Nová PANDA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
gtv6 26.06.10 08:25
« Re: Příručka Panda II
Kup si nějakou guide pro automechanika, více méně to bude na všech autech obdobný. Tlumiče a brzdy sám asi měnit nebudeš a zbytek auta bez firemního servisního manuálu nebudeš opravovat. Éra P-405,F-escort, š120, favoritů, felicií je prostě pryč, v garáži doliješ max. olej a vodu, dofoukáš gumy....... -
"-- skrytý --" 19.06.10 23:23
« Re: Přední opěrky hlavy
Zdravím, nedávno jsem řešila stejný problém, koupila jsem si tzv. univerzální potahy. Přední opěrky demontovat nejdou...takže prostříhnout dírku po celé délce opěrky a natáhnout ( ty mé potahy měly již naznačený jakýsi prostřih, tak se nemuselo nic dodatečně zašívat. Docela problematické je řádné vypnutí na sedadla. Další problém nastal na zadní lavici, která nejde sklopit a musí se celá demontovat, z auta doslova vyhodit a mimo vůz vypnout pomocí gumiček a háčků. Chce to minimálně čtyři ruce a hodně pevné nervy....ale jako potěšující přihazuji...VŮBEC TO NEVYPADÁ ŠPATNĚ :yes: :yes: -
"-- skrytý --" 07.06.10 08:29
« Přední opěrky hlavy
Zdravím. Chtěl bych dát do Pandy univerzální potahy ale ztroskotal jsem hned na předních opěrkách hlavy. Neví někdo jak se dají demontovat a jestli se tam ty potahy vůbec dají dát nebo to do Pandy jde špatně. Mám potahy s takovýma gumičkama a háčkama na uchycení. Dík za vaše nápady. :'-( -
"-- skrytý --" 01.06.10 15:09
« Nádržky na kapaliny
Mám dotaz, jaký máte trik na zjištění, kolik je v té které nádržce kapaliny. Speciálně se mi jedná o nádržku chladicí kapaliny a nádržku kapaliny do ostřikovače. V podstatě z obou kouká nahoru jen úzké nalévací hrdlo se zátkou a zbytek nádob je ukryt tak, že téměž není vidět (Panda s klimou, model 2010, náplně originální). Kapalina má být prý mezi ryskami, ale ty už tam nevidím vůbec... -
jenik1 28.05.10 10:39
« Vyrovnávací nádržka brzdové kapaliny
Hlavně prosím gtv6 o reakci. Měnili mi brzdovou kapalinu a teď se mi nějak více mele ta nádržka s brzdovou kapalinou. Ona je nasazená v kovové trubce a v té se viditelně hýbe. Ne, že by se nějak moc vyklala, ale hýbe se. Předtím se také hýbala, ale méně. V pravo dole pod nádržkou je nějaký jistící šroubek a ten povolený.
Já bych měl dotaz, zda je normální, že ventilátor chladiče zapíná už cca 20 sec. po nastartování, a to i když se jedná o studený motor (třeba když vyjedu z garáže). To snad ještě nic nemůže být ohřáté...