Auto hold u koncernu VW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
"-- skrytý --" 05.06.06 21:04
« Bez nadpisu
Mitsi: hmmm, tak to by sa mi teda pacilo (ja to sice nepotrebujem, ale priatelka by za to bola neskutocne vdacna...). Jednoducha nekaziva mechanika a robi co ma. A ked sa to nahodou rozsteluje alebo pokazi, tak sikovny mechanik to vie opravit aj sam, prip. ak je vec beznadejne stratena, tak odpojit navzdy. Lenze to dnes nie je in, dnes sa nosi co najviac pocitacov na palube a manufacturer-specific diagnose system. Taka nova Oktavka ma kolko pocitacov - tridsat? Pekne sa to vynima na reklame, ale ked sa to raz po... :roll: -
"-- skrytý --" 05.06.06 15:26
« Re:
tv: Např. Subaru používá Hill Holder už min. 20 let. Ale jedná se o čistě mechanické zařízení spojující přes systém vahadel pedál spojky a brzdy. Funguje to tak, že člověk při stání v kopci zašlápne pedál provodní brzdy, zařadí za jedna (nebo R), pustí pedál brzdy a přešlápne si pravou nohou na plyn (aniž by si dále musel všímat pedálu brzdy), přičemž levou standardně ovládá spojku, která sama začne uvolňovat pedál provozní brzdy, a to až tehdy, kdy se dostane do záběru. Naprosto jednoduché, geniální a 100% spolehlivé zařízení, které se zcela obejde bez elektroniky.
U ESP se to dá samozřejmě vyřešit vylepšeným SW, jak už zde ostatně bylo řečeno. -
"-- skrytý --" 05.06.06 15:04
« Bez nadpisu
Ja si myslim, ze to nema naklonove cidlo, ale robi to automaticky pri kazdom rozjazde. Nema sa tym co pokazit.
Myslim, ze podobny system nema iba VW, ale aj niektore Japonske automobilky. Osobne v tom nevidim nejaky vyznamny objav, skor iba vhodne doplnenych zopar rutiniek vo firmware ESP. -
« Re: Re: Auto hold u koncernu VW
Nejsem si jisty jestli myslime jedno a to same, ve skodovce tomu rikaji:
"Asistent rozjezdu do kopce - Bezpečné a pohodlné rozjetí do kopce bez rizika couvnutí představuje nová funkce HHC (Hill Hold Control), o kterou lze doplnit systém ESP. Funkce se aktivuje zcela automaticky, při rozjezdu směrem dopředu i dozadu, při sklonu vozovky větším než 5%. HHC tak pro Vás může být užitečným pomocníkem na křižovatkách, při popojíždění v kolonách či při parkování."
a ve VW snad - "Funkce "Auto Hold" pro elektromechanickou parkovací brzdu série pro vozy s Tiptronic a DSG, obsaženo v tažném zarízení"
zajima mne jak to funguje v praxi a jestli to je k necemu realne dobry, zejmena jestli to helfne pri rozjezdu ve velkem kopci... -
« Re: Auto hold u koncernu VW
Nevím jak kdo, ale myslím, že se tomu říka "brake assistant" a snad to nema nic společného s ESP. Funguje to tak, ze i po spustení brzdového pedálu je jeste tlak v brzdovém okruhu a más jeste 2 vteriny zabrzdeno, teprve potom brzdy povolí, ale ty uz mas zarazeno a jsi pod plynem. Jak se to aktivuje, na základě čeho atd určitě nebude těžké najít na internetu -
« Auto hold u koncernu VW
Jak prosim v praxi funguje auto hold funkce u koncernu VW? Pisou ze pomoci ESP se zablokuji kola pokud auto stoji v kopci s naklonem...jak to funguje v praxi? mam to chapat tak ze stojim v brutalnim padaku a na to abych se rozjel nepotrebuji rucku, jednoduse zaradim a jedu, ESP kola automaticky "pusti"?
Obvzvlast me zajima rozjezd v hodne prudkem kopci, mate s tim nekdo zkusenosti? Je to k necemu? Je to lepsi nez rozjezd s rucni brzdou?
Diky moc za rady.







