Nová PANDA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
jenik1 19.04.11 15:46
« Re: Řazení jde ztuha
Koupil jsem ve spreji silikonový olej za 60 korun a pravidelně ho stříkám na různá místa pod kapotou. Silikon můžeš nastříkat na všechno včetně kovů, pryže, umělé hmoty, čepy apod. Dobrý je to třeba na bočnice pneumatik, ty pak krásně odpozují vodu. Pouze na sklo se to nemá údajně dávat,ale nijak to neškodí. Natíral jsem s tím gumy okolo skel a část se dostala na sklo, ale nic se nastalo. Naopak, voda se na skle nedrží. -
"-- skrytý --" 17.04.11 21:32
« Řazení jde ztuha
Ahoj, tak mám svou novou Pandu 1.2 už skoro rok, najeto 8000 km, ale nějak ji ztuhlo řazení. Není to sice žádná tragédie, prostě nejde tak lehce jako původně. Párkrát se mi dokonce nepovedlo napoprve podřadit (z 3 na 2) - nešlo tam chvilku vůbec nic - pak vše naprosto normálně... Věděl by někdo, v čem může být problém? :-| -
gtv6 22.02.11 12:15
« Re: Geometrie
No to máš tak, pokud mám cestu do práce i z práce s převážně pravotočivými zatáčkami, tak to tak je. Samozřejmně pokud jezdíš zcela normálně po velkoměstě, tak musí být gumy ohoblovaný stejně, manželka na autě má gumy sjety naprosto přesně, ale styl jízdy je zcela neagresivní - styl pan klobouk, ale to jsem i rád, vozí děti. -
Ma007 22.02.11 10:43
« Re: Geometrie
gtv6 - ja by som to v tvojom prípade skôr tipol tiež na zlú geometriu. Beriem že plášť extrémne namáhaný v jednom smere bude viac opotrebený, ale to dosiahneš na okruhu jazdou na hrane po dlhšiu dobu. V normálnej premávke sa tie rozdiely stierajú. Parkovanie, x-násobné rozbiehanie a zastavovanie na semaforoch dajú plášťom tiež zabrať. Ja to vidím na svojich autách, jedno behá a motá sa len po meste a druhé je určené na dlhšie trasy. Aj keď tým druhým jazdím agresívnejšie, aj tak mi plášte na ňom vydržia cca dvojnásobný nábeh ako na tom čo sa motá po meste. -
gtv6 21.02.11 18:27
« Re: Geometrie
Nevím, co máš namysli, ale u pandy je velmi pravěký podvozek, gumy o šířce 155, takže když mám většinu zatáček doprava a jezdím pravidelnou trasu, tak mám prostě venek levé gumy ohulenej víc - pravá je v pohodě. Žezání zákrut beru jako normální zábavu za volantem a u pandy je to docela *, protože na těch užovkách, je taková hravá, jen musíš dávat pozor na zadek, protože limit je na ostří nože. asi tak :-) -
Ma007 21.02.11 10:26
« Re: Geometrie
Chlapi ja neviem čo riešite? Geometria 2x do roka je štandard. Potom by sa Vám nestalo, že sa nepravidelne derú plášte. Každé nepravidelnosti v opotrebení plášťou má na svedomí stav náprav.
1) derie sa vnútorný/vonkajší okraj = zlá geometria
2) plášť "kockatie" - vytvárajú sa na ňom pilové zuby = zlé tlmiče
gtv6 - tým rezaním zákrut a opotrebením plášťov snáď sranduješ? -
jenik1 02.02.11 12:32
« Geometrie
Tak jsem byl Contitrade, kde mi za 27 korun kontrolovali brzdové destičky. Přitom zjistili, že mám nepravidelně sjeté pneumatiky a potřeboval bych nastavit geometrii kol. K mému překvapení jsem se dočetl, že geometrie by se měla dělat minimálně jednou ročně, a to při přechodu ze zimních na letní pneumatiky nebo když se najede na velký výmol (což je v současnosti více než prevděpodobné.) Hele gtv6 co to obnáší ta geometrie a jak se to nastavuje? Jde u Pandy nastavit geometrie i u zadních kol? -
"-- skrytý --" 10.12.10 20:48
« Re: Stěrače při dlouhodobém odstavení
Motor výkonově jako v první felicii je dělo? Já jeho nespornou výhodu spatřuju v nižší spotřebě díky vyššímu kompresnímu poměru. Krom toho Velkýho Punti ho má od začátku i nová pětistovka. Určitě to bude mít nepatrně horší průběh točáku - daň za tu zvýšenou kompresi.








