vylít původní kapalinu. Dát zpátky hadici ke chladiči, nalít pro výplach samostatnou destilku, jak poteče odvzdušňovákem tak ho zavřít, nastartovat motor a dolívat při otevřený expanzce, mačkat hadice - vyhnat bubliny, kontrolovat teplotu motoru, pákrát prošlápnout a expanzku zavřít. Nechat prohřát, pak tu destilku vypustit a napustit nemrzkou s destilkou podle poměru co je napsanej na nemrzce -20°C bude stačit. Nejdůležitější je hlídat teplotu motoru po napuštění. -
-
"-- skrytý --" 12.09.08 13:35
« Který benzín?
Dobrý den,
rád bych se Vás zeptal na zdánlivě banální otázku, „ který benzín je lepší “ ? Tankuji u 2 pump, u bývalé JET a noname . Noname tvrdí, že berou ze SK… Na ten bývalý Jet mi Panda připadá, že je hlučnější motor, ale zato i při nižších otáčkách auto pěkně táhne a ochotně se vytáčí. Při tom noname (prý SK) se motor zklidní, ztiší, připadá mi, že při stejně sešláplnutém plynu má nižší otáčky, ale při nižších otáčkách zase tak dobře netáhne a ani se motoru nižší otáčky nelíbí. Spotřeba je u toho noname lehce nižší (cca 0,1-0,2 dl/100 km). Jezdím denně stejnou trasu, proto můžu srovnávat. Tušíte někdo v čem se ty benzíny liší? Může některý z nich auto poškodit, nebo více opotřebovávat motor, nebo je jeden z nich úplně „špatný“ (například znečištěný apod.)nebo naopak úplně „dobrý“ ? díky
Jinak Panda 100 hp je pro opravdové frajery! :-! -
gtv6 18.08.08 22:24
« Re: 100 hp
No, přečtený a zkouknutý mám kde co, mám velký cukání do toho jít, na svezení bude příští týden. Tuhost podvozku neřeším a to že má panda krátkej a kousavej rozvor to už vím dávno, na dání kontra je velmi opravdu velmi málo času. Když ji pošleš na mokrou šmejrem přes ručku, tak je opravdu někdy fakt moc rychlá a jseš raz dva v hodinách. -
jenik1 18.08.08 17:29
« Re: 100 hp
V ní jsem nejel, ale na netu je mnoho recenzí. Třeba [odkaz]
Panda 100HP má tvrdý sportovní podvozek, široké patnácti palcové pneu. Nádrž klasickou na 35 litrů, takže při vyšší spotřebě než u klasické pandy by jsi byl pořád u pumpy. Ale rozhodně to není špatný auto. Z rychlení z nula na sto za 9,6 vteřiny hovoří samo za sebe. V českých Budějovicích jí měly v AutoFuture za 299 tisíc a úplně novou. -
m.z. 18.08.08 17:24
« Re: 100 hp
Bohužel ne,ale podle testů,je cca o 20% tužší a údajně dost poskakuje na hrbolech,dynamika slušná.Novináři jsou hrozně rozmazlení,takže si myslím,že se s tím v pohodě bude dát denně jezdit.Přítelkyně má 1,2 Dynamic 3rokem a max. spokojenost.Po aplikaci pneu 185/55 R14 výborné jízdní vlastnosti.Po doplacení lízačky,je volba jasná-100HP,pokud neudělají ještě něco silnějšího >:-[] -
jenik1 05.08.08 20:24
« Zpětné zrcátko
Zdravím, v noci moc nejezdím, ale nedávno jsem jel po dálnici v noci a rychlejší auta většinou pořád svítily dálkovými světly. Jde nějak upravit zpětné zrcátko v Pandě pro noční provoz? Třeba u Trabanta se jednoduše celé zrcátko otočilo a bylo po oslňování. Nevěřím, že by to u Pandy nešlo. -
gtv6 05.08.08 12:12
« Re: FIAT PANDA ECO
Co myslíš výrazem ECO? Eco je u mě, dřevěný povoz tažený kravkou. Jinak se nenechte zblbnout ekologickým lobby. Minulý týden představili 500 s pohonem pouze el. motorem s dojezdem 70 km, to je u mě aspoň trochu eco. Pokud chceš aby auto míň žralo, tak nešlapej tolik na plyn a spotřeba 5,5/l na 100 km je dost eco a kůl. -
"-- skrytý --" 05.08.08 08:40
« FIAT PANDA ECO
Četli jste tady článek o "FIAT PANDA ECO" ? Tak mne napadá, jestli by nešla taková "ECO" udělat i z našich verzí. Olej a pneu vyměnit asi není problém. S aerodynamikou by to nemuselo byt snad tak špatné, ale co s přeprogramováníkm jednotky? Co vy na to? Máte nějaké zkušenosti nebo typy?
;-)