Nová PANDA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 11.01.09 10:51
« Re: topení
Nemám žádný problém,topení bezva.Ráno,kyž musím škrábat skla tak natočím Pandičku a než to dodělám a rozjedu se tak cítím už trošku foukat teplý vzduch.Je pravda že při větších mrazech /-15/není tričková teplota okamžitě.Pandička,jak stojí venku na mrazu tak prochladne,ale jak píšu topí moc dobře.Jsem spokojený. :yes: -
"-- skrytý --" 10.01.09 21:32
« jj
...je to ako pisete...ked je mraz tak panda netopi...to plati tak pod cca -10 a viac...ale co ma seria maximalne tak je to ze nedokazem nasmerovat vzduch tak aby sa nemlzili bocne okna...bud fukam na predne alebo na bocne...pri ofuku predne + male bocne vyduchy na palubke to nestaci a musi ist bud vetrak naplno alebo stale musim prepinat smerovanie vzduchu...
...inak som s pandou spokojny na 98%/spominane vetranie + zateka mi do prednych svetiel/...genialne auticko za super prevadzkove naklady...
...spotreba je tiez super...bezne robim dlhe streky za 4.2-4.5 a s boxom za 5.0...mam 1,2 8V... -
jenik1 09.01.09 12:57
« Re: topení
Naopak, mě topí Panda super. I v těchto mrazech je v autě teplo, a to větší než doma. Ručka teploměru jde zpátky jenom při jízdě na volnoběh z kopce. Držím-li motor v otáčkách topení přímo hicuje. :-)
Je ovšem fakt, že jsem jel maximálně při -8 stupních. Dnes, když bylo -15 jsem nejel. Možná by to bylo jak píšeš. -
gtv6 08.01.09 12:22
« topení
Jak Vám topí ? Mě běhá teplota někde mezi 1/3 - 2/3 v první půlce měřáku, tipuju 60 - 70°C a v autě je zima, co mám nový bravo a i alfy, tak budík urputně ukazuje pořád stejně 90°C a je teplo. Ale na druhou stranu se chová panda stejně od koupě, čtvrtou zimu, jak mrzne topí na ho*no, leda, že by byl blbej termostat už továrny. Už jsem to v minulosti zjišťoval, že prej benzínová panda moc netopí a JTD už vůbec. -
gtv6 30.12.08 14:44
« Re: Životnost katalyzátoru
Mám najeto 165 tkm a kat funguje, takže užívej vánoc. Nejčastěji na autech odchází katy, protože odejde zapalování na některém válci a v dobré víře, že dojedeš na "3" do servisu, tak ho zničíš, protože ti z toho nepálícího válce jde nespálenej benzín a to je jeho smrt. -
oIoo 30.12.08 13:07
« Re: Životnost katalyzátoru
ty máš hustý starosti, "abych prošel u TK v 2010, až budu mit 80k". Katalyzátor máš v autě abys neotravoval prostředí, ne abys prošel TK. Vzhledem k tomu že katalyzátor je z keramiky a drahých kovů tak ti nijak neubývá. Ke zničení dojde buď mechanicky (rozbije se ta keramika) a uslyšíš chrastění, nebo ti to shnije jako dost výfuků na lowend autech. A nebo, což je největší riziko odejde třeba lambdasonda. Všechno ale záleží dost značně na tom jak jezdíš, a taky co tankuješ. -
jenik1 30.12.08 09:16
« Životnost katalyzátoru
Zdravím, na internetu se lze dočíst, že životnost katalyzátorů se pohybuje v rozmezí 100 až 130 tisíc km. Dokonce jsem četl i 80 až 130 tisíc. Nevíte jak je to se životností u nové Pandy? Asi nejvíc zkušeností bude mít gtv6, který s Pandou najel 150 tisíc. Vydržel katalyzátor? Jde mi o to, abych prošel u technické kontroly v roce 2010, kdy budu mít najeto asi 80 tisíc. Dík za odpověď. -
gtv6 15.12.08 20:19
« Re: Dobíjení baterie
Dobíjet s kabely ano, nabíjecí proud max. 0,1 nominální kapacity baterie, tzn. 44Ah = 4,4 A, když s autem jezdíš nemusíš dobíjet, mě vydržela 4 roky a 160 tkm, Při dobíjení je dobré mít baterii otevřenou, hlídat teplotu, měřit hustotu elektrolytu, přečti si o tom něco na webu. -
"-- skrytý --" 06.12.08 18:23
« Kvalitný neznačkový servis na Pandu v okolí BA
Zdravím Panďákov,
vie mi niekto odporučiť kvalitný a spoľahlivý neznačkový servis na Pandu v BA a okolí, príp. nejakého šikovného garážmajstra čo má s Pandami skúsenosti.
Najlepšie osobná skúsenosť.
Zatiaľ Pandica šlape jak hodinky, ale človek nikdy nevie... -
"-- skrytý --" 27.11.08 20:32
« Re: MiTo
Jo a ještě něco, v MiTu je použita fungl nová technologie Alfa D.N.A. jestli jsi o tom slyšel?...to je systém, který přišel ze závodních okruhů-tento system dovede přizpůsobit dynamiku vozu podle aktuálního jízdního stylu a podmínek!...a je to opravdu hodně vychytaný a vychvalovaný...má vliv na motor, brzdy, řízení, nápravu a převodovku!!!...můžeš vybírat ze tří módů a sice: super sportovní (Dynamic), městský (Normal) a maximálně bezpečný i v obtížných situacích (All-Weather)...to předchozí zmiňovaná auto nemají:o)...a ještě jedna věc, tohle auto vyhrálo prestižní ocenění Europa 2008(cenu novinářů)...musim si to auto prostě vychvalovat:o)... -
"-- skrytý --" 27.11.08 20:24
« Re: MiTo
Jo to jo, já totiž mluvil právě o té klasické 1.4T...155 koní má ta nejsilnější verze 1.4...a je taky samozřejmě nejdražší!:o)...no počkej 156 GTA?...jaký to ale bude rok výroby?...159 je taky nádherný auto, ale právě s tou jedna osmou bych řek, že nebude až tak pružný a dynamický jako to MITO. S tim, že bude za pár let levnější mi nezbývá než souhlasit, ale řekněme si na rovinu, které auto nebude?!:o)...Mrknul už jsi na ten nový web?...je fakt moc hezkej!...jo a jedna novinka na závěr(ona teda byla známá už včera, ale to neva), MiTo získalo plný počet hvězdiček v EuroNCAP...a co si budem povídat, bezpečí je pro každého vždy na prvním místě!:o) -
gtv6 27.11.08 19:58
« Re: MiTo
Vašku88, nevím co jsi četl, ale za 359 tis. je holý mito s 78 końovou 1,4, za 464 tis. je holá 150 koňová verze + klima 20 a jsme na půl melounu a za půl melounu si koupím 156 GTA v lahůdkovým stavu, nebo za 599 je 159 sice s bídnou 1.8, ale auto je úplně jinej level. Maj cenu dost nadhozenou za dva roky bude o x desítek tis. menší, tak už to bude mít trochu smysl. Zatím je to nesmysl. Jo design, je je pěkný, to je vše. Další diskuze je jaxi o ničem. -
"-- skrytý --" 27.11.08 18:50
« Re: Zvolávacia akcia Panda
V servise mi povedali, že idú meniť jednotku ABS.
Teraz má tá jednotka fakt taký čierny plastový kryt. Predtým tam nebol. Dá sa nejak jednoducho vizuálne zistiť (bez demontáže) či bola vymenená aj pumpa?
Na 100% mi ale pri tom menili brzdovú kvapalinu.