Nová PANDA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
gtv6 09.02.09 14:51
« Re: Fiat zdražil Pandu
Cena při hotovosti: 156 000,- (cena platí při dodání vozu k recyklaci či dokladu o provedené ekologické likvidaci) Takže zpátky na zem. Cena platí co je na fiatích stránkách a ukecat můžeš tak 5% v hotovosti a cash back v leasingu si poctivě zaplatíš ve splátkách. -
"-- skrytý --" 11.01.09 21:41
« Re: topení
Termostat mi na budíku pustí ručičku ukazatele maximálně jednu čárku před 1/2.Ráno před odjezdem dávám přepínač,aby foukal jen na přední okno a pak během jízdy přepínám do polohy ,,přední okno a nohy".Větrák pouštím na dvojku.Při větších mrazech při ohřátí dávám na chvilku větrák na 3.Měl jsem 120cítku,Formana a Renaulta 19 a Pandička topí nejlépe.Opravdu jsem moc spokojený.
Jestli má někdo lepší nápad jak ráno nejlépe v Pandičce topit tak napište.Dík rád si nechám poradit. -
"-- skrytý --" 11.01.09 10:51
« Re: topení
Nemám žádný problém,topení bezva.Ráno,kyž musím škrábat skla tak natočím Pandičku a než to dodělám a rozjedu se tak cítím už trošku foukat teplý vzduch.Je pravda že při větších mrazech /-15/není tričková teplota okamžitě.Pandička,jak stojí venku na mrazu tak prochladne,ale jak píšu topí moc dobře.Jsem spokojený. :yes: -
"-- skrytý --" 10.01.09 21:32
« jj
...je to ako pisete...ked je mraz tak panda netopi...to plati tak pod cca -10 a viac...ale co ma seria maximalne tak je to ze nedokazem nasmerovat vzduch tak aby sa nemlzili bocne okna...bud fukam na predne alebo na bocne...pri ofuku predne + male bocne vyduchy na palubke to nestaci a musi ist bud vetrak naplno alebo stale musim prepinat smerovanie vzduchu...
...inak som s pandou spokojny na 98%/spominane vetranie + zateka mi do prednych svetiel/...genialne auticko za super prevadzkove naklady...
...spotreba je tiez super...bezne robim dlhe streky za 4.2-4.5 a s boxom za 5.0...mam 1,2 8V... -
jenik1 09.01.09 12:57
« Re: topení
Naopak, mě topí Panda super. I v těchto mrazech je v autě teplo, a to větší než doma. Ručka teploměru jde zpátky jenom při jízdě na volnoběh z kopce. Držím-li motor v otáčkách topení přímo hicuje. :-)
Je ovšem fakt, že jsem jel maximálně při -8 stupních. Dnes, když bylo -15 jsem nejel. Možná by to bylo jak píšeš. -
gtv6 08.01.09 12:22
« topení
Jak Vám topí ? Mě běhá teplota někde mezi 1/3 - 2/3 v první půlce měřáku, tipuju 60 - 70°C a v autě je zima, co mám nový bravo a i alfy, tak budík urputně ukazuje pořád stejně 90°C a je teplo. Ale na druhou stranu se chová panda stejně od koupě, čtvrtou zimu, jak mrzne topí na ho*no, leda, že by byl blbej termostat už továrny. Už jsem to v minulosti zjišťoval, že prej benzínová panda moc netopí a JTD už vůbec. -
gtv6 30.12.08 14:44
« Re: Životnost katalyzátoru
Mám najeto 165 tkm a kat funguje, takže užívej vánoc. Nejčastěji na autech odchází katy, protože odejde zapalování na některém válci a v dobré víře, že dojedeš na "3" do servisu, tak ho zničíš, protože ti z toho nepálícího válce jde nespálenej benzín a to je jeho smrt. -
oIoo 30.12.08 13:07
« Re: Životnost katalyzátoru
ty máš hustý starosti, "abych prošel u TK v 2010, až budu mit 80k". Katalyzátor máš v autě abys neotravoval prostředí, ne abys prošel TK. Vzhledem k tomu že katalyzátor je z keramiky a drahých kovů tak ti nijak neubývá. Ke zničení dojde buď mechanicky (rozbije se ta keramika) a uslyšíš chrastění, nebo ti to shnije jako dost výfuků na lowend autech. A nebo, což je největší riziko odejde třeba lambdasonda. Všechno ale záleží dost značně na tom jak jezdíš, a taky co tankuješ. -
jenik1 30.12.08 09:16
« Životnost katalyzátoru
Zdravím, na internetu se lze dočíst, že životnost katalyzátorů se pohybuje v rozmezí 100 až 130 tisíc km. Dokonce jsem četl i 80 až 130 tisíc. Nevíte jak je to se životností u nové Pandy? Asi nejvíc zkušeností bude mít gtv6, který s Pandou najel 150 tisíc. Vydržel katalyzátor? Jde mi o to, abych prošel u technické kontroly v roce 2010, kdy budu mít najeto asi 80 tisíc. Dík za odpověď. -
gtv6 15.12.08 20:19
« Re: Dobíjení baterie
Dobíjet s kabely ano, nabíjecí proud max. 0,1 nominální kapacity baterie, tzn. 44Ah = 4,4 A, když s autem jezdíš nemusíš dobíjet, mě vydržela 4 roky a 160 tkm, Při dobíjení je dobré mít baterii otevřenou, hlídat teplotu, měřit hustotu elektrolytu, přečti si o tom něco na webu.